Selam. Bölüm çok uzun olucak haber vereyim. Karanlık bir odaya geçelim.
İyi okumalar...
17 bölüm:İyi geceler Dünyam...
*Her gece İyi geceler diyecek biriniz olsun*"Nasıl kaçmış "
"Selimi vurmuş kacmiş"
"Selim ölmusmu"
"Yok yoğun bakımda" Onur elini yüzüme kayarak.
"Elif seni saklamamız gerek"
"Onur olmaz"
"Elif seni ona bir daha veremem"
"Sana yalvarıyorum izin ver ben konusayim"
"Olmaz sakın bunu yapma"
"Tamam" dedim. Onur eve getirdi beni telefondan biriyle konuştu acil çıktı. Onurun ardından bende evden çıktım.
Onurun telefona verdiği adrese geldim. Onur hala gelmemişti.
Etrafı gezindim. Sonra arkadan o ses "Elif" arkamı dönüp baktığımda Sarp oradaydı. Birden bana doğru yürüyüp kolumdan tutu. Depoya soktu beni. Dakikalar sonra Onurun sesi geldi."Sarp burdasin biliyorum" dediyinde Sarp kolumdan tutarak depodan çıkardı beni. Onurun arkasından geliyorduk.
"Supriz" dedi beni gösterek.
"Elif.Ben sana demedim mi evden çıkma diye"
"Onur özür dilerim"
"Öff yeter ha Elifi sana vermiycem Onur bil bunu"
"Neden ya neden bırakmıyorsun beni"
"Aşığım kızım sana neden anlamıyorsun 3 yıldır yanındayım senin için yapmadığım şey kalmadı ama sen beni sevmedin"
"Sevmiycem. Sarp ben seni sevmiyorum"
"Ama ben seni seviyorum. Benim aşkım ikimize yeter"
"Yetmez Sarp yetmez senin saplantılı aşkın sanada banada yetmez. Ben seni değil başkasını seviyorum."
"Kim o"
"Sarp kolumu acıtıyorsun"
"Onur dimi"
"SARP kolum" sinirlendikce Kolumu dahada sikiyordu.
"Ben seni çok seviyorum ama"
"Sarp yeter" Onur sabrı tukeniyordu.
"Kime aşıksın?"
"Onur. Onura" ilk defa Onura onu sevdiğimi demiştim. Şoktaydi.
"O ne yaptı senin için ben senin için canımı verecektim"
"Sen beni öldürmeye kalktın. Aşkını böyle göstermezsin.
Hakkın yok. Ben yıllarca kendimi katil sandım senin yüzünden. O adamı ben öldürmedim. O adamın yaşadığını biliyorum.""Ne babam yasiyormu"
"Yaşıyor Onur baban yasiyor"
"Ben senin için yaptım. Elif sen benim evim oldun. Senin yaninda yalnızlığımı unuttum. Ben senin için ailemi öldürdüm "
"Ben mi dedim. Herkesi sen öldürdün. Benim için değil kendinin gereksiz hırsın yüzünden. Sarp bu hayat böyle anla. Hiç bir zaman istediğin olmuyor. Sen ne kadar zorlasanda hayat onu sana vermiyorsa onu hak etmiyorsun demektir. Ben senin evin oldum doğru ama ben seni hiç o gözle görmedim. Arkadaş,kardeş olarak yardım ettim yanında oldum. Ama sen beni sevdiyim çocuktan ayırdın ben senin yüzünden 1 yıl Onura acı çektirdim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çevrimiçi
Novela JuvenilO apartmanda çarpışarak tanısan ve bir birine aşık olan iki farklı hayat. Onur ve Elif... Aynı apartmanda aynı okulda olmaları büyük tesadüf ve en önemlisi onların bir birine bağlayan bir bağ vardı hataları... Ben Onur Duran sevdiği kadını koruyamay...