27 bölüm Minik kavga

32 6 19
                                    

(5 ay sonra)

"Ya sen niye beni anlamıyorsun?"

"Aşkım anlıyorum bitanem ama olmaz"

"Onur delirtme beni"

"Hayda bak kış mevsimindeyiz olmaz"

"Umrumda değil ben dondurma istiyorum. Hem sen kızımıza kıyamazsın"

"Kıyamam ama olmaz hasta olursun doktor ne dedi mevsimine göre gıdalanman gerek"

"Doktor çok şey söylüyor "

"Elifim bak bebeğimiz hastamı olsun"

"Yok olmasın"

"Heh o yüzden böyle gidalanman olmaz"

"Ama"

"Tamam bitirelim konuyu"

"O zaman çikolatalı süt al"

"Bak bu olur" Onur süt reyonundan süt olduğunda bende çikolata reyonuna gittim.

"Annem canın çekti biliyorum ama bak senin yüzünden kıla alicam" dedim elimi karnıma koyarak.

"Geldim başka ne istiyorsun?"

"Hiç" dedim yüzüm asık halde

"Senin canın bisey mi çekti " diye sorduğunda göz ucu çikolataları baktım.

"Alsana çikolata"

"Yok sonra kilo alicam"

"Sen al zaten doğurduğunu sonra zayifliycan" bir anda moralim yerine geldi. Çikolataları alib kasaya gittik Onur ödemeyi yaparken bende temiz hava almak için dışarıya çıktım.

"Geldim bin arabaya" koşarak arabaya taraf gittim.

"Koşma"

"Ya sende her şeyime karışar oldun" elindeki poşetleri arabaya yerleştirdi sürücü koltuğuna oturdu bende kapını açıp içeri girdim.

"Elif biliyorsun düşük ihtimali var onun için endişeleniyorum"

"Ben kızıma iyi bakarım. Dimi annem" dedim elim karnımda. Konuşmadan eve gittik. Ben aldıklarımizi dolaba yerleştirdim. Onurda işe gitti. Bende koltukta oturup televizyona bakmaya başladım. Kumandayla kanalları çevirirken Çizgi film izlemeye başladım. Tom ve Jerry izledikten sonra reklam arasında yine sıkıldım.
Telefonu elime alıp Kız grubumuza yazdim.

Siz: Selam bacimsular nasılsıniz ya ben çok sıkıldım buluşsak mi?

Cevap gelmedi. 5 dakika sonra..

Duygu:Kuzum ben evde değilim Aliyle  isimiz var sonra buluşsak.

Melek: benimde işim var Ömerle bulusucam.

Siz: Tamam ya yesinler sizin sevgilinizi ben de Izmirle takılırım zaten bi aralar tek yanımda olan o :(

Duygu: Cocuk istesede gidemiyor sorun orda. Elif şu an yanında olmak isterdik ama biliyorsun yani ;)

Siz: Ben sizin işinizi biliyorum... onurlada baya yapardık biz ;)

Duygu: yok artık küş Elif abartma kanka haydi ben gittim bb

Siz: yalnız bırakın beni zaten ben hep yalnızım küstüm size topluca şerefsizsiniz... eyvallah

ÇevrimiçiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin