4 bölüm. Hatalar

74 4 14
                                    

Selammm. Nasılsıniz. Bu günkü bölüm çok güzel olacak.Yine günden güne zıplayasakta. Çok güzel bir bölüm sizi bekliyor tutmayın sizi.

İyi okumalar.....

Eve döndüm.Uzerime rahat bi şey ler giyinip uyudum. Sabah uyanıp okula hazırlandım üzerime koç pantolon üstüme Beyaz kısa crop ve üzerine  mor kısa hırka giydim.Çantamı alıp evden çıkıp okula gittim.

Teneffüste Onurlar önümü kesti."hayrola yol kesmeler falan"

Ömer "Hiç öylesine "yanlarından  Gitmeye çalıştığımda Onur önümü kesti "Nereye küçük hanım "

"Kantine izninle"

"İntikam falan diyordun dün noldu"

"Senden  öyle  bir İntikamımı alicam ki " geçistirirmis gibi göz kirpti.

+"İntikam soğuk yenen bir yemektir Onur Duran"

" -Yeriz o zaman Elif Öztürk"

"+Afiyet olsun o zaman ;)"

diyip yanından uzaklaştım.Kantine gidip kahve  alıp sınıfa kalktım.Merdivenlerden kalkarken Okulun ilk günü beni köşede döven kızlar yolumu kesti sinirle

"Abi noluyor her kes yolumu kesiyor.Ne istiyorsunuz" neydi ya bu kızın ismi  ha HANDE.

"Varoşlar gülü Özledin mi beni ne zamandır görüşmüyoruz"

" Ne demezsin bende diyorum bu kız nerde.Hande seninle uğraşmiycam"diyip merdivenlerden kalkarken kolumdan tutu, yanındaki kızda elimdeki kahve mi aldı.

"Ay canım sizin canının kahve mi çekti söylersiniz alardim"dedim kahve mi alan kiza bakarak.

Hande "bana bak varoşlar gülü biz laf sokma. " derin nefes alıp

"sana bi şey derdim de neyse ağzımı pozmayim" Düşünün yani merdivenlerde önümde durmuşlar bide Hande ismindeki sarı çıyan kolumdan tutmuş.

"Kolumu bırak"

"birakmiycan Bana bak Onurdan uzak dur" ha şimdi anladım bu çıyan beni kiskaniyormuş

"Ay sen benimi kıskandın"Hande sinirlendikce Kolumu dahada sıkiyordu.

"seni mi kıskanıcam ben "

"BAS baya kıskanıyorsun Tatlım " damarına basmaya çalışıyordum

"sen kimsin ya ben Seni kıskanayim"

Gülerek "Onurla yakın olduğum için benimle uğraşıyorsun."

"Eh yeter ya "diyip beni itti. O an ayağım boşluğa gittiyi  için merdivenlerden düştüm.Kafami merdiven ucuna vurarak bayıldım.Beni o halde gören Handeler korkudan beni orda bırakıp gittiler.

Dakikalar sonra 9 cu siniftan bi çocuk  görüp bizim sınıfa gitmiş dersin ortasına dalıp nefes  nefese

"Hocam sizin sınıftan bir kız Merdivenlerden düşmüş başı kanıyor. "

"hoca sınıfa bakarak "Kim yok aramızda?"

Ön sırada oturan çocuk arkaya bakarak "Hocam Elif yok "dediyinde Onurlar sıradan kalkıp siniftan çıktılar.. Başım değdiği için bilincim kapalıydı.

Gözümü açtığımda ambulans daydim.  Hemşire "doktor bilinci açıldı " doktor bana yaklaşıp başıma baktı. "Kalp atışları nasil"

"Düşük kan çok kayb etmiş." Gözüm açık ama dediklerini duymuyorum yani duyuyorum ama anlamıyordum.Dakikalar
Sonra hastaneye  geldik. Sedyeye alıp beni acile götürdüler sonra  kolumda iyne hiss ettikten sonrası yok.Saatler sonra uyandım başımın üstünde Onur ve doktorun konuşmasını duydum."Durumu uyumasi için ilaç verdik bide hastalanmışti  vitamini düşmüştü vitamin verdik.Ateşi indi.Yani genellikle durumu stabil. "Bana bakıp

ÇevrimiçiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin