8. Bölüm

515 49 112
                                    

Arkadaşlar hocalarıda genshin karakterleri arasından yapasım var ama şimdi hep sadece anonim bir şekilde hoca diyip geçiyom. Ama bölüm.......... MATEMATİK HOCAMIZ KÜL YUTMAZ RAİDEN.

(Edit: Arkadaşlar Kazuha'nın gözünden anlatıyorum yorumlarda Venti'nin ağzından anlatıldığını düşünen görünce korktum ScaraVenti diye bi şey yok ne diyonuz)

Raiden: Hadi yerlerinize geçin yazılı yapıyoz. Venti gözüm üzerinde etrafa bakma.
Venti: Eh-!? Hocam kopya kim ben kimim çok saçmaladınız.
Raiden: Müdürün odasında da senin ne kadar saçmaladığını görebiliriz önüne dön. Yun Jin kağıtları dağıt. Kopya çekeni yakarım. Adınızı, sınıfınız, okul numaranızı, TC- pardon o değil, tarihi yazmayı unutmayın. Sınav başlamıştır bu dersten sonra sınav biter.

Yaklaşık bir beş dakika sonra kağıtla bakışmayı bırakıp sorulara baktım. Yazılı 20 soruydu ve ben 15 dakika sonra 5. Soruda tıkanıp kalmıştım of zaten sayısal dersleri benim neyime ben sözelciyim salın beni. Bir anda sessize ve hızlı bir şekilde kağıdım değiştirildi.

Scara: (fısıldayarak) Sonra teşekkür edersin.

Bu biraz ani olmuştu. Kalbim küt küt atıyordu ama nedeni biraz belirsizdi. Scara kağıdımı doldurduktan sonra yine çok hızlı bir şekilde değiştirdi. Zaten o zamana kadar sınav süresi bitti.

Raiden: Venti, Hu Tao, Ayato teneffüste odama gelin.
Thoma: HAYIR Bİ DAKİKA YA AYATO KOPYA FALAN ÇEKMEZ BU İKİ SALAK ÇEKER AMA...... elit ve zarif mükemmel tanrıça gibi olan efendim çekmez.
Venti: Ay Kamisatolara tapan kişi konuştu.
Raiden: Thoma o zaman Ayato yalnız kalmasın sen de gel.
Thoma: BİR DAKİKA-
Ayato: Daha çok konuşursan beraber disipline de gireriz.

Raiden sınıftan çıktı.

Ayato: Thoma aslanım senden kopya çektim ne diyosun?
Thoma: Olsun yine de gitmeyi hak etmiyorsunuz.
Hu Tao: Çene çalmayı bırakında Raiden Hoca'nın yanına gidelim.

*Bunlar sınıftan çıkıyo*

Kokomi: Aslında Scaramouche ve Kazuha'nın da fark edilmesini beklerdim.
Scara: Dikkatli bir gözlemci olma yeteneğinizi kendinize saklamanızı tavsiye ederim Sangonomiya Hanım.
Kokomi: Teşekkürler ama insanların başarılarını kendileri elde etme taraftarıyım.
Scara: O zaman Kazuha'nın tarafınaymış gibi davranmayı bırak çünkü ona ben kopya verdim.
Kazuha: Aman ne boş yaptınız Kokomi sende Scara ile kavga etmek için yeter arıyorsun sanki sen normalde böyle demezsin.
Kokomi: Haklısın sınavın acısını bence de Scaramouche'tan değil Sara ile vs atar oradan çıkarmalıyım.
Kazuha: (sınıftan koşarak çıkan Kokomi'ye bakarak) En azından sana bulaşmadı. (yüzünü Scara'ya döner) Eh sana nasıl teşekkür edebilirim.
Scara: (içinden) Gerçek isteklerim çok utan verici ben ne isticem bu çocuktan-
Kazuha: İstersen biraz düşünebilirsin.
Scara: İyi olur.

3. Kişi gözünden

Öğretmenler odasında

Raiden: Baksana Yae bana kül yutturabileceklerini sanıyorlar.
Yae: Venti ve Hu Tao beni şaşırtmadı ama Thoma'yla Ayato napıyor burada?
Thoma: Valla Ayato'nun suçu yo-
Ayato: Thoma istersen Raiden Hoca biraz daha konuşsun.
Thoma: Haklısınız efendim.
Raiden: Korumanla mı geziyorsun evladım? Neyse Miko, Ayato Thoma'nın kağıdına bakıyordu. Gerçi Thoma'nın pek bir suçu yok istemeden kopya verdiyse ama bilerek verdiyse ilk defa olduğundan uyarı versek iyi olur.
Hu Tao: YA SÖYLEMEYEYİM SÖYLEMEYEYİM DİYORUM SİZ NASIL SCARA VE KAZUHA'YI GÖRMEDİNİZ!?
Raiden: Birincisi öğretmenlerine bağırma ikincisi görmedim napıyorlardı anlat.
Venti: (Sadece Tao'nun duyacağı şekilde fısıldar) Aferin salak anca arkadaşlarını sat sen.
Hu Tao: Şey ben sadece öyle düşünmüş olmalıyım hocam.
Raiden: Hu Tao anlat. Yoksa 3. Uyarın olduğundan disipline gidersin ama söylersen senin uyarılarını sıfırlar ve disipline göndermem.
Hu Tao: Hocam bakın Scara önce kendi sorularını yaptı sonra kağıdını Kazuha'yla değiştirdi. Sonra Kazuha'nında sorularını yaptı tekrar değiştirdi.
Venti:(içinden) Naptın amk Scara seni dilimleyecek!?
Raiden: Hem Kazuha'yı hem Scara'yı temizlik cezasına barakayım. Ne dersiniz Yae Hanım?
Yae: Gerçi bu Kazuha'da ilk defa oluyor.......
Hu Tao: Hocam bu ceza bence iyi herkes yaptığının cezasını çekmeli.
Hu Tao:(içinden) Backstaberlığım bi işe yaradı.
Hu Tao: O zaman biz çıkalım hocam.
Raiden: Sen kal Venti.

Scaramouche'un Gözünden

Hu Tao: Kazuha'nla sana randevu ayarladım hadi yine iyisin tek sorun okulda temizlik yapmanız- AH SCARA KOLUMU MORARTMA SAKIN ONLA YANFEI'NİN SAÇLARINI OKŞUYORUM.
Scara: Hadi neyse fazla bir şey yapmayacağım. Gerçi utancımdan yerin dibine girecek gibi hissetmesem onunla hafta sonu beraber vakit geçirmeyi teklif edecektim. Tabi sende az çok yardımcı oldun sanırım. Neyse ben çok boş yaptım Childe ve Signora'nın yanına gitmeliyim.
Hu Tao: Ben senin yerinde olsam ne hissediyorsam ona bir şekilde iletirdim. Hatta belki bir mektup olabilir. Bir dakika mektup!
Scara: Ne diyosun gene ya?
Hu Tao: Sen koş Childe'ına daha sonra açıklarım.

Kazuha'nın Gözünden

Kütüphanede kompozisyon bitirmiştim Xingqui'de yazım hatam var mı diye bir gözden geçiriyordu. Bi anda kütüphaneye pat diye Hu Tao girdi.

Hu Tao: Ay Kazuş ne hayatsızsın hep kütüphanedesin. Neyse sana açık ve net bir şey sormaya geldim.
Kazuha: Kazuş ne ya? Neyse sor.
Hu Tao: Scara üzerinden çok zaman geçmesede dolabında mektuplar buluyordu. Bugün biraz düşündüm de-
Kazuha: Hah~ neyden bahsediyorsun bilmiyorum?
Hu Tao: Scara'ya mektup yazan kişi sen miydin?
Kazuha: Güzel tespit ama kendine sakla. (Hu Tao'dan uzaklaşıp başka bi rafa doğru yürür)
Hu Tao: BEKLE KAZUHA!
Kazuha: Kapa çeneni o Mona'ya aşık benimle bir alakası bile yok benimle şu an kurmaya çalıştığı ilişki yalandan ibaret beni asla sevmedi ve sevmeyecek.
Hu Tao: Daha çok konuşmayacağım ama yanıldığını bilmeni isterim lütfen ona mektup yazmaya devam et. Ah demeyi unutuyordum az daha çıkışta Scara'yla konuşmak için bol bol vaktin var yeri paspaslayacaksınız.
Kazuha: BEKLE NE!?

Yazar sıkıldı işi gücü yok yine time skip yapıyo.

Time skip okul çıkışı

Raiden: Merak etmeyin her tarafı temizletmiyorum aptallar sadece iki saat daha fazla okulda durmanızı istiyorum sınıfları pas paslanmaya başlayın.

Raiden gidince ikimizde derin bir oh çektik. Scara temizlik odasında kapıdan bakıp sonradan kapıyı kapattı.

Kazuha: Neden kapıyı kapattın?
Scara: Ben seninle konuşmak istiyorum.
Kazuha: Açık havada da konuşulabiliyor.
Scara: Farkındayım ama bugün basketçilerin antremanı var bay bilmiş.
Kazuha: O zaman sanırım beni Mona'yla karıştırmaya başladın gidelim buradan.
Scara: Bekle Mona..... (scara matematik problemlerine ayırdığı süreden daha uzun sürede beynindeki bilgileri birleştiriyor)
Scara'nın beyni: Şimdi kütüphanede 8 kişi vardı ben dışında mona ile ben zaten apayrı bi alem Xingqui ve Chongyun'u ele Xianling'te bunlarla takılıyodur. Childe, Gorou, Kazuha, Kokomi... Bunlar arasında mektup yazabilme kabiliyetine sahip Xingqui, Kazuha, Kokomi ve Mona vardı. Xingqui çok belli orada olma nedeni elendi. Kazuha'dan zaten şu an şüpheleniyorum.
Kazuha: Scara şu an sağlıklı bir konuşma yapamayacağız bence çekilde kapıyı açalım.
Scara: (derin bir nefes alıp verir) Peki.

Scara kapıyı açıp herhangi bir paspası alıp çıktı. Onu sinirlendirecek bir şey mi yapmıştım. Gerçi zaten beni çok sevmiyordu bence.

Time skip 2 saat sonra

Kazuha: İki saat geçmiş ben artık çıkıyorum. Gelecek misin?
Scara: Evet. Ve ayrıca senin bana bir teşekkür borcun vardı hatırlarsan benimle yarın çıkışta buluşur musun?
Kazuha: (içinden) Bekle buna nasıl cevaplamalıyım. Hayır Kazuha panik yapma. AAAA BU BİR ÇIKMA TEKLİFİ Mİ!!!? Hayır belki de beni kullanacak. Aslında gerçekten çıkma teklifi bile etmez aptal kafam zaten o Mona'dan hoşlanıyor.
Scara: Kazuha istemiyorsan gelmeyebilirsin-
Kazuha: GELECEĞİM! Kusura bakma anlık stresle bağırdım.
Scara: Peki o zaman yarın görüşürüz.
Kazuha: Görüşürüz.

Ben bu kadar üst üste bölüm atmazdım ama şu sıralar nedense baya yazasım geliyor hatta şu an 9. Bölümü bile yazmaya başladım bu kadar çok üst üste bölüm atarsam okur musunuz bilniyom ama neyse. Hadi görüşürüz.

Aşk Mektupları - ScaraKazuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin