12 bölüm Günlük

46 5 22
                                    

Selam. Okumaya devam. Siz okuyun tutmayayım sizi.
Yine cem Adrian dinlemenizi tavsiye ederim....

İyi okumalar.....

12 bölüm  Günlük...

Sabah oldu. Tüm gece yanında kaldım.
Sırtımda el hissettim arkama baktığımda Ömer gelmişti

"Kardesim"

"Ömer"

"Efendim "

"Gece her ses geldiyinde o geldi sandim"

"Onur böyle yapma"

"24 saat oldu. 24 saat tir yok bu dünyada.Nefes alimiyor.Konusmuyor,Trip atmıyor. Ömer ben onun bana bagırmasınıda özledim. Sesini özledim. Onur diğişini. Herseyini"

"Zor çok zor ama bak Elif seni görüyor. Duyuyor biz görmüyoruz."

"Sorun bu ben onu görmek istiyorum"

"Onur bak üzüyorsun bizi hadi kardeşim eve gidelim. Hasta olacaksın"

"Keşke ben ölseydim.Keske o silah beni varsaydı. Kanlar icinde ben kalsaydım."

"O zamanda Elif seni kayb etmiş olacaktı "

"Ben onunla birlikte kendimide gömdüm Ömer. Onur öldü Elifle birlikte"

"Saçmalama Sen yasiyacaksin Elif için onun yasayamadi hayatı yaşayacaksın. Artık kendin için değil Elif içinde yasiyacaksin. Nefes alırken onun için, uyurken ,kalkarken onun için yasiyacaksin."

"Yaşamak istemiyorum. Onun yaşayamadığı hayatı yaşamak istemiyorum."

"Sen bilirsin. Yaşama salak gibi kal ortada. Mezarlığın başında durunca Elifin geleceğini sanıyorsan gelmiycek. Dost acı söyler. ÖLDÜ.ELIF ÖLDU. Hepimizi bırakıp öteki dünyaya gitti. Seni beni herkesi bıraktı. Ve bunda kendini suçlu buluyorsan bul. Sen kendine gelene kadar napiyorsan yap ama unutma Elif gelmeyecek. Seni bırakıp gitti. Terk etti seni...."

"Ömer sus."

"Susmuycam. Elif sen...."

"sus Ömer sus . USTUME GELME GIT."

"Kendine gelmeye çalış. Eve gelirsin" diyip yanımdan gitti.
Elimi cebime attığında kagiz deydi elime aldığımda Elifin yazdigi notu tekrar okumaya başladım.

"Özür dilerim. Her şey için hayatınıza girdiğim için.
Onur asıl senden özür dilerim. Seni babasız koymak istemez dim. Ama mutlu olun Elif yok hayatınızda. Gidiyorum. Hatta çok uzaklara. Adalet yerini bulacak Onur. Teslim olucam. Sen şimdi bu notu okurken ben tutuklanmış olmuşumdur şu an. Iyiki varsınız. Iyiki hayatıma girdiniz. Sizi çok seviyorum. Özür dilerim sana bir şeyler için ümit verdiysem .Sana gerçekten değer veriyorum. Ama biz asla olamayız Onur hiç bir zaman seni seviyorum ama arkadaş olarak ümitlenme. Güle gule" gozumden akan yaş notu ıslattı.

"Keşke. Keşke  ölmeseydin. Gitmeseydin uzaklara. Benim goturseydin. Birlikte gitseydik. O gidisin beni asla mutlu etmiycek Elif asla."

Diyip ayağa kalktı. İsmi yazan tahtanı öpüp Toprağını eline aldım.Cebime koydum. Yanımda hiss edeyim diye.

"Güzelim gelecem. Korkma." Diyip mezarlıktan uzaklaştık. Her adımımda kalbimde bir şeyler kopuyordu. Sanki onu terk ediyormuş gibi hiss ediyordum. Yalnız bırakıyordum.

Eve gitmedim. Elifin Evine gittim. Anahtarı saksican alıp kapiyi açtım. İçeri girdiğimde onun kokusuyla doluydu.Parfumunun kokusu. İçeri girdim kapı kapadım. Misafir odasına girip koltuktaki pikesini elime aldım. Kokusunu içime çektikten sonra odasına girdim. Koridorlarda,odasinda onu görüyordum. Sesini duyuyordum. Odasına girdim. Odasına baktım. Işıklı renkli ve o çizim. Evimdeki çınar ağacının aynısı. Aynısını yapmış. Ben kendimi çınar ağacına benzetiyorum demiştim.

ÇevrimiçiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin