7 bölüm. Ben....

56 6 18
                                    

4 gün sonra...

Evet doğru duydunuz 4 gün sonra.Bu gün İzmirde son gecem sabah saat 5 ten gidecektim. Ve bunda hiç kimsenin haber yok.

Yani ablamdan başka. Sabah uyanıp üzerime. Siyah beyaz delikli hırka,alitimdan siyah tayt giyip eşyalarımı valizime yerlestirdim.

Odadan çıkıp sofraya oturduk. Yemek yerken birden sofrakilere "Ben bu gece gidiyorum" dedim bir anda. Annemler öksürmeye başladı.

"Bu gün mü?" Dedi annem hayal kırıklığıyla.

"Evet. 1 hafta dediniz." dedim yutkunarak.

"Kizim ben öylesine.... " babamın sözünü kestim.

"Biliyorum baba. Ama okulum var. Yani mecburum."

"Anladım."

Annem sinirle "Yine bırakıyorsun bizi yani"

"Anne "

"Biliyorum kızım.Anliyoruz seni ama bizide anla" annemin söylediklerine kendime kötü hissettim.

"Bi de yalnız gitmiyorum."

Her kes merakla yüzüme bakti "aşağı mahallede Melike abla ve oğlu Onur var. Onlarla gidicem" babam kaşlarımı çatarak

"Neden?"

"Kadın hasta çocukta 5 yaşında Linayla aynı yaş. Kıyamadım Melike ablanı orda tedavi ettiricem. Onura da ihtiyaçlarını karşılamaya çalışıcam. O zamana kadar benim evimde kalicak."

"Tamam kızım.Dikkatli ol. Bu zamana kadar seni hep dışlandım.Ama 12 yaşında yaptığın şeyi aff ediyorum. Ama"

"son yaptığımın affı yok biliyorum"

"Evet yok"

Masadan kalkıp evden çıktım. Melike ablanın yanına gidip gideceğimizi söyledim.

Eşyalarını toplamaya Yardım ettim.Sonra eve gelip eşyalarımı topladım.Saat 21:28. Odamın kapısı açıldı.

"Teyze napiyorsun?"

"Oturuyorum kuzum gel" Lina yanima gelip yatağıma oturdu.

"Noldu bitanem bi şey mi diyeceksin?"

"Şey aslında sana bi şey yaptım." Elinde ki kağıdı bana uzatıp

"Al teyze " kağıdı açtığımda çizim yapmıştı. 2 kız ve 1 erkek kızlar bizdik ama erkek

"Teyzecim erkek kim?"

"Geçenler telefonunda gördüm. Abi vardı seninle fotorafi olan onu çizdim."

"Hangisi teyzecim"

"Ver telefonunu" telefonumu alıp galeriye girdi. Onur la fotoğrafımızı girip gösterdi.

"Bu"

"Onur mu?"

"İsmini bilmiyorum Onur dediyse Onur yani."

"Teşekkür ederim küçük hanım hediyeniz icin"

"Rica ederim ama Teyzecim ben tanıdıklarım vaz geçmem onun için benimle işin zor Bende İstanbula geliyorum."

"Anlamadin küçük hanım ne"

"Anlamayacak ne var teyze bende gelicem."

"Peki senin geleceğinden annenin ve babanın haberi var mı?"

"Yok"

"O zaman olmaz bitanem. Baban kiza bilir."

"Off yaa o zaman böyle yapalım tatilde biz gelelim. Hemde Onur abiyle de tanistirirsin beni. Bakalım nasıl biri benim teyzeme layık bir arkadaşım?"

ÇevrimiçiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin