23 bölüm Kina

29 3 0
                                    

"Elif Uyansana allahim gören benim kinam var sanacak" icerden Duygunun sesi geldi. Kapını açıp üzerime saldırdı yastıkla
"Kizim kime diyorum uyan"
"Hıı "
"Bide hıı diyor ya kalk kuaföre gidicez"
"Ya siz gidin"
"Allahim çıldıracak kızım bu gün senin kınandı var birlikte gidip makyaj yaptiricaz"
"Ya sabah sabah ne makyajı ya kına akşam degilmi akşam yapalim"
"Ya Elif cehizde alicaz kalk iste"
"Tamam ya" nazlanarak Yataktan kalkıp lavaboya gittim rutin işlerimi yaptım. Hazırlanıp pazara gittik cehizlik aldık. Ama ne cehiz görende ağayla evleniyorum sanar. Eve gelip kına için her kesi teker teker aradım. Ablamı aradım.

E:Alo abla

A:Guzel kardeşim nasilsin

E:iyiyim abla şey ben şey diyecektim bu gün kinam var gelsenize

A:kimle Onurla mi?

E:Evet 2 gün sonrada düğün

A:çok sevindim Güzelim. Tabi gelirim annemi bilmem ama
düğüne ikna ederim

E:Tamam Linayida getir

A:Tamam akşam görüşürüz

Telefonu kapatim kına için kuaföre gittik. Saçımızı makyajimizi yapıp Eve döndük.Kinayi Onurun dedesinin evinde yapacaktık hani ben istemedim ama onlar ısrar etti.Biz erkenden gidip tanıştık çok iyi biriler hemde banada iyi davrandılar ama Onurun babaannesi bana öyle bakıyorduki kendimden şüphelendim. Etrafı dekorasyon şirketi dekor etti. Misafirler yavaş yavaş geldi. Ben az kişi çağırmıştım ama onlar salonda en az 100 kişi vardı kadinlar ayrı koydular erkekleride bekarlığa veda partisi için ayrı.

Halay çektik. Oynadık. Yani hayatimda yaşadığım en güzel günlerden biriydi.Ama acayip midem agridi sanırım çok oynamaktan. Babaanneyle Onurun teyzesi,xalasiyla halay çektik. Sonunda bitti o kadar yoruldum ki kıpırdana bilmiyordum arabaya binip eve gittik.

2 gün sonra...

ÇevrimiçiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin