1. Bölüm

1K 61 45
                                    

Scaramouche'un gözünden

Childe: Scara-chan sonunda matematik bitti. Biraz vakit geçirmek ister misin?
Scara: Aptal bana chan diye seslenme hem bok böcekleriyle zaman geçirmeyi pek tercih etmiyorum.
Childe: Ahaha~ çok kırıcısın. Peki ben Zhongli'den ödev kopyası dilenmeye gidiyorum.

Dolabı kitaplarımı koymak için açtığımda karşımda bir mektup vardı. Biraz etrafa baktıktan sonra mektubu elimde buruşturup cebime soktum. Ne olduğunu incelemeye gerek bile duymadım. Çünkü Childe ve ya Signora benle dalga geçmeye çalışıyordu büyük ihtimalle.

Alt kattaki bahçeye indim azıcık oksijen alıp sonra aptal öğrenci topluluğuyla beraber aynı ortamda 40 dakika durmam gerekiyordu. Öğle yemeğinde kantine çıkıp Childe'a şu mektup işinide sormam lazımdı.

Time skip çünkü bekletmeyi sevmiyorum. (Öğle teneffüsü)

Childe: Benimle bir kaç aydır kantine çıkmıyorsun şaşırttın beni Scara.
Scara: Konuyu çok dolandırmak istemiyorum çünkü her seni gördüğümde yüzünü parçalamak istiyorum bu yüzden sorumu sorup gideceğim.
Childe: Dinliyorum.
Scara:(içinden) Ne sorcam amk Childe sen dolabımı açan sapık mısın diyeceğim.
Scara: Dolabımı hiç açtın mı?
Childe: Evette sen nasıl anladın sen o zaman tuvallette değil miydin?
Scara: Bekle sen dolabıma mektup mu sokuşturdun gerizekalı!?
Childe: Ne mektubu? Mektup falan bilmiyorum ben Scara beni boğmayı bırakır mısın bize bakmaya başlıyor insanlar?
Scara: İyi anladım. Gidiyorum umarım bugün bir daha yüzünü görmem.

Childe değildi de Signora'ydı o zaman ona Childe'a saldırdığım gibi saldıramazdım ama en azından gerçeği öğrenirdim. Signora genelde spor salonunda voleybol takımlarıyla dalga geçmek için spor salonunda olur. O yüzden oraya koştum.

Spor salonuna geldiğimde Signora'yı bir kızı ezerken gördüm onun için baya zevkli olmalıydı.

Signora: Aptal voleybol topuna götünle mi vuruyorsun?
Tekrar Signora: Ah Scaramouche hoş geldin seni buraya getirten ne?
Scara: Başka bir yerde konuşabilir miyiz?
Signora: Sen dışarıda bekle ben geliyorum.

Bir kaç dakika sonra kapının önünde dikilirken yanıma Signora geldi direk konuya dalmadım biraz hal hatır sorun sonra hemen konya daldım.

Scara: Dolabımda bir mektup buldum sen mi yazdın?
Signora: Neyden bahsediyorsun (gülemeye başlar)?
Scara: Gülme salak kadın dolabımı bilen Childe ile sadece sen varsın başka kim karıştırsın dolabımı.
Signora: Belki sınıfından sana aşık aptal bir kız vardır?
Scara: Aşk mektubu olduğunu nereden çıkardın? Daha açmadım mektubu bile?
Signora: Aç o zaman!
Scara: Burada açmam sana hiç güvenmiyorum.

350 kelime yaptım zort. Neyse ilk fanfic kitabım hatalarım olabilir. Tanıtım giib görün bu bölümü tm bb.

Aşk Mektupları - ScaraKazuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin