4. Bölüm

532 48 79
                                    

Scara: Ne var?
Kazuha: Neyse yok bir şey isteğimin aptalca olduğunu fark ettim.
Scara: Peki.
Scara: (içinden) Amina koyim söylesene niye meraklandırıyorsun.
Scara: Neyse yat zıbar. A ölmüş bu neyse bende zıbarıyim bari artık.

Odadan çıktığım gibi karşımda 2 metre Childe dikilmiş bana hesap soruyordu.

Childe: Neden ne istediğini sormadın oç o kadar mı odunsun? Belki çocuk senin "Neyse söyle bari" diyip tsunderelik yapmanı bekliyordu.
Scara: Ya sg bi de senle mi uğraşçam en azından eve koca getiriyorum senin gibi arkadaşlarımı tıkmıyorum eve- (ne dediğini fark eder) öhm en azındandan sonrasını demedim.
Childe: (inanmış gibi yapar) Neyse dargınlık diyelim. Artık yat zıbar yarın pazar adam akıllı oksijen al gel bi dahakine eve.

Hiçbir şey demeden yatmaya gittim.

Childe: (arkasından seslenerek) İNSAN Bİ İYİ GECELER DER!

Umursamadım ne de olsa alışkındır herhalde zaten hep bu tür şeylere mızırdanmaktan başka bir şey yapmıyor.

Neyse değerli zihnimi bu aptalla doldurmayıp yattım.

Yarın

Kazuha'nın Gözünden

Gözlerimi açtığımda nerede olduğum hakkında en ufak bir fikrim yoktu.

Thoma: Kapıyı çalmadan girdiğim için kusura bakma. Akşam seninde buraya geldiğini öğrendim.
Kazuha: E neredeyiz ki?
Thoma: Childeların mülteci kampındayız. Yani evde Scaramouche'ta var. Signora da yaşıyomuş burada normal şartlarda ama başka yerdeymiş falan.

Scaramouche kelimesini duyar duymaz yüzümün kızardığını hissettim ayrıca arkamdan bi sesin işte şimdi sıçtın mal dediğini bile hissettim.

Thoma: E hadi kahvaltı varmış kalk artık.
Kazuha: Ya hayır dünyaya tüküriyim ben geri yatıyorum bu bi rüya ya da kabus olmalı.
Thoma: İyi ikinci turda artık Scaramouche'u gönderirim.
Kazuha: Gerçi bu bir ödül olurdu ama neyse kalktım.

Childe: Günaydın mülteci kampım!
Scara: Mülteci kampını besleyemiyorsun bile kahvaltıyı ben hazırlıyorum salak.
Thoma: E başka kimse yok mu bu evde.
Scara: 4 kişi yetmedi mi?
Childe: Keşke nazikte olsan tam ev erkeğisin.

Time skip kahvaltıyı falan yapıyolar işte

Childe: Afied.
Scara: İyi artık Childe'la çarşı çarşı mı geziyorsunuz, çarpışan araba mı biniyorsunuz, birbirinize kredi kartı mı fırlatıyorsunuz artık ne yapıyorsunuz bilmem ama görüşürüz.
Childe: (gözleri yaşarır) Nezaket kurallarını az çok öğretmişim görüşürüz diyebiliyor.
Thoma: Oha duygulandın mı abi?
Childe: Hemde nasıl bak nasılda büyümüş. Neyse Zhongli aşkım kredi kartını bulamamış gidiyim yanına.

Childe ve Thoma evden ayrılınca Kazuha ile baş başa kaldık. Kazuha sadece yere dik dik bakıp hiçbir şey söylemiyordu. Bu sessizliği ben bozdum.

Scara: Akşam benden istediğin şey neydi?
Kazuha: (kızarır) N-neyden bahsettiğini bilmiyorum- İradem yerinde değildi ciddiyim ne yaptım bilmiyorum ama özür dilerim.
Scara: Ben giderken bekle dedin ben de ne istediğini sordum sende isteğinin saçma olduğunu söyleyip boş ver dedin.
Kazuha: Bilmiyorum.
Scara: Peki. O zaman ben dışarı çıkıyorum bir kaç işim var sende istersen kal istersen git sadece bunu sormak istemiştim. Hadi görüşürüz.
Kazuha: Peki bende eve gideyim bari Beidou'ya bir saatlik açıklama yapmam gerekecek.

Kazuha'nın gözünden

Time skip Kazuha eve varınca

Beidou: (Kazuhaya boğacakmış gibi sarılır) Nerdeydin 15.30'a kadar telefonunu çaldırdım bir çok kez açmadın o telefon süs diye mi var?
Kazuha: Biraz kafa dağıttım boş ver işte.
Beidou: Hadi bu seferlik öyle olsun.

Beidou mutfaktan çıkınca derin bir nefes aldım. Çok büyük bir sorguya çekilmedim memnun olmuştum bu açıdan. Neyse artık hafta sonumun bir günün amına koyduğum için tüm pazarımı ödevlere harcamak zorundaydım.

Pazartesi çünkü başka yazcak bir şey yok

Gece boyunca 4'e kadar yatmayıp ödevleri bitirip bir de üzerine Scaramouche'a mektup yazmıştım. Okula biraz erken gidersem mektubu rahatça dolabına bırakıp sonrada ödevimi okulda unuttum onu yapıyorum numarası yapabilirdim. Saat 9'da okul başlıyordu bende 7.30 ta kalkıp 8'de okulda olmaya karar verdim.

Beidou: Sabahın 7'sinde ne yapıyon Kazuha?
Kazuha: Ee... ödev unutmuşum onu yapıcam okulda biraz zor ondan erken gidiyorum kahvaltıya falan ihtiyacım yo- (Beidou ağzına ekmek tıkar)
Beidou: Erken gidebilirsin ama aç gitme kafan çalışmaz.
Kazuha: (ağzındaki lokmayı yutar) Peki peki.

5 dakikada her şeyi ağzıma tıkıp sonra çıktım. Yürüyerek okula gittim çünkü bu saatte otobüs okulun oradan geçmiyordu. Okula 10 dakika da falan vardım.

Sınıftan bazı sesler geliyordu.

Childe: Niye ödevi benden geçirmiyorsun o kadar Zhongli ile yaptım?
Scara: Cevaplarına güvenmiyorum hem ben bunları yapabilecek kadar zekiyim.

Bekle şimdi nasıl koyacaktım ben bu mektubu neyse o sanırım ödev yapıyor olduğundan bana bakmaz şu an.

*Kazuha şu an ki konuşmaları boğuk ya da anlaşılır duymadığından sallamıyor*
Childe: İlk ders matematikmiş dur ben kitapları alıp gelcem belki onlardan da ödev vardır.
Scara: AAAAA HAYIR BEN BİRAZ DAHA ÖDEV YAPARSAM BEYNİM YANACAK!

Childe sınıftan çıkıp dolaplara gidiyo.

*Kazuha'nın Gözünden devam*

İçerisine koyup kapattım tam kendi dolabıma gidecekken karşımda Childe'ı gördüm.

Childe: Sen olduğunu tahmin etmiştim. Aptal Scara bir türlü kabullenememişti. Ahah~
Kazuha: S-sakın ona söyleme biliyorum yakın arkadaşaınız ama onun bilmesini istemiyorum. Şimdilik...
Childe: Merak etme ben bir şey söylemem hatta mektubu da kitaplar arasında buldum diye götürürüm ama bir şartım var.
Kazuha: Dinliyorum.

LWLFLLFLWLELGLFKEKTKF bölümleri 3. Bölümden beri 500'ün baya üzerine çıkarak yazıyorum farkındayım hatta bunu da 500 de bırakacaktım ama eksik geldi bana baya ondan böyle yaptım işte bunu yazarken 800 tamamladım kelimeleri. Neyse eksik gördüğünüz bir şey olursa yazın falan filan. İyi günler.

Aşk Mektupları - ScaraKazuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin