Odama geçip kendimi yatağa attım. Nedense aşırı utanmış hissediyordum. Başımı yastığa gömdüm. Nefes almam biraz zorlaşınca başımı kalıp telefona baktım. İnsanların ben harici arkadaşlarıyla gördükçe onları kıskanıyordum özellikle Kazuha'yı. Onun başkalarıyla takılması beni rahatsız ediyor. Biliyorum çok bencilce bu yüzden hiç bir açıklamam yok. Giderek için daraldı sonra telefonu şarja takıp yattım.
Yarın
Bugün Childe biraz geç uyandığından Signora ile konuşarak okula geldim. Gerçi Signora ile de okul dedikodusundan başka bir şey yapılmıyordu.
Signora: Bak geçenlerde Venti'yi bi teptim...
Scara: Her zaman tepiyorsun zaten bu yeni bir şey değil.
Signora: Senle de bir türlü konuşulmuyor.
Kazuha: Günaydın Scara!
Scara: Az sonra konuşsak olur mu?
Kazuha:(elleriyle arkadan Scara'nın belini sarar) Hadi ama senin için Kokomi'yle Sara'nın vs. sini feda ettim.
Scara:S-sadece şunu insanların ortasında yapma yeter iki dakikaya gelirim.
Kazuha: Peki o zaman sınıfta görüşürüz.
Childe: Arkadan gelebilsem de gözlerim hala çalışıyor. Siz Kazuha'yla ne ara sevgili oldunuz!?
Scara: Üzerinden zaman geçeli çok olmadı- Hayır saçmalama iki arkadaş böyle yapabilir gayet doğal.
Childe: Signora şuna baksana yine yalan söylemekte berbat.
Scara: (çantasını dolaba bırakır) Ay bi gün benle uğraşmayın ben Kazuha'nın yanına gidiyorum.
Childe: Scara yürüyerek değil koşarak uçarak git sen.Scara: E noldu da çağırdın beni?
Kazuha: Seninle vakit geçirmekte mi yasak?
Scara: Hayır, sadece başkalarının bunu bilmesini çok istemiyorum.
Kazuha: Zamanla öğrenirler zaten çok dert etmemelisin.
Scara: Haklısın ama... Aması yok haklısın işte.
Kazuha: Dersin başlamasına az kalmış hadi sınıfa gidelim.Sınıfta
Sara: Ya rövanş istemeyi bırak hep kaybediyorsun zaten.
Kokomi: Sara belki de bir şans vermeli-
Sara: Hayır.
Itto: Hadi bu kez seni yeneceğim.
Sara: Önceden de aynı şeyi demiştin.Kazuha: Ay kavgayı kaçırdım.
Scara: E yanıma gelmeseydin eninde sonunda sınıfa geliyorum ben.
Kazuha: Hayır onu yapmasam içimde kalırdı.
Kaeya: Hadi yerlerinize Bay Zhongli bugünlük yok onun yerine ben gireceğim ama biliyorsunuz ben yabancı dil hocasıyım o yüzden ders işleyemicez hadi kafanıza göre takılın bende koca stalklicam.Hu Tao: Yanfei hadi şu kitaplara baktığın kadar bana bak artık.
Yanfei: (kitabı atar ve Scara'nın kafasına düşer) Hemen canım.Scara: Ya bu kitabı hangi orospu çocuğu attı parçalarına ayıracağım o kişiyi-
Kazuha: Scara istersen biraz sakin ol.
Scara: DEĞERLİ BEYNİM ACIYOR.
Kazuha: Sinirlenince çok tatlı oluyorsun.
Scara: AAAAA HAYIR ŞİMDİ FLÖRTLEŞEMEM YANFEI'Yİ PARÇALARINA AYIRIP GÖMECEĞİM.
Hu Tao: Scara bir şey mi dedin?
Kazuha: (Scara'yı bileklerinden tutuyor saldırmaması için) Yok ısırmaz ablası oyun istiyor.
Hu Tao: Aynen aynen. (Kafasına kağıt uçak çarpar) Bu seferki kişi kimse mezar kazmaya hazırım.
Bennett: Kusura bakma Hu Tao elimin ayarı tutmadı...
Scara: KAZUHA BU SEFER SEN BENİ BIRAKMAZSAN OKULU YAKACAĞIM VE İÇİNDE SEN DE OLACAKSIN.
Kazuha: Aslında bırak artık desen de olurdu ama bunu da aynı kabul edelim.
Kokomi: Kazuha, biraz konuşalım mı?
Kazuha: Scara senin için uygunsa ben gidiyorum.
Scara: İyi git.Kokomi: Kazuha, Scaramouche ile ilişkinizin ne olduğunu sanırım az çok anladım her ne olsa da seni uyarmak isterim. Scaramouche hakkında iyi düşüncelerim hiç yok.
Kazuha: Hayır sus o ne yaparsa yapsın onun yanında olacağım.
Kokomi: İğrenç işlerine seni alet etmesini istemiyorum. Takılmanızı arkadaşça düşündüğümden çok sallamamıştım ama senin eski ilişkinde nasıl bir bağ kurduğunu çözdüğüm kadarıyla Scaramouche'a da aynı şekilde bağlanacaksın bence.
Kazuha: Kokomi iyiliğimi düşünüyorsun ama ben zaten iyiyim bu konu hakkında bir daha konuşmayalım.Childe: Signora şuna baksana Scara ellerimizde büyüdü.
Signora: Yine saçmalamaya başladı bu. Of ne bok yerseniz yiyin eyelinerımı düzgün çekememişim tuvalete gidiyorum ben.
Scara: Lütfen git ve gelme.
Childe: Scara bak yine çok kırıcısın olmuyor böyle.
Kazuha: (Scara'ya arkadan sarılır) Çok beklettim mi? (Childe'ı fark eder) Ah Childe sen napıyorsun yanlızlıktan Scara'ya sardın yine herhalde?
Childe: Haha~ hayır sadece biraz Scara'yı yapayalnız otururken görünce iyi bir arkadaş olarak onunla konuşmayı tercih ettim. Zaten biraz başka şeylerle uğraşmalıydım ben kaçtım.
Scara: Ee Kokomi'yle ne konuştunuz?
Kazuha: Kütüphanede beraber ödevimizi bitirelim dedi.
Scara: Hadi öyle olsun bari.SELAM SELAM BURAYA YAZMAYALI BAYA OLDU SANIRIM!!! E nasılsınız? Kitaba smut ekleyecektim işler istediğim gibi gitmedi sonradan anca bu kadar yazasım geldi çok isteksiz yazdım diğer bölüme daha iyi yazacağım söz 👍👍👍. Sonraki bölümlerde görmek istediğiniz şeyleri yazarsanız güzel olur ben artık ilişkilerini göstercem zaten sadece neyse çok boş yaptım son kısımda daha iyi bir bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Mektupları - ScaraKazu
FanfictionScaramouche bir gün dolabında bir metkup bulur ve her şey o gün başlar. 24/07/2023: Kitaba bı baştan düzenleyip devam etmeyi çok dusundum ama sonra vazgeçtim böyle yarim birakiyorum okuyan herkese tesekkurler taslaklarda kalmasın ani olarak isteyen...