Derste
Kitabı açıp soru çözüyormuş gibi yaparken mektubu okumaya başladım.
Mektup:
Seni kimse ile paylaşmak istemiyorum. Ne kadar bencilce değil mi? Seni kimle görsem seninle olan bağlantısını düşünüp tüm gün kafayı yiyorum. O kim? Yoksa senden mi hoşlanıyor? Ve daha bir çok soru zihnimi dolduruyor. Aslında bunları neden yazıyorum bilmiyorum artık çünkü sen benimle ilgilenmiyorsun bile ben senin için bir şey bile ifade etmiyorum. Ama eminim Mona bir şeyler ifade ediyordur sen onunla beraber olmak istiyorsun değil mi?
Childe: Sapık mı bir türlü peşini bırakmıyor?
Scara: Sanane bi dahakine okuduğum şeylere yandan bakarsam suratına bir tane patlatırım.
Childe: Hah~ bu kadar şiddet yanlısı olma Scara kızlar yoksa sana bakmaz.
Scara: (biraz kısık bir sesle) Zaten kızlar umrumda değil.
Childe: Efendim?
Scara: Yok bir şey, git sen soruları çöz.
Hoca: Childe ve Scaramouche çok konuşmayın yerlerinizi ayırırım.
Scara: Hocam lütfen ayırın.
Hoca: O zaman çok konuşmayın disipline uçarsınız.
Scara: İyi sustum.Childe bir konuya da bulaşma artık kafayı yedirtçek bu çocuk bana. Neyse ders boyunca aptal aptal soru çözdük sonra zil çaldı. Sıradaki ders bedendi. En azından bu ders biz birbirimize saldırmaktan ya da okuldan kaçmaktan ibaretti bazen hoca başımızda dikilirse gruplara ayrılıp voleybol, basketbol, futbol falan oynardık.
Signora: Childe gel benle çünkü birine rüşvet verip hocayı oyalamasını istemeliyiz.
Childe: Gerçi ben kendimde direk bulurdum Scara'yı yalnız bırakmaya gönlüm el vermiyor haha~
Scara: Siz siktirin gidin benim işim var zaten.Kütüphaneye gidip rahat bir kafayla mektubu tekrar okudum. Ve aklıma bir şey takıldı... O gün kütüphanede ortalama kaç kişi Mona'yla beni görmüştü. Kütüphane sorumlusu Kokomi ve Xingqui'ydu onlardan birine sorsam bana cevap verirlerdi.
Kokomi: Scaramouche seni buraya getiren ne?
Scara: Şey- Dün öğle teneffüsünde kaç kişi ve eğer hatırlıyorsan kimler kütüphaneydi. Neden sorduğumu sorma edebiyatçı rapor istedi.
Kokomi: Uhm... Şey sen, Mona, Gorou, Kazuha, Chongyun, Xingqui, Yanfei, Childe bir de ben vardım.
Scara:(içinden) Mona zaten benleydi. Kazuha ve Gorou da Kokomi'yleydi. Chongyun ve Xingqui zaten tartışmaya gerek yok bence. Yanfei hukukçu zaten kütüphaneden anca Hu Tao'ya koşuyo. Childe... Childe sen napıyon amk?
Kokomi: Scaramouche iyi misin, kala kaldın?
Scara: Yok bir şey neyse ben edebiyatçıya gidiyom.Kütüphaneden çıkıp bahçeye doğru gitmeye başladım. Ama bu... BU ÇOK MANTIKSIZ! Childe'ın da Zhongli'den hoşlandığını düşünüyorum o zaman bu olayı görenlerden biri olup ancak bu mektubu yazabilirdi. Fakat bu 8 kişinin hiç birinin bu mektubu yazanlardan olabileceğini düşünmüyorum. Bekle ya Mona yazdıysa? Ama hayır o bu kadar aptal değil ya da belki o kadar aptaldır... Yavaş yavaş beynim eriyor daha fazla kafa yoramayacağım.
Bahçeye vardığımda Childe ve Signora'yı görüp yanlarına gittim.
Signora: Mona'ya 10.000 mora verseydin kesin kabul ederdi.
Childe: Yuh artık kız 1 milyon istedi az geldi o kıza. Neyse dersi işleriz bir şey olmaz ki en fazla birbirimizin üzerine çıkıp altta kalanın canı çıksın oynarız.
Scara: Erkekler futbol oynarken kısayım diye aralarına almazsa yine köşeye geçip emo oluyorum.
Childe: İçim süt içmediğinden hep bunlar.Kazuha'nın Gözünden
Köşede çimenlere oturmuş Scara'nın Childe ile olan kavgasını izliyordum. Kokomi yanıma bir kız sürüsüyle gelip konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Mektupları - ScaraKazu
FanfictionScaramouche bir gün dolabında bir metkup bulur ve her şey o gün başlar. 24/07/2023: Kitaba bı baştan düzenleyip devam etmeyi çok dusundum ama sonra vazgeçtim böyle yarim birakiyorum okuyan herkese tesekkurler taslaklarda kalmasın ani olarak isteyen...