12. Bölüm

502 38 93
                                    

Kazuha'nın Gözünden

O kadar mı yalancıyım onun için neyse benim için şu an her şey Scara içindi. Yani ben o amaçla yapıyordum ne yapıyorsam. Yoksa biraz fazla mı aptalım?

Okul yaza yaza sıkıldım biraz time skip okul çıkışı

Telefondan Beidou ile konuşuyorduk.
Beidou: Bugün dışardayım. Evde yemek yok kendin halledersin. Ben geç gelirim.
Kazuha: Tabi sana iyi eğlenceler.
Beidou: İyi hadi kapattım benim işim gücüm var.
Arama sonlandırıldı.

Scara: Kazuha bugün bizim eve gelsene senin eve gitmişti-
Kazuha: Bugün benim ev boşmuş başka zamana seninkine gideriz. O yüzden sen bana gel istersen tabi.
Scara: Benim için fark etmez. En fazla kurabiye yapayım derken seni zehirlerdim.
Kazuha: Annenden gelen yemek yeteneği yüzünden herhalde.
Scara: Öyle deme birazda olsun bir şeyler yapabiliyorum.
Kazuha: Eh biraz diğerinden de almışsın herhalde.
Scara: KAZUHA BENLE DALGA GEÇME YEMEK DİYE SENİ YERİM Bİ DAHA BENİMLE DALGA GEÇEMEZSİN!

Time skip eve gelince

Scara telefonda ailesine haber verirken ben de konuşmaları uzun sürer diye üstümü değiştirmeye gittim.

Scara: (5 dakika falan sonra) Kazuha izni al- PARDON KAPIYI ÇALMAYI UNUTTUM BU GÖRÜNTÜYÜ GÖRMEMELİYDİM!
Kazuha: Utanmana gerek yok başka yolla görürdün zaten kalabilirsin odada.
Scara: Zaten ilk değil okulda erkek soyunma kabininde görüyordum o zaman bu düşüncelerimi dizginlemek daha kolaydı.
Kazuha: Hiç kendini sıkma zaten biz bizeyiz.

SMUT BAŞLANGIÇ + 3. Kişinin Gözünden

Scara: (Kazuha'nın bileğinden tutup kulağına yaklaşır) Daha fazlasını görmek istiyorum.
Kazuha: Sen nasıl istersen.

Scara tişörtünü çıkarmaya çalışırken Kazuha Scara'nın boyuna diş izleri bırakıyordu. Scara'nın iniltileri Kazuha'nın biraz daha cesaretlenmesini sağlıyordu. Kazuha aletini çıkarıp Scara'nın deliğine soktu. Git gel yapmaya başladı. Scara ise daha hızlı diye inliyordu. Bir süre sonra Kazuha yorulup biraz zaman istedi ama Scara durmak istemiyordu Kazuha'nın penisini ağzına aldı. Kazuha biraz huylanmış gibi inledi.

Kazuha: Scara dur biraz soluklanayım.
Scara: Durmak istemiyorum Kazuha sadece sana sahip olmak istiyorum.

Kazuha kan ter içinde kalsa da Scara'nın bu isteğini geri çeviremedi. Kazuha kucağında oturan Scara'yı öpmeye başladı. Scara'da karşılık veriyordu. Kazuha yavaş yavaş aşağı doğru kaymaya başladı Scara'nın memesinin ucunu yaladı. Scara ise ahlamalarının yanında Kazuha'nın adını sayıklıyordu. Kazuha daha alta indikçe Scara daha çok zevk alıyordu. Kazuha pozisyon değiştirip Scara'nın kalçasını tutabilecek şekilde git gel yapıyordu.

Kazuha: Boşalmamakta inatçı mısın?
Scara: Ahah~ bunun için çabalaman hoşuma gidiyor.

Kazuha'nın Gözünden

Kapıya anahtar sokulma sesi gelince hemen durdum.

Scara: Hani kimse yoktu beyefendi.
Kazuha: Beidou ise içkili gelmiştir çok korkmaya gerek yok.

Beidou: Kazuha evde misin?
Scara: Sesi hiç içmiş bir şekilde gelmiyor Kazuha?
Kazuha: Banyoya gidelim nede olsa oraya gelmez hem iki banyo var bence bir şey olmaz?
Beidou: (kapıyı açar) Kazu- Pardon erkek arkadaşından haberim yoktu çok hızlı büyüyorsun Kazuha, gözlerim yaşardı. Ben sizin eğlencenizi bölmeyeyim. Bana takılmayın ben markete de gidip gelirim zaten.

Scara: Annen nasıl bir şey demedi anlamadım.
Kazuha: Sanırım kendisi de Ningguang'la az yapmıyor. Neyse ben duşa giricem gelecek misin?
Scara: Hah~ bi de orada mı zorlayacaksın?
Kazuha: İstersen sorunu orada cevaplayayım.

SMUT BİTİŞ

Time skip

Kazuha: Görüşürüz Scara. (Scara uzaklaştıktan sonra kapıyı kapatır)
Beidou: Kazuha senin ne ara sevgilin oldu?
Kazuha: Çok olmadı bir kaç gün oluyor, neden sordun?
Beidou: Yok merak ettim bi. Ee iyi eğlendiniz mi?
Kazuha: Ne?
Beidou: Ne?

Yarın

Scara'nın Gözünden

Childe: Zhongli ile öğle yemeği date im var arkadaşlar hiç kusura bakmayın.
Signora: Aman be sana mı kaldık?
Childe: Evet.
Scara: Bence Childe'a kalmadık ama bana kaldınız.
Childe: Beni niye sevmiyorsunuz? Aman be siktirip gidiyorum.
Scara: En iyisini yaparsın.
Childe: (cehennemin dibine gider)
Signora: A gitti.

Cebime bakınca paranın azlığını görüp yemek yememeyi tercih edip sınıfa gittim. Kimse olmayınca çok sessiz oluyordu sınıf. Zaten 15-20 dakika bu sessizlik sürerdi. Bende bu vakitten uyuyarak yararlanmayı tercih ettim.

Kazuha Gözünden

Gorou ile yemek yedikten sonra sonra dersler hakkında konuşarak sınıfa gittik.

Gorou: En azından derslerin benden iyi ben bir de sınıf başkan yardımcısıyım.
Kazuha: Başkanlıkla derslerin bağlantısı var mı?
Gorou: Ben başkan yardımcısı olduğuma göre yok.
Kazuha:(sınıfın kapısını açıp içeri giriyolar) Kendini çok küçük görüyorsun Gorou bence başkalarının dediklerini kafaya takmaya başladın.
Gorou: Öyle mi diyos- (Kazuha ağzını kapatır)
Kazuha: Çok konuştuk şimdi bu anı izlemem lazım.

Gorou elimi itip başka bir işi olduğunu söyleyip yanımdan ayrıldı. Gerçi Scara'nın uyuyan halini dün de görmüştüm ama her haliyle izlemeye değerdi.

10 dakika sonra

Scara: (biraz yorgun halinden çıktıktan sonra) Beni mi izliyordun?
Kazuha: Belki olabilir.
Scara: Bunu evet olarak kabul ediyorum. VE SAPIK MISIN NİYE İZLİYOSUN AAAAAA!?
Kazuha: Gözüm kaydı.
Childe: Gözünde çok kaymış sanki.
Kazuha: Sen nereden çıktın?
Childe: Ben buraya geleli bir dakika 28383727328 moralık saatimden bakayım. 3 dakika olmuş. Scara da haksız sayılmaz sapık gibi izledin çocuğu.
Kazuha: Ay birlik olup üzerime gelmeyin. KURU İFTİRA YA BEN SAPIK DEĞİLİM.
Scara: İyi iyi affettim. Hadi yine iyisin.

Uzun süredir mal gibi kaldım ilerleyemiyordum sonunda bitti arkadaşlar yine kitabı unuttunuz bence ama biraz göz gezidirin gelin ben öyle aklıma gelirdim. Ayrıca okul ausu kısmıda Scara ve Kazuha etrafında dönerken çok sıkıcı oluyor biraz sınıfı dahil edeyim mi nasıl yapalım yani biraz Scarakazu dışı ship görürsünüz hem hemde School Au kısmı papağan gibi kendini tekrarlamaz? Neyse kendinize iyi bakın görüşürüz.

Aşk Mektupları - ScaraKazuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin