"Aaa Elif neden böyle söylüyorsun?" "Yolun ortasında konuşmayalım." "Doğru evede yakınız sana gidelim "
"Yürü" diyib apartmana girdik. Çantamdan anahtarı çıkarıp kapiyi açtım. Eve girdik. "Ben misafir odasindayim"diyip yanımdan ayrıldı. "Sarp ben odamdayim 5-10 dakikaya geliyorum. "Diyib odadan. geçtim. Üzerime rahat eşofman giyib mutfağa gittim. "Açsan yemek hazirlayim." "Yok" kapı çaldı kapıya baktığımda Onurdu gülümseyerek "Selam nasilsin "dedi."iyiyim sen nasilsin." "iyiyim" " bi seymi oldu elinde kase var" merakla sordum.Sarp yanımıza gelip "aşkım kim geldi." Dedi. O an Onurun yuz ifadesinin değişmesini görmeniz gerekiyordu. "Arkadaşım.Sen misafir odasına geç " "Arkadaşın ha hayrola neden gelmiş bu arkadasin" "Sarpcim seni ilgilendirmez sen git." "Tamam canım sinirlenme" diyip misafir odasına gitti. Onura baktığımda yüzü düşmüştü. "Sen neden gelmiştin bi şey mi oldu" "yok süt isteyecektim. " "bekle getiriyorum.Mutfaktan süt şişesini alıp Onura uzattım."bi kase yeterdi" "Sen al " bi şey demek istiyordu ama geveliyordu "erkek arkadasin olduğunu bilmiyordum"dedi yüzüne bakmadan "Biliyorum." İçerken Sarp "Elif sen bi gelsene önemli bi şey soyliycem." "Geliyorum 5 dakakaya" "Bende gidiyordum zaten dikkatli ol süt içinde teşekkür ederim" diyip üst kata çıktı. Kapiyi kapatim içeri girdim. Sarp kolumdan sert tutup "Arkadaş öylemi kimmiş bu arkadaş " "Sanane" "Elif" diye bağırdı."bana bak biz seninle ne konuştuk hayatında benden başka erkek olmuycak dedim dimi o nerden çıktı.Yoksa..."
"Sarp adam gibi konuş onunlada aramda bi şey yok."
"O çocuka bakışını gördüm. Farklı bakıyorsun aylardır bana böyle bakmıyorsun o çocuk a öyle bakıyorsun."
"Nasıl bakıyorum?"
"Hoşlanmıyormus gibi" "Sarp onunla aramda hiç bi şey yok komsum bu kadar." Elimi bırakıp koltuğa oturdu. "Abinim borcunu unutma." " O benim abim değil "
"Borcu bitene kadar o senin abin bende senin erkek arkadaşınim. Bu yüzden hiç kimse olmasını istemiyorum Şekerim. O çocuk tanda uzak dur zarar gelmesini istemezsin dimi " "ona bi şey yaparsan seni yaşatmam." "Bu hallerine bayılıyorum ama Tehdit etmeyi keste ben gidiyorum eve gidicem. Görüşürüz CANIM" diyip evden çıktı. Koltuğa oturup Onuru düşünmeye başladım. Hayal kırıklığı yarattım ona. Birden telefonuma mesaj geldi mesaj gutuma girdiğimde şok oldum Onurdu bana bu mesaji atmıştı.
Onur:" seni seviyorum. " diye mesaj vardı o an bir anlık mesaji anlamaya çalıştım Onur bana seni seviyorum yazmisti hemde bu gün yanımda Sarpi gördüğü halde sonra Onura mesaj yazdım.
Elif:Onur sen iyimisin? Yukarı kalkarken merdivenlerdenmi düştün?
Onur:Pardon yok düşmedim.Ömerler doğruluk cesaret oynuyorlar telefonumdan sana yazmış Gerizekali. Yalnız anlama.
Elif:ha önemli değil. Bir an mesaji öyle görünce şaşırdım.
Onur:Korkma yürümüyorum.
Elif: Onur senle bu konuyu konuşsak
Onur: Gerek yok açıklama yapacak kadar yakın değilim sana hesap vermene gerek yok.
Elif: Onur bi dinle.
Onur: "Elif gerek yok.Yarin okulda görüşürüz." Yazdı.
Elif:Dinlesen anlayacaksın beni ama...
Yazıp attım Çevrim iciydi ama okunuyordu mesajımı telefonun ekranını kapatıp koltuğa attım. Balkon da yerde yastıklar koymuştum onların üzerine kivrinip uyudum.▪︎Onurlar~
Ben nasıl bi malım ,kızın erkek arkadaşı varmış. Yalnıs anlayacak şimdi. Adamda tekin insana benzemiyordu.
"Onur sana ne oldu?Alt kata indiyinden beri dalginsin"
"Ali dalgın falan değilim başım ağrıyor o kadar. Siz oyununuza devam edin. "
"Tamam Ömer doğrulukla cesaret mi?"diye sordu Ali Ömer kendine guvenerek "Cesaret"
" Iııı O zaman Onurun telefonun dan birine seni seviyorum yaz."dedi Ali.
Ömer ayaga kalkıp Onur un indeki telefonu aldi ve mesaj yazmaya başladı.
"ÖMER VE TELEFONUMU Allah askin beni karıştırmayın."Dedim sinirle.
"Al kanka" Ömer telefonu uzatarak dedi.
"Kime yazdın?
"Küçük hanım diye kayd ettiğin kiza yazdim "Evet harika Elife yazmıştı.
"Oğlum sen salakmışım?Kızın erkek arkadaşı var"
"NAPIM" diyip oyuna devam ettiler.
Onur Elife yazdıktan sonra boş boş telefonun ekranına baktı.Elifin yazdigi mesajda cevap vermedi.Telefonun ekranını kaparim."Ben uyuyorum" diyip odama gittim.
Elifin sosyal medya ya paylaştığı fotoğraflarda evindeki erkek yoktu hep ya yalnız yada kızlarla fotorafi vardi. Telefonu kapatim yatağa attım. Balkona çıktım aşağı baktığımda orda uyumustu.10-15 dakika onu izledim. Uyandığında içeri girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çevrimiçi
Teen FictionO apartmanda çarpışarak tanısan ve bir birine aşık olan iki farklı hayat. Onur ve Elif... Aynı apartmanda aynı okulda olmaları büyük tesadüf ve en önemlisi onların bir birine bağlayan bir bağ vardı hataları... Ben Onur Duran sevdiği kadını koruyamay...