14 bölüm Bulduk

56 5 31
                                    

Selammm Bu bölüm ŞOK olacaksınız. Uzatmiycam.

İyi okumalar....

14 bölüm Bulduk...

"Sarp ne demek istiyorsun?"

"Öyreneceksin Feride. Gel şimdi al bu çiçekleri  Az önce adam vardı ya o mezara koy"

"Kim ki o mezardaki?"

"Boş ver. Sen git koy" dediyinde elindeki çiçekleri aldım.
Mezarlığa doğru yürüdüm. Mezarın karşısında durdum. Mezar taşında ELIF ÖZTÜRK  yazılmıştı. Çiçekleri toprağa koyup Sarpa döndüm.
"Kim bu Elif neden çiçek koydum"

"Öyreneceksin Feride gel gidelim" dediyinde peşine düşüm. Eve geldik.

"Kardesim ne yaptin"

"Hiç sizden sonra bir az konuştum.iyi geldi onunla konusmak"

"İyi oldu." Şirketten çıkıp eve gittim. Bir az çalıştım.Gece 03:09 da balkondan baktım. Elifin eski evi çok uzakta değildi benimle karşı binaydi. Bolkonuna bakarak "şimdi çıksan ordan" dedim .
Ama bu dediyim hiç bir zaman olmuycakti. Yatağa gidip uyudum.

"Sarp Elif kim?"

"Sen çok iyi tanıyorsun "

"Nasıl anlamadım"

"Sen Elifi bendende iyi tanıyorsun. Şimdilik unuttun yalniz"

"Sarp dediklerini anlamiyorum"

"Biliyorum. Ama sabır et Öyreneceksin"

"Tamam zorlamiycam.Canim tatlı çekti. Portakalı kek yapicam yiyecekmisin."

"Yap Yeriz" Gecenin 03:10 da Mutfağa geçip portakallı kek yapmaya basladim. Keki yapıp soğuması için masaya koydum o an aklıma bi şey geldi. İçimde bu keki birine götürmem gereken bir hiss var. Ama kime?

"Feride  yaptın mi?"

"Yaptım"diyip keki dilimleyip tabağa koydum. Misafir odasına götürdüm. Keki masaya koydum. Kendimde yanındaki armut pufpufa oturdum.

"Sarp" keki yeyerek

"Söyle"

"Mezardaki kızın Elif onun başındaki adam kim?"

"Onur"

"Kim ki Onur"

"O kızın ölüm sebebi"

"Ama o çocuk öyle durmuyordu söylediklerini duydum. Aşık gibiydi o kıza"

"Öyleydi ama o kızı silahla öldurende o oldu"

"Kızın kaç yaşı vardi"

"Ölduyu yaş 19. Bir ay sonra 20 yaşı olucak"

"Aynı yaştaydik yani. Doğum günü ne zaman?"

"Kasım ayı"

"Bende. Ben yakinmiydim bu kiza"

"Evet. Feride sen boş ver. Kek güzel olmuş.Gec oldu ilaçlarını iç uyu"

"Oldu patron emir alındı." Diyip ilaçlarımı içip uyudum.

Sabah oldu.

Uyandığımda saat 12:52 di. Saate baktığımda

"Oha görende kış uykusuna yatığımı sanacak" diyip Yataktan kalktım. Üzerime eşofman giyib mutfağa gittim. Kahvaltı yaptım. Sarp yoktu. Montumu giyinip. İstanbul sokaklarında yürümeye çıktım.Sokak sokak yürüdüm, otobüse bindim.Icimde merak ettiğim yere gittim.

ÇevrimiçiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin