NEMANJA
Prethodnih dana sam se zatrpavao poslom trudeći se da nađem izgovor da ostanem dalje od Dijane i blizanaca. Boravio sam u drugom stanu i poštovao svoje obećanje da će imati slobodu da odluči šta će uraditi. Ona se vratila i nastavila da radi u bolnici, a blizanci bi za to vreme ostajali sa dadiljom.Moram priznati da me bolelo koliko se brzo adaptirala na moje odsustvo, ali posle svih godina koje je provela sama u stranoj državi ovo sam i mogao očekivati. Nastavila je dalje i nije se trudila ni da me pozove, niti se kod obezbeđenja raspitivala za mene.
Neki hirurg je počeo da se mota oko nje i to sam ipak morao da rešim. Dobiće upozorenje od nadređenih, ukoliko mu to me bude dovoljno planiram lično da ga posetim. Dao sam joj slobodu da ode od mene, ali to nije značilo da ću dopustiti da se drugi muškarci vrzmaju oko nje. Ona može biti srećna i uspešna, ali samo kao majka naše dece.
Davao sam izjavu za medije povodom nekog incidenta u unutrašnjosti kada sam primetio brata u uglu prostorije. Moram ovo što pre da završim jer me interesuje šta je uradio povodom prethodne situacije. Neko se usudio da kopa po mom privatnom životu i to će skupo platiti.
Problem današnje generacije je što niko ne želi da čeka i svi bi hteli uspeh preko noći, a to se ne događa. Potrebno je vreme da učvrstite položaj i napredujete. Zna se koga smete da dirate prema sopstvenom statusu, a kome ni u najluđem snu ne smete da se zamerite. I dalje postoje ljudi koji su hijerarhijski iznad Stefana i mene, ali oni su pored svega časni ljudi koji poštuju svoju reč.
Požurim sa izjavama i prebacim odgovornost na zamenika, a zatim me obezbeđenje izvede i dam znak Stefanu da me sačeka u automobilu. Imao sam ozbiljnije probleme od rešavanja gluposti koja je izazvala previše pažnje javnosti.
Ulazim u automobil u kome me Stefan već očekivao, nisam se smeo eksponirati previše među sitnim kriminalcima i zbog toga je on morao da mi pronađe krivca kome ću da zagorčam život.
"Pričaj, na izmaku sam sa živcima." -Otvorim bar i uzmem viski sa čašama.
"Dijana, te ignoriše još uvek?" -Stefan se nasmejao, a ja sam ga prostrelio pogledom.
"Neću sa tobom razgovarati o tome, jer si ti kriv za ovo."
"Neki Spasojević je rešio da se progura i paravan za prostituciju su mu hoteli, želeo je zemljište i to je sve."
"Želeo je zemljište pa je pomislio da može da mi preti? On ili je lud ili je glup, a verovatno i jedno i drugo."
"Šta da tu kažem? Od kada si postao političar glavna briga ti je uglađenost odela, ispadaš iz forme kakvi te početnici otimaju. Mene bi bilo sramota da mi se ono desilo." -Video sam da se zabavljao na moj račun, a iskreno jesam zaslužio.
"Šta znamo o tom Spasojeviću?" -Opustim kravatu i zabacim se u sedište, treba mi neko da se ispraznim.
"Znamo da ga je sinoć pojeo mrak, ne moraš brinuti, jer sam ga iskoristio kao primer za ostale." -Ispio je piće uz osmeh.
"Dogovor nije bio takav, trebao si samo da ga pronađeš, a ostalo je bilo na meni."
"Nisam hteo da povrediš te tvoje nežne ruke, ipak si ti dežurni miljenik naroda, a ti takođe nisi maštovit kao ja." -Njegov smeh je bio jeziv čak i za mene.
"Kada su oni u pitanju nisam uračunljiv."
"Sazreo si, više ne misliš da su klinci nevini i da svako zaslužuje drugu šansu."
"Svako bira svoj put i snosi posledice svojih odluka. Ukoliko imaš smelosti da kreneš na ženu i decu, ti nisi muškarac već slabić."
"Doktorka je možda pozitivno uticala na tebe."
YOU ARE READING
Pogrešno vreme za nas 🔚
RomanceVeruješ u ljubav, dobro u ljudima i sreću, a onda ti život pokaže surovu realnost. Shvatiš da je zapravo najveća kletva imati pa nemati. Pre pet godina Dijana je napravila grešku zaljubivšise u muškarca u koga nije smela. Imala je sve, ali samo jedn...