Odaya vuran güneş ışığıyla uyanmak çok isterdim ama malesef. Duyduğum sesle yatakta homurlanip gözlerimi açtım.
Sabah olmuştu yan tarafa baktığım da Onur uyuyordu yatakta bir az diklesip yanağına öpücük kondurdum.
Sonra yataktan kalkıp odadan çıktım. Çocuk odasına girdiyim de yatakta ters dönen İzmire baktım.
"Annem ne oldu niye agliyorsun" diye sordum Ama ağlamaya devam etti.
"Gel bakalım buraya benim minik prensesim" diyerek yatağa eğildim yavaş hareketlerle İzmiri kucağıma aldım.
"Oh mis kokulum" diyerek kokusunu içime çektim
"Aciktin mi sen?" Dediyim de yüzüme öyle baktı ki sanki anladı dediyimi
"Aciktin tabi gel bakalım annesinin minik canavari" diyerek yandaki koltuğa oturdum. İzmire süt verdikten sonra kucağıma alıp mutfağa götürdüm. Pusetine yatırdım o elindeki oyuncakla oynarken bende sabah kahvaltısı hazırlamaya başladım.
Buz dolabında zeytin, domates, Salatalık, bal falan alıp sofraya dizdim çayı bardaklara doldurduğum da belime dolanan ele ve aniden aldığım öpücükle irkildim.
"Günaydın sevgilim" dediyin de Onura döndüm.
"Günaydın canim hadi masaya" diyerek ekmekleri masaya koydum. İzmiri odasına götürüp yatırdım. Sonra masaya geri oturup kahvaltı yapmaya başladık.
"Onur?" Diye sorduğum da telefonu çaldı. Telefona baktığın da kasları çatıldı
"Kim?" Diye sorduğum da
"Bir saniye" diyerek telefonu açtı.
"-Evet
-bu hafta mı?
-Tamam haber bekliyorum" diyerek telefonu kapadi."Ne oldu önemli bi sey mi?" Dediyim de
"Elif" dedi Onur
"Onur ne oldu?"
"Bu hafta Askerliğe gidiyorum" dediyin de neye uğradığımı şaşırdım.
"Ne?"
"Evet askerlikten cagirdilar" dediyin de sevinçle hüznü aynı anda yaşıyordum.
"Gidiyor musun?" Diye sordum dolu gözlerle
"Elif yapma bak vaktim geldi"
"Tamam Onur nasıl istersen" diyerek masadan kalktım İzmirin odasına gittim. İzmiri uyutmaya çalıştım. Uyuduktan sonra odadan çıktığım da Onur evde değildi
Masani toplayıp odaya gittim. Etrafı temizleyip. Üzerime siyah tayt ve beyaz crop giydim._____
"Allahim o kadar heyecanlıyım ki anlatamam"
"Aşkım şimdi gitseniz ne zaman?" Diye sordu Melek
"Bilmem Meleyim 6 ay galiba" dedi Ömer
"Anladım" dedi melek
Onur,Ali,Ömer üçü de askerliğe gidiyorlar bu hafta sonu yani 3 gün sonra.
Yemek hazırladım. Yedik sohbet ettik. Konuştuk ama ben hep dalgındim.
Bunca yıl bekledik bir birimizi ne acılar yaşadık 1 yıl ondan uzak oldum şimdi yine ayrılık. Nasıl olucak onsuz nasıl yasiycam bilmiyorum.
"Elif ne düşünüyorsun?" Diye sordu Ali
"Hic" dediyim de yanıma geldi
"Senin bir derdin var gel benimle" dediyin de itiraz etmeden ayağa kalkıp balkona gittim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çevrimiçi
Teen FictionO apartmanda çarpışarak tanısan ve bir birine aşık olan iki farklı hayat. Onur ve Elif... Aynı apartmanda aynı okulda olmaları büyük tesadüf ve en önemlisi onların bir birine bağlayan bir bağ vardı hataları... Ben Onur Duran sevdiği kadını koruyamay...