Vampir Okulu

97.2K 1.5K 140
                                    

Merhaba! Yasak Dönüşüm'den sonra,yeni bir vampir kitabı ile karşınızdayım...!:)Yorum ve vote eksik etmeyin..!Yeni başladım.Yorumlara göre devam edip etmeyeceğime karar vericem.Lütfen görüşlerinizi belirtin :)

-Katie,hadi kalk canım.

-Ha..?,dedim uykulu uykulu.Hala gözlerim kapalıydı ama rüya aleminden çıkmıştım.Beni uyandıran elbetteki annemdi.Her zaman böyledir zaten.

-Hadi kızım,okula geç kalıcaksın!,dedi annem.Sonunda gözümü açtım ve annemin uyarıcı bakışlarıyla karşılaştım.Yerimden doğrulup,gözlerimi ovuşturdum.Uykulu uykulu tuvalete gidip elimi yüzümü yıkadım.Soğuk su yüzüme deyince,sonunda uykumdan tam olarak uyandığımı hissettim.Ayağımı sürüye sürüye odama girdim.Gözüm saate kaydı.Saati görmemle anneme bağırmam bir oldu.

-Anne........!!

Annem hemen yanıma geldi.

-Ne oldu Katie?

-Anne,sen telefonunun saatini hala düzeltmedin mi?,dedim kızgınlıkla.Annemin saati bir saat ileridir.Biz bunu dün öğrendik.Çok uzun süre yanlış saat kullanmışız.Ben de her okula gittiğimde ''neden kimse yok'' diye düşünüyordum.Nedeni buymuş..

-Özür dilerim canım,unutmuşum.

-Anne,ben sana dün söylemiştim.Beni niye dinlemiyorsun ya..Tutturdun sonra düzeltirim diye.."söylenerek yatağıma oturdum.Şimdi ben tekrar uyuyamazdım da.En iyisi duş alıyım diye düşünüp ayağa kalktım.

-Ben duşa giriyorum,dedim anneme bakmadan.Sonra dolabımdan formalarımı alıp odamdaki tuvalete doğru ilerledim.Ben bu odayı almak için akla karayı seçmiştim ama sonunda benim olmuştu.İyi ki bu odayı almışım diyorum.Çünkü bir de ortak tuvalet beklemek istemezdim.Tuvalete girip kapıyı kilitledim.Üstümü çıkarıp duşa girdim.Sabah sabah duş almak iyi gelmişti.Su ne kadar sıcak olsada her sudan çıktığımda üşüyordum ve bunun beni dinç yaptığını hissediyordum.Duşta biraz oyalanıp,çıktım.İç çamaşırlarımı ,beyaz gömleğimi,kırmızı-gri mini eteğimi ve siyah opak çoraplarımı giydim.Gömleğimin üstüne de kırmızı süveterimi  geçirdim.Saçlarımı kabartıp doğal bıraktım. Sonra saçımın bir bölümünü yana attım.Şimdi hem doğal hem de güzel gözüküyordum.Gözüme biraz rimel sürdüm.İlk önce dişlerimi fırçaladım sonra şeftali aromalı parlatıcımı sürdüm.Tuvaletten çıkıp çantamı kaptım.Aşağıya indiğimde anneme kahvaltı yapmayacağımı söyleyip çıktım.Dışarda sevgilim beni bekliyordu.Tex... O benim için çok önemli biri.Okulun popülerlerinden.Elbetteki bütün kızlar onu istiyor ama benim için önemli değil.Çünkü o beni istiyor.Ben de onu.Yeni kalktığından gözleri hafif şişti ve sarı saçları dağılmıştı.Ama bu onu daha tatlı gösteriyordu.Yeşil gözleri beni bulunca kırıştı.Giydiği beyaz gömlek kaslı karnını belli ediyordu.Belirgin yüz hatları ve çıkık elmacık kemikleri onu daha da çekici kılıyordu.Ve ben her ona baktığımda çok şanslı hissediyordum.

Yanına gelince elimi tuttu ve yanağımdan öptü.Aslında dudağımdan da öper ama ben evin önünde olmaz diye onu önceden uyarmıştım.Birlikte elele okula doğru yürümeye başladık.

-Günaydın dedi,

-Günaydın,dedim ve boşta kalan elimle saçlarını karıştırdım.Kıkırdadı ve şakadan bir rahatsızlıkla saçını düzeltmeye çalıştı.

-Bugün hangi aromalı parlatıcı kullandın merak ediyorum.,dedi  sırıtarak.

-Yakında tadarsın,merak etme..,dedim oyunbaz bir gülüşle.

-Bugün,bir şeyler yapalım mı?,dedi.Düşündüm.Bugün herhangi bir planım yoktu bu yüzden kabul etmeye karar verdim.

-Peki,sevgilim.Nereye gidelim?

-Seni arabayla,çok güzel bir yere götürmeyi düşündüm.

-Hmm...neresiymiş o güzel yer?,dedim o güzel yeşil gözlerine bakarak.

-Sürpriz,birtanem.Sürpriz..

-Peki...,dedim somurtarak.Üzüldüğümü gçrünce durdu.Ben de onunla birlikte durdum.

-Hemen de somurturmuş,dedi ve burnumu sıktı.Burnuma dokunulmasından nefret ederim ve bunu bilen Tex elbette beni sinir etmek için bu yolu kullanıyor.

-Yaa bırak burnumu ,dedim gülerek.O da güldü ve yolumuza devam etmeden önce burnumu bırakır bırakmaz çirkin ol ifademi yaptım burnumu kırıştırarak.Okula geldiğimizde etrafa bakındık. Bizim grubu görünce el salladım.

-Tex,bak bizimkiler orda,dedim el salladığım yeri göstererek.

-Hadi,dedi ve birlikte bizim gruba katıldık.Bizim grubu tanıtıyım.Alan,Cliff,Des grubumuzun erkekleri.Kiara,Lily,Jade grubumuzun kızları.Grup dediğime bakmayın,sadece hep böyle grupça dolaşırız da ondan.Alan grubumuzdaki tek siyah saçlı erkek.Beyaz tenli ve -Tex kadar olmasa da-yakışıklı.Cliff açık kahve rengi saçlı.Aralarında da sarı attırmış,artist.Bunu elbetteki Jade için yaptırdı.Ama Jade'in onda gözü yok gibi.Belki de benden saklıyordur ama ben de ona hiç sormadım.Bir ara konuşmalıyım.Neyse biz Cliff'e geri dönelim.Kumral tenli ama kendi rengi değil.Yazın çok güneşlendi.O yüzden.Des ise en eğlencelimiz.Bildiğiniz şebek.Dış görünüşü ise pek ilgi çekici değil ama Lily ile çıkıyorlar.Sarı saçlı mavi gözlü bir şey,Des.Ailesinde de hiç renkli gözlü yok ondan başka,o da ayrı mesele.Gelelim kızlara....Grubumuzun en alımlısı Kiara.Simsiyah saçları var ve genelde düzleştirir.Fiziği desen 4, 4'lük.Gözleri timsah yeşili.Genelde erkekleri bu yönüyle etkiler.Şu anda bizim grubumuzda olmayan ama popülerler arasında olan bir çocukla çıkıyor.Gelelim Lily'e,bildiğiniz şeker kız...Sapsarı uzun saçları ve buz mavisi gözleri var.Teni de bembeyaz.Des ile çkıyorlar.Demiştim.Jade,düzgün fizikli koyu kahve saçlı.Ayrıca kahverengi gözlü.

İşte,biraz uzun ama bizim grup bu....

-Günaydın dedi Tex.

-Günaydın,dedi hepsi bir ağızdan.

-Son gündemler ne?,diye sordum.Bizim grup dağılırız ve öğrendiğimiz şeyleri konuşuruz.Buna da gündem diyoruz.

-Ah...inanamazsınız.Geçen gün Maria ,grubuna Kevin ile ne yaptığını anlatıyordu.,dedi Jade.Yüzümü buruşturdum.

-Iğğ..Bunu mu dinledin?,dedi Des.

-Ah..daha devamını dinlemediniz.Maria Kevin'i öyle çekmiş ve bugün herkesin telefonuna göndericekmiş..,dedi Jade.Maria okulumuzun kötü kızı anladığınız üzere .Kevin'in Maria ile olması aptalca.Herkes Maria'nın ne kadar kötü olduğunu bilir.

-Ben hemen telefonumu kapatıyorum,dedi Des.Bizde buna güldük.İşte bizim Des..Zil çalınca kızlar ve erkekler olarak dağıldık.Jade'e o soruyu sormaya karar verdim.

-Hey..Jade.Cliff'in sende gözü var.,durakladım."Peki.." Demek için ağzımı açtığında sözümü kesti

-Hayır,böyle konuları sonra konuşalım.Olur mu?,dedi.

-Peki,ama bu konuyu konuşucaz "dedim bakış atarak.

-Peki,dedi isteksizce.Demek ki bir şeyler var.Yoksa bu kadar kendini kasmazdı diye düşündüm.

*********

-Nereye gidiyoruz,çok merak ettim,dedim Tex'e.Arabada oturmuş,meraktan çat çat çatlıyordum.Tex'de bunu bildiği için...

-Fazla merak,iyi değildir,Gidince görürsün ,gözünü yoldan ayırmadan.Hafiften gergin de görünüyordu sanki ama benim merakım daha üstündü.

-Off..dedim ve kollarımı göğsümde bağladım.Hayret,bugün parlatıcımın tadına bakmadı.Sanırım gideceğimiz yerde bakıcak diye düşününce istemsizce gülümsedim.Tabi bunu Tex gördü.

-Ne oldu?Yoksa benimle ilgili sinsi düşüncelerin mi var?,dedi.Bu sefer gözünü yoldan ayırdı ve ben de ona bakmamak için inat ettim.Beni bu kadar iyi tanıması utanç vericiydi.Normaldi aslında.Sonuçta 4 senedir çıkıyorduk.7. sınıfta ben onu gizli gizli izlerken yakalamıştı.Sonra kavgalarla başlayıp,çıkmaya başlamıştık.

-Yorum yok,dedim ve arkama yaslanıp gidiceğimiz yeri bekledim.

Vampir OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin