Artık biraz okul ausuda işin içine dahil olacağı için derslerin bazılarını da yazacağım👍👍 bölüme de random bir andan başlıyoruz herhangi bir gün diye.
Kütüphanede
Kokomi: Scaramouche'un sicili ve karneleri.
Kazuha: E ben bunu napim?
Kokomi: Götüne sok diye mi verdim sana çıktıları oku ve nasıl biri olduğunu gör.
Kazuha: Abartıyorsun Scara öyle biri değil. Scara'nın sicili aşırı kötü olsa da ben bunu zaten az çok tahmin edebiliyorum. Kokomi istersen bir de Sara'nın siciline bak sonra müsait olursan konuşalım.Dedikten sonra oradan ayrıldım. Kokomi bazen biraz abartıyordu bu tür saçma olayları ama haksız sayılmazdı düşman gördüğü biriyle çıkıyordum. Saate baktım ve beden dersinin saatinin çokta kalmadığını anlayıp spor salonuna inme speedrun yaptım.
Gorou: Nihayet geldin de pantalonla beden dersine katılmazsın herhalde.
Kazuha: Ah aceleyle geldim unutmuşum pardon.Kazuha: Scara niye futbol oynayanlara katılmıyorsun?
Scara: İyi oynayamıyorum boyum kısa olunca kaleye de dikmediler.
Kazuha: Anladım. Sen şimdi napacaksın?
Scara: Burada takılıp kalacağım ya da sizi izleyeceğim.
Kazuha: İyi bugün de kızlarla voleybol oynarız.
Scara: Bana çokta iyi gözlerle bakmıyorlar.
Scara: (Kazuha bir şey demeyince) Onları da kendimden soğuttum sanırım.Gorou: Kazuha'nın işi neden bu kadar uzun sürdü?
Chongyun: Biz başlayalım o gelir.
Childe: Birazınız gidin düzgün top kapın biz de Kazuha'ya bakalım.Scara'yı duvarda köşeye kısıtırıp ona hiçbir şey yapmadığını kabullendirirken kapı açıldı.
Childe: Kazuha sensiz başlayamadı- E YUH AMA OKULDA DA OLMAZ AMK. Gorou içeri gelme ben çağırıp gelcem diğerlerinin yanına git sen.
Scara: (Kazuha'yı iter) Sakın Signora'ya laf yetiştirme orospu çocuğu tüm okulda dedikodumu yaparlar. Ayrıca hiçbir şey de düşünüldüğü gibi değil. DEĞİL Mİ KAZUHA?
Kazuha: Scara ne diyosa o.
Childe: İnanmadım.
Scara: İnan yoksa hiç hoş şeyler olmayacak.
Kazuha: Daha ileri gitme istersen Scara alt tarafı 1 haftalık dedikodu konusu oluruz.
Childe: Haha~ Kazuha haklı değil mi Scara?
Scara: Kazuha'nın yanında elimi kaldırmak çok istemiyorum ondan dolayı şimdilik sesimi çıkarmayacağım.
Childe: 1.30 boyunla çok konuşma Scara-chan. Neyse Kazuha gelecek misin artık?
Kazuha: 2 dakikaya geliyorum sen git diğerlerinin yanına.Childe gittikten birkaç saniye sonra Scara konuştu.
Scara: Senin kadar sevilmek ister miydim bilmiyorum ama bu kadar sevilmeni kıskanıyorum.
Kazuha: Senden beklenmedik cümleler.
Scara: (içinden) Söylemesem daha mı iyi olurdu?
Kazuha: Kötü düşünme söylemen hoşuma gitmedi değil sadece bu tür bir şeyler söylemeni çok beklememiştim.Time skip
Scara'nın Gözünden
Teneffüsteydik ve teneffüs zili çaldığı gibi sınıf kaos ortamına dönüştü. İnsan olduğumdan şüphelendiğim herkes birbirine tahta silgisi, normal silgi cetvel falan fırlatıyordu. En azından bu kadar kavgalı bir ortamda sıramda oturup kafamı gömecek kadar umursamazım.
Venti: Kalem atmayın birinin götüne girer sonra.
Signora: Götten çok göze girebilir çünkü götüne tekmem girecek az sonra.
Childe: Kavga, kaos.......
Scara: Günlük öğünüm.
Childe: Sen niye kafanı gömdün yine?
Scara: Sanane uykum var.
Childe: Bu ortamda uyuyabilirsen helal.Bu cümleden sonra az çok sınıftan çıktığını anladığım adım seslerini duydum.
Zhongli: Teneffüs bitti hop nereye?
Childe: Amına koyim teneffüs nasıl 1 dakika oldu!? Ya sikicem bu okul müdürünü.
Zhongli: Okul müdürüne hakaret yok. Hadi yerlerinize. Kağıtları çıkarın sözlü yapacağım!
Childe: Ne?
Signora: Ne?
Kazuha: Ne?
Scara: Ne?
Tüm sınıf: Ne?
Zhongli: Aman ne ne ne ne susun öğretmenlik zor meslek. Sözlü yapıcam.
Kazuha: Hocam sözlüyü dün yapmıştınız.
Zhongli: Nasıl ya? E tamam bu hafta başka yapılcak bi şey yok o yüzden...
Venti: Boş ders!
Zhongli: 0'dan tekrar yapıcaz.
Venti: Ben öğrenciliği bırakıyorum.
Zhongli: Venti öğrenciliği bırakırken bizde ilk konuya başlayalım.Boş boş gram dinlemediğim dersten sonra son ders olduğundan dolabıma gidip gerekli şeyleri toplayıp çıkarken Kazuha okul çıkışında beni beklemiş olmalı ki kapıdan çıkınca beni görüp gülümsedi.
Kazuha: Normalden uzun süre beklettin bu sefer.
Scara: İşim vardı. Neyse ne istiyorsun?
Kazuha: (mektup uzatır) Senin için ufak bir hediye gibi düşün.
Scara: (biraz utanır) Ne gerek var şimdi böyle bi anda saçma salak işler.Biraz sert konuşmaya çalışsamda bunun karşısında mektubu açarken gülümsememi saklayamadım. Kazuha da bunu fark edip gülümsedi.
Evet yine mektupları aslında sevgili yaptıktan sonra tekrar bu tür bir şey yapar mıyım diye düşünmüştüm artık düşünmeye gerek yok gerçekleştireyim dedim 👍👍.
Bir dahaki bölümde görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Mektupları - ScaraKazu
FanfictionScaramouche bir gün dolabında bir metkup bulur ve her şey o gün başlar. 24/07/2023: Kitaba bı baştan düzenleyip devam etmeyi çok dusundum ama sonra vazgeçtim böyle yarim birakiyorum okuyan herkese tesekkurler taslaklarda kalmasın ani olarak isteyen...