24 bölüm Düğün

41 4 31
                                    

Selam bacumsular...

Benim tatlı cadilarim sizlere iyi okumalar

2K kelime yazdım kıymetimi bilin yani aaaaa.....

24 bölüm:Düğün

"Sabah oldu uyanmadı bu kız yahu kız Elif Uyansana allahim kızdaki rahatlığı bana ver ya Rabbım. " Duygu yine sabah sabah odama gelip konuşmaya başladı. Gozlerimi açıp

"Gunaydin"

"Oo uyuyan güzel ne zahmet ettiniz düğünden sonra uyansaydiniz" göz devirerek yataktan kalktım.Yatagi toplayıp lavaboya gittim duş aldım. Gelinliği getirmistilerdi. Gelinliği kuaföre gönderdik. Üzerimize giyinip kuaföre gittik. Saç makyaj yapmaya başladık. İlk beni aldılar gelin makyajı ve saçı yapıldı. Sonra Duygu ve Melek makyaj ve saç bittikten sonra Onurlari aradık. Onlar gelene kadar gelinliği giydim. Dışarıdan araba sesleri geldiyinde kızlar önümde durdu. Onurlar içeri girdi.

"Hop damat bey hayrola"

"Duygu'cum izninle karımı ala bilirmiyim?"

"Nç nç enişte ama sen çok acemi çıktın unutma hala evlenmediniz.Yani gelin hanım bir az nazlaniyor"

"Anladım ne istiyorsun baldiz"

"Heh baldız modunada girdiğime göre. Enişte şimdi gelinin önünden geçmemiz için ufak bir maddi ödeme yapmalisin"

"Duygu Melek çekilin önümden iste" dedim. Duygu

"Sus kız aaa buda dünden razı evlenmeye"
Onur cebinden para çıkarıp Duyguya uzattı.

"Al baldız" Duygu paraları sayıp

"500 tl iyi para ama olmaz yani bunu 2 ye bolucez" Onur cebinden yine para çıkarıp verdi.

"Oldu şimdi gelin hanımı ala bilirsiniz" önümden çekildiler. Onur 2 adım atıp yanıma geldi. Duygulara bakarak "Sizi yılın dolandırıcı ekibi olarak ilan ediyorum" diyerek güldüm. Onura dönerek "Gidelim mi " "gidelim" diyerek kuaförden çıkıp arabaya bindik. Düğün salonuna geçtik masaya oturduk gözüm hep birilerini arıyordu. Annem ve Abim yoktu.
Ablam yanıma gelip "Ablacım çok güzel olmussun"

"Tessekur ederim abla annemle abim gelmiycekmi?"

"Anneme söyledim ama-"

"Abla ben babamı ölümüne sebeb olmadım"

"Ablacım annem işte kuruyor işte kafasında senaryo"

"Peki abim?"

"Barış bilmiyorum"

"Tamam sen Linayi yalnız bırakma yanına git" ablam yanımdan uzaklaştı ve hiç beklemediğim biri geldi yanıma ayağa kalkıp onunla salondan çıktık. Koridora geçtik.

"Çok güzel olmuşsun"

"Teşekkür ederim"

"Ben seni hep böyle hayal ettim..."

"Sarp..."

"Korkma kacirmiycam mutlu gününde yanında olmak istedim"

"Yanımda olduğun için sağ ol"

"Bir şey değil bide basın sağ olsun baban ölmuş"

"Sağ ol" Onur yanınıza geldi.

"Merhaba Sarp "

"Merhaba Onur korka karını kacirmiycam rahatsız olsanız giderim"

"Rahatsız olmuyoruz kal " dedi Onur

"Biz burda bir azda kalsak misafirler gelin ve damat kaçtı diycek" dedim Gülerek. Gülerek salona geçtik. Duygu yanıma geldi "Duygu bir şey olacakmış gibi his ediyorum"

ÇevrimiçiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin