Selam. Bu bölüm acayip iyi olucak.
Ha bur arada sınavlarım başladığı için artık dahada geç bölüm ata bilirim. Sınavdan sonra telafi edeceğim. İyi günler..
Aslında 20 bölümde final yapacaktım ama Elif ve Onura o kadar bağlandım ki yapamıyorum. Final bölüm ne zaman emin değilim ama güzel bölümler sizlerle olucak....İyi okumalar...
20 bölüm Bitti...
*Her şey bitti derken başlıyor zaten*Etrafı toparlayıp koltukta uzandım. Saatler sonra Onur geldi.Birlikte dizi izledik annemler geldiyindede sohbet Edib Onur gitti.
2 ay sonra...
"Yok haber falan yok sanki yer yarıldı yerin içine girdi""Aşkım merak etme ban gelecek"
"Dün geceden yok Duygu"
"Kanka çocuk heycanli işte anla. Sozleniyor. bu gün "
"Ya Duygu bende söyleniyorum hatta beyefendi ile ama kendisi 20 saatir ortada yok"
"Elif kanka gelir ya Onur'dan bahs ediyoruz"
"Gelmiycek. Benim icime dolmuştu kötü şey olucak diye."
"Ay yeter Elif kötü düşünme. Gelir bir daha ara"
"70 kere aradım açmıyor. Hatta çevrimiçi ama attığım mesajlara bile bakmiyor"
"Tamam kuzum sakın ol gelicek bak ağlamaktan saatlerce uğraştığımız makyajın bozulacak kendini düşünmüyorsun suratına sürdüğüm makyaj malzemelerini düşün kurban olayim bak kırmızı da yakıştı sana." ağlamayı kesip düşündüm. Aça nerde?...
"Trik" sesiyle telefona baktım.
Onur'um dan yeni mesaj...
"Elif acil bizim parka gel"
"Tamam" yazıp odadan çıktım. Babam
"Güzel kizim Nereye?"
"Iı Babacım acil işim var gelicem" diyip evden çıktım. Parka geldim. Onur yağmurun altında oturmuştu. Yanına gittim.
"Onur" ayağa kalkıp önüme geldi.
"Elif"
"Bir şey oldu. Sen bana hem bir sorun olduğunda Elif dersin"
"Elif dinle beni"
"Neden gelmedin?"
"Ben..."
"İstemiyorsun." Yüzüme bakmadı
"Neden"
"İstemiyorum..." dediyinde ikimizinde gözleri dolmuştu. Parmağındaki yüzünü çıkarıp ona verdim. Biz onceden kendi aramızda sözlenmiştik.
"Bu ne"
"İstemiyorum dedin. Onur sen beni artık sevmiyorsun "
"Saçmalama ben seni seviyorum."
"Sen bana seni seviyorum diyorsun ama gözlerin öyle dimiyo"
"Gözlerime inan o zaman "
"Sana inanmiyorum"
-"Ne var biliyormusun Elif. Sen bana inanmıyorsan
Daha yanında olmama gerek yok."
+"Ne demek bu?"
-"Bitti..."
+"Yani?"
-"Gidiyorum..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çevrimiçi
Novela JuvenilO apartmanda çarpışarak tanısan ve bir birine aşık olan iki farklı hayat. Onur ve Elif... Aynı apartmanda aynı okulda olmaları büyük tesadüf ve en önemlisi onların bir birine bağlayan bir bağ vardı hataları... Ben Onur Duran sevdiği kadını koruyamay...