FEBRUARY 28, 2022

68 2 1
                                    

"𝐑𝐚𝐢𝐝𝐞𝐧 𝐗𝐚𝐧𝐭𝐡𝐮𝐬 𝐃𝐫𝐚𝐤𝐞 𝐅𝐚𝐛𝐫𝐞𝐠𝐚𝐬"

---𝐀 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐚𝐧

---𝐓𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐧 𝐰𝐡𝐨'𝐬 𝐰𝐢𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐟𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐜𝐫𝐢𝐟𝐢𝐜𝐞 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐭𝐨 𝐩𝐫𝐨𝐯𝐞 𝐡𝐨𝐰 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐬 𝐲𝐨𝐮.

---𝐓𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐧 𝐰𝐡𝐨 𝐬𝐭𝐨𝐥𝐞 𝐌𝐚𝐞𝐥𝐢𝐞𝐧 𝐗𝐲𝐫𝐚 𝐁𝐞𝐥𝐥𝐞 𝐎𝐥𝐢𝐯𝐚𝐫𝐞𝐳 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭.

---𝐀𝐧𝐝 𝐥𝐚𝐬𝐭𝐥𝐲 𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐄𝐧𝐠. 𝐑𝐚𝐢𝐝𝐞𝐧 𝐗𝐚𝐧𝐭𝐡𝐮𝐬 𝐃𝐫𝐚𝐤𝐞 𝐅𝐚𝐛𝐫𝐞𝐠𝐚𝐬 𝐚 𝐥𝐨𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐚𝐧

---𝐄𝐧𝐠. 𝐑𝐚𝐢𝐝𝐞𝐧 𝐗𝐚𝐧𝐭𝐡𝐮𝐬 𝐃𝐫𝐚𝐤𝐞 𝐅𝐚𝐛𝐫𝐞𝐠𝐚𝐬 𝐟𝐚𝐦𝐨𝐮𝐬 𝐥𝐢𝐧𝐞

"𝐒𝐡𝐞 𝐝𝐞𝐬𝐞𝐫𝐯𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐛𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐦𝐞."

"𝐈𝐭 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐚 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮."

"𝐈'𝐦 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐚𝐦𝐚𝐳𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐧 𝐚 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐬𝐡𝐨𝐫𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐞, 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐠𝐨𝐚𝐥."

"𝐍𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫, 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐞𝐚𝐬𝐭 𝐰𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐝𝐨 𝐢𝐬 𝐭𝐨 𝐛𝐞... 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬. 𝐌𝐚𝐡𝐢𝐫𝐚𝐩 𝐦𝐚𝐠𝐭𝐫𝐚𝐛𝐚𝐡𝐨 𝐧𝐚 𝐦𝐚𝐲 𝐠𝐚𝐥𝐢𝐭 𝐭𝐚𝐲𝐨 𝐬𝐚 𝐢𝐬𝐚'𝐭 𝐢𝐬𝐚."

"𝐌𝐢𝐧𝐬𝐚𝐧 𝐛𝐚 𝐚𝐲 𝐧𝐚𝐢𝐬𝐢𝐩 𝐦𝐨 𝐦𝐚𝐧 𝐥𝐚𝐧𝐠 𝐧𝐚 𝐠𝐚𝐦𝐢𝐭𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐠 𝐚𝐩𝐞𝐥𝐲𝐢𝐝𝐨 𝐤𝐨? 𝐌𝐚𝐞𝐥𝐢𝐞𝐧 𝐗𝐲𝐫𝐚 𝐁𝐞𝐥𝐥𝐞 𝐅𝐚𝐛𝐫𝐞𝐠𝐚𝐬... 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐢𝐭 𝐬𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐧𝐢𝐜𝐞 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮?"

"𝐈'𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐡𝐲𝐩𝐨𝐜𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐢𝐟 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚𝐧𝐲 𝐫𝐞𝐥𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬𝐡𝐢𝐩 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐰𝐞 𝐬𝐞𝐩𝐚𝐫𝐚𝐭𝐞𝐝."

"𝐈 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐳𝐞𝐝 𝐡𝐨𝐰 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐦𝐢𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐢𝐦𝐞."

"𝐓𝐨𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭... 𝐲𝐨𝐮'𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐦𝐢𝐧𝐞."

"𝐃𝐚𝐦𝐧, 𝐈 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐁𝐞𝐥𝐥𝐞. 𝐈 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐚𝐜𝐤,"

"𝐓𝐡𝐞𝐧 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐦𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐩𝐫𝐨𝐯𝐞 𝐧𝐚 𝐭𝐚𝐦𝐚 𝐚𝐧𝐠 𝐬𝐢𝐧𝐚𝐬𝐚𝐛𝐢 𝐤𝐨 𝐝𝐚𝐡𝐢𝐥 𝐢𝐲𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐠 𝐭𝐨𝐭𝐨𝐨 𝐚𝐭 𝐧𝐚𝐫𝐚𝐫𝐚𝐦𝐝𝐚𝐦𝐚𝐧 𝐤𝐨. 𝐇𝐢𝐧𝐝𝐢 𝐚𝐤𝐨 𝐛𝐚𝐛𝐚𝐥𝐢𝐤 𝐬𝐚 𝐒𝐢𝐧𝐠𝐚𝐩𝐨𝐫𝐞 𝐡𝐚𝐧𝐠𝐠𝐚'𝐭 𝐡𝐢𝐧𝐝𝐢 𝐤𝐢𝐭𝐚 𝐧𝐚𝐩𝐚𝐩𝐚𝐧𝐢𝐰𝐚𝐥𝐚."

"𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐚𝐦𝐧 𝐦𝐮𝐜𝐡, 𝐌𝐚𝐞𝐥𝐢𝐞𝐧 𝐗𝐲𝐫𝐚 𝐁𝐞𝐥𝐥𝐞 𝐎𝐥𝐢𝐯𝐚𝐫𝐞𝐳 𝐈𝐤𝐚𝐰 𝐚𝐧𝐠 𝐔𝐧𝐚'𝐭 𝐇𝐮𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐏𝐚𝐠 𝐢𝐛𝐢𝐠 𝐤𝐨."

𝐇𝐀𝐏𝐏𝐘 𝐁𝐈𝐑𝐓𝐇𝐃𝐀𝐘 𝐓𝐎 𝐄𝐍𝐆. 𝐑𝐀𝐈𝐃𝐄𝐍 𝐗𝐀𝐍𝐓𝐇𝐔𝐒 𝐃𝐑𝐀𝐊𝐄 𝐅𝐀𝐁𝐑𝐄𝐆𝐀𝐒, 𝐌𝐘 𝐅𝐈𝐑𝐒𝐓 𝐖𝐀𝐓𝐓𝐏𝐀𝐃 𝐂𝐇𝐀𝐑𝐀𝐂𝐓𝐄𝐑𝐒 & 𝐌𝐘 𝐅𝐀𝐕𝐎𝐑𝐈𝐓𝐄 𝐂𝐇𝐀𝐑𝐀𝐂𝐓𝐄𝐑 𝐈𝐍 𝐌𝐘 𝐒𝐓𝐎𝐑𝐘 𝐎𝐍 𝐖𝐀𝐓𝐓𝐏𝐀𝐃!!

Una't Huling Pag ibig (COMPLETED)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon