Selam. Bu bölüm her şey ortaya çıkacak.
Uzatmiyimİyi okumalar....
15 bölüm:Geldim Güzelim.
Beynimde yankılanan kelime "Sevgilin yaşıyor "
Elif yaşiyormu. Kendime gelmeye çalıştım."Nasıl yaşıyor gozumun önünde öldü."
"Onur bu kadar saf olma"
"Bana bak"
"Düşünsene yalan dediyimi. Oylaliyorumdur seni. Zaman kaybı yasiyorsundur şimdi. Belki sana ümit ettim yarana tuz serpmek istedim.Inanma bana şerefsizimdir ben"
"Sesini kes. Bana doğruyu söyle yaşiyormu"
"Öyrenmek istermisin"
"Söyle."
"Telefonum cebimde Feride ismine ki numaranı ara." Cebinden telefonu alıp numaralarına girdim. Arama yerine Feride yazdim.
Çıkan numaranı aradım.O kadar heycanlandim ki. Bir an herkesin kanını durduran o ses."Alo" 3 harfli kelimesiyle kanım dondu. Hani size dedim ya sesini unutuyordum tekrar hatırladım. Konuşamadım. Diyemedim. Elif diyemedim. Güzelim diyemedim. Nefes bile almadım.
"Sarp ordamisin" Telefonu Sarpa uzattım konuşması için başınada silah dayadım yalnis bir şey demesin diye.
"İyiyim Feride ben sesini duymak için aradım. Şimdi kapatıyorum. İlaçlarını iç uyu tamamı bitanem"
"Tamam İlaçlarımı aldım. Canla dizi izliycez."
"Tamam prenses size iyi izlemeler kapatıyorum. Öptüm"
"Bende" diyip telefonu kapadı.
"Şimdi inandın mı?"
"Kurgu bu her şey oyun ben kendi elime gömdüm onu "
"Onur salak olma kızla konuştun.Yaşiyor.Ama hiç bir zaman bulamazsın onu malesef" dediyinde sinirle silahla başına vurdum. Bayıldı.
"B** seni öldürürdüm burda ama ...
Sen Elife yat kalk dua et" Sarpin telefonunu alıp Can denilen adama mesaj yazdım. Sarpin adına."Can konum at geliyorum." Anında mesaj geldi
"Konum"
"Kanka sen biliyordun yerimizi ama neyse al attim" Selim'e bakarak."Selim sen bunun başında dur ben Elifi almaya gidicem"
"Tamam" hızlı adımlarla depodan çıktım. Elif bu depoda kollarimda kanlar icinde kıvranırken öldü. Şimdi aynı depoda yaşadığını öğrendim.
Arabaya bindim. Ömer aradı.
"ALOOO. Onur nerdesin"
"Ömer bağırma kulağımın dibinde."
"Tamam ya nerdesin?"
"Size sürprizim var"
"Ayy yoksa Damlayla.."
"Ömer Saçmalama.Ben sana dedim Damlayla olmaz. Elif benim için ilk ve son. Ama şimdi hayatimdada olacaktı."
"Ama şimdi hayatindada olucak derken ne demek"
"Boş ver"
"Tamam kanka baybay" telefonu kapatim.Arabayi çalıştırdım.
Konumu açtım. Yola başladım. Saatlerce yol gitdim.Sabahın 06:00 da Eskişehire vardım. Bir otele yerleştim. Saat erken olduğu için şimdi gidersem karip olurdu. Yatağa uzatıp uyudum. Saat 13:43 te uyandım. Duş alıp üzerimi giydim. Elifin yaşadığı evin önüne geldim. Saatlerce bekledim. Sonra öyle güzel bi şey olduki. Yağmur yağmasına rağmen kırmızı eteğini, uzerinede sihay montunu giymişti. Hava o kadar yagmurluyduki. İnsanlar evlerine koşarak giderken O yağmurda nefes almak için çıkmıştı. Yağmurun altında ıslanırken yanına gittim. Omzuna dokundum. O an korkup bana doğru döndüğünde yüzüme korkmuş gibi baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çevrimiçi
Genç KurguO apartmanda çarpışarak tanısan ve bir birine aşık olan iki farklı hayat. Onur ve Elif... Aynı apartmanda aynı okulda olmaları büyük tesadüf ve en önemlisi onların bir birine bağlayan bir bağ vardı hataları... Ben Onur Duran sevdiği kadını koruyamay...