1 bölüm. Tesadüf

315 10 44
                                    

Selam.

İlk kitabimizin ilk bölümüne hoş gidiniz.

Rica etsem her kes başladığı günü ve saati yaza bilirmi?

İyi okumalar ......

1 bölüm:tesadüf

"Evet kızlar bu gün okulun ilk günü  ne düşünüyorsunuz?"diye sordum.

"Hiç bi şey  düşünmüyorum?"  

"Aynen Meleye katılıyorum.Kanka neden açıldı okul"

"Duygu,Melek mizmizlanmayi kesin bizimkiler geldi" dedikten sonra karşı sınıfın Gıcık kızları yanımıza geldi.

"Cicim nasılsıniz?"

"İyiyiz Derya cim sen nasilsin tatiliniz nasıl geçti " 

"iyi ha bide Cicim siz bu yılda mi ezikler sirasindasiniz?"

"Derya  konuşmana dikkat et kalemini düşürür rezil etmeyim seni." 

"Ooo hiç değişmemişsin Elif hanım 3 aya insan değişir ya." 

"Biz senin gibi yapmacık deyliz Tatlım."deyim yanlarından uzaklastigimizda Derya saçımdan tutub çekti. Her şey ondan sonra olda.

Bi baktık müdürün odasındayiz. " Kizim siz beni delirtmekmi istiyorsunuz? Okul açılalı yarım saat olmadı,siz ne ara kavga ettiniz?"Müdür sinirle konuşuyordu.

"Hocam arkadaşlar  sabah sabah uyanamamislar uyandıralım dedik" dedim.

"Elif siz bi bekleyin Derya siz çıkın "Deryalar odadan çıktı. "Elif gecen senede konuştuk bi daha böyle şey olursa okuldan atacagimizi söylemiş.."

Müdürün sözü kestim. "Siz şimdi beni okuldan atacaginizi söylüyorsunuz yani."dedim anlamamiş gibi yaparak.

"Elif okulumuzun çalışkan kızısın ama her hafta böyle kavgalar çıkararak okulun düzenini pozuyorsun.Malesef. Ama seni diyer okula transfer ederiz sorun değil."Müdürün söylediklerinden sonra Duygu ve Melek devreye girdi.

"Hocam Elif yoksa bizde yokuz."

"Duygu dogru söylüyor Elif yoksa bizde yokuz bizde transfer edin Elifi göndereceğiniz okula"Duygu ve Melek ciddi ciddi konuşuyorlardı.

"Tamam sizde oraya transfer  ederiz.Ama orda dikkatli olun kavga falan etmeye çalışmayın."

Müdür odasının kapısını göstererek "Gide bilirsiniz ben size e mail olarak okul bilgilerinizi aticam siz eve gidin yarın yeni okulunuza gidersiniz."

"Müdür bey her şey için teşekkür ederiz." Diyib odadan çıktık. "Eee okulumuzun son saniyeleri uzuluyormusunuz." Diye sordun.

"Ne demezsin aglicam şu dakika."Melek yapmacık sesle söyledi.

"Hadi eve gidelim."

"Duygu hakli ben evdeyim bu gün yarına hazirlanicam." Deyib okuldan çıktık.

"Güle güle yarın okulda görüşürüz."diyib taksiye bindim. Mahalleye girdiğimizde taksiciye durmasını söyleyib,binaya girdim.Elimde telefona bakarak merdivenlerden kalkarken erkekle çarpıştık.

  Hem de ne çarpışma tır çarpmış gibi.Gorende Romantik komedi filmi  çekiyoruz zanneder.

"Pardon"dedi çarpan çocuk."

"Sorun değil."dedim.

"bi şey sora bilirmiyim?" Diye sordu.

"Tabi"

ÇevrimiçiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin