-Hmm..,dedim elimi çeneme dayayarak.Gardırobumun karşısına geçmiş ne giyeceğime karar vermeye çalışıyordum.Birazdan yemekhaneye inip,kahvaltı yapıcaktık.Ama ben hala kıyafet seçememiş ,boş boş gardılobuma bakıyordum.Sonunda dar bir kot ve yarasa kol bir bluz de karar kıldım.Sarı saçlarıma pres çektim.Pres makinasını Mia'dan ödünç almıştım ve en son modeldi.Saçlarım fön çekmiş gibi dümdüz oldu.Gözlerime biraz rimel ve göz kalemi sürdükten sonra limon aromalı parlatıcımı sürdüm.Limon aromalı...Bu Tex'in en sevdiği parlatıcımdı.Bunu hatırlayınca gülümsedim ve biraz da hüzünlendim.Şimdi saatler benim için değişmişti ve o da beni görmek için saatlerini değiştirmişti.Aslında değiştirmesine gerek olmadığını söyledim ama benim ne zaman uyanık olduğumu bildiği zamanları çok sevdiğini söyledi.Bu içimi sızlatıyordu.
Yüzüme son rütuşları yaptıktan sonra zambak aromalı parfüm sıktım.Gerçekten çok güzel kokuyordu.Banyodan çıktım ve çantamı hazırlamaya başladım.
Bir defter,bugün ki derslerin kitapları,telefonum,parlatıcım,rimelim,kalemliğim ve aynamı çantama koydum.
-Hazır mısın?,dedi Mia.Arkamı döndüm ve gülümsedim.
-Sanırım.
-Bu da yeter.Hadi gidelim,dedi ve kapıya doğru yürüdü.Ben de mor yeleğimi alarak kapıdan çıktım.Bir sürü kapının bulunduğu koridordan geçerken bir odanın kapısı açıldı.Kapıya"Erkeklere Daima Açığız","","Seksi kız görmek İsteyen Erkekler Bu Numarayı Arasın",gibi şeyler yazan kağıtlar asılıydı.Sanırım bir fahişe odası filandı.
Kapıdan çıkan kızın tipi biraz...en kibarı sanırım Hayat Kadınına benziyor olurdu.Gerçekten de öyleydi.Kocaman göğüslerinin-büyük bir ihtimal silikonluydu-çok azını kaplayan süslü bir büstüyer giymişti.Altında da kırmızı tangasını gösteren bir etek vardı..Siz anladınız artık eteğin boyunu.Saçları kabarık ve parlaktı.Yüzünü ise hiç sormayın.Bildiğiniz palyaçoydu.Ama erkeklere göre ise sanırım mükemmeldi.Kızı görünce yüzümü buruşturdum.Kızdan acaip derecede alkol kokusu yayılıyordu ve platform topuk ayakkabılarıyla yürümekte zorlanıyor gibiydi.
-Bu kim?,diye sordum Lexi'e.
-Bu Halie.Okulumuzun bir numaralı sürtüğü,diye cevap verdi.Ah..Tam tahmin ettiğim gibi.
-Ayrıca bir numaralı cadısı,erkeklerle her türlü pisliği yapabilecek türde biri,diye söze karıştı Mia.Demekki her okulda en az bir tane kötü kız oluyordu.
Halie'nin arkasından iki tane-hiç şaşırmadım- onun gibi sürtük kız çıktı.Ah..!Hadi ama !Bu da mı aynı olmalı?
-Tamam kızlar.Burdan hemen gitmeliyiz.Çünkü onlar sarhoş.,dedi Mia.Bir şey anlamamıştım.Neden onlardan korkuyorduk ki?Bir şey yapmaya cesaret edemezlerdi değil mi?
-Evet,hadi,dedi Lexi.Ben hala ne olduğunu anlamamıştım ama onlara uydum ve hemen kızların binasından çıktık.Yolda giderken bir sürü kişi vardı.Dün,daha doğrusu geldiğim zaman bu kadar kişiyi görmemiştim.Birkaç kız grubu ,birkaç erkek grubu,elele tutuşan sevgililer,kenarda öpüşenler ve utangaç kızlar....Tam bir liseydi.
-Hey!Neden bu kadar korkuyorsunuz onlardan?,diye kafama takılan şeyi sordum.
-Çünkü onlar asli vampirler.,dedi Mia.Anlamamış gibi baktım.Asli vampir?
-Yani,diye açıklamaya girişti"Aileleri doğuştan vampir ve onlar da doğuştan vampirler daha güçlü,daha hızlı ve daha yetkili olurlar ."
-"Ah..Bunu benden başka takmayan yok.Ben sarhoş olmadıkları sürece onlarla kavga ederim ama sarhoşken..."Sözü alan Lexi durakladı "Bak,onların okulla ve meclislerle anlaşmaları var.Bu anlaşmaya göre kimseye zarar vermemeye çalışmaları gerek.Çünkü onlar güçlerini kontrol etmekte bizden daha fazla zorlanırlar .Bu yüzden de küçük yaşlarda eğitilirler.Ama bu kızlar sarhoşken serbestler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulu
FantasyKatie,güzel bir Lise de 3.sınıf öğrencisidir.Popüler bir çocukla çıkıyordur ve çok iyi arkadaşları da vardır.Ama bu hayatı ,vampir olunca tamamen değişir.Çünkü Vampir Okulu'na gitmeli ve herkesi arkasında bırakmalıdır.