Bi arkadaş smut yaz dedi bende tamam yazayım özel bölüm olarak atarım dedim sonra vazgeçtim devam ettirerek smut yazmaya karar verdim hem kitabı de bitiririm önceki bolumleri okursunuz isterseniz falan filan iyi okumalar yaşayan varsa sanırım scaranin gözünden yazuyodum degilsede öyle artik
Koridorda ilerledikçe daha da karanlık bir ortama girmiş gibi oluyordum. Arkamdan gelen sesle ve dokunuşla irkildim.
Kazuha: (Scara'nın arkasından elleriyle gözlerini kapatır ve biraz sesini değiştirmeye çalışır) Ben kimim?
Scara: Ya sikicem şimdi ortam zaten kapkaranlık ellerinle kapattın bi bok değişmedi. Ayrıca kendin kim olduğunu bilmiyor musun?
Kazuha: Tüh. Keşke biraz tahmin etseydin.
Scara: (Kazuha'nın ellerine dokunur) Ellerin çok yumuşak, Kazuha.
Kazuha: (Ellerini Scara'nın boynuna dolar) Doğru.Ellerimi Kazuha'nin ellerinin üstüne koydum elleri sıcaktı, tıpkı kişiliği gibi.
Scara: Seni sırtıma alsam sorun olur mu?
Kazuha: Tabi sorun olmaz. (Scaranin ne dediğini fark eder)Bı dakika hayır!
Scara: İlk dediğini kabul ettim.Sırtıma alıp yürürken Kazuha bıraz söylendikten sonra uyuya kaldı. Revir boşsa revirdeki yatakta yatması daha rahat olurdu hem dersleri de asardik nolcak o bı kere bile devamsızlık yapmamıştı.
Revirin kapısını tiklattim ses gelmeyince açtım bostu bı tane normal boyutta bı yatak iki tane de sedye vardı. Kazuhayi yatağa bıraktım. Biraz oturup onu izledikten sonra bende uyuyakaldim.
3. Kişi ve bı kaç saat sonra
Kazuha bı anda gözlerini açtı. Scara ona sarilmis uyuyordu. Scaranin kolundaki kol saatine baktığında saat çoktan 3 olmuştu artik okulda ilk devamsızlığı bı yapmisti.
Kazuha:(scarsyi uyandırmak için yanağından öper) Niye uyandırmadin okul bitmiş zaten birazdan bitcek.
Scara:( yari uykulu bı şekilde) e işte ne güzel cantlarimizi alıp erken çıkalım.
Kazuha: ya onu mu diyorum sence devamsızlık yaptım.
Scara: Ne AKP'ye mi basayim?
Kazuha: Hayır CHPye bas.Bı kaç dakika sonra kalktılar sınıfta hiç kimse olmadığından emin oldukları kimya dersinde çantaları alip çıktılar.
Kazuha: Bugün kalsana bende o kadar okul astik. Hem eminim ki yine Beidoular yoktur.
Scara: Aslında Childelarla bugün takilcaktik ama seninle takılmayı tercih ederim. Childelar zaten sinir bozucu benle dalga geçmekten başka bı şey bilmiyo dalyaraklar.Scara yol boyunca Childein dedikodusunu yaptı ona taktiği adlardan yaptığı eşek sakalarina kadar anlatırken eve vardılar. Eve vardiklarinda ikiside biraz sessizce durdu sonradan Kazuha konuştu.
Kazuha:(hafifçe gülümsedi) Baksana hava çok güzel. Balkona geç istersen ben içecek bir şeyler hazirlayayim. Günbatımıni izleriz.
Scara onaylar anlamda başını salladi balkona geçti. Balkonda bı tane geniş koltuk iki tanede tekli oturulan koltuk(armut dicektim ama bilen ne kadar var bilmiyom ondan koltuk dedim geçtim). Scara geniş koltuğa geçti. Kazuhayi beklerken telefonuna bakmaya başladı. Kazuha geldikten sonra telefonu ortadaki cam sehpaya koydu.
Kazuha: Biraz alkollü sorun olmaz degil mi?
Scara: Bana sorun değil ama senin toleransin biraz düşük sana sorun olur mu?
Kazuha: Bı şey olmaz canım baş basayız asiri saçmalamam hem ikimizinkinj ayrı yaptım kendimiki seninkinden daha az alkollü.
Scara: Sen bilirsin.Kazuha, Scaranin yanina oturdu. Bir süre sonra Scaranin gökyüzü yerine onu izledigini fark edince
Kazuha: Bu sapikliginizin nedenini ogrenebilir miyim beyefendi?
Scara: Gökyüzünden daha guzelsin.
Kazuha: (scarayi yanağından öper sonrada kikirdar) Flortlesmeye çabasi miydi bu?
Scara: Sanırım öyleydi.Kazuha sonra direk tum bardagi kafasına diker.
Scara: Bu arada sen bardaklari karistirmadin değil mi? Bunun alkol orani baya azdi çünkü.
Kazuha: (Scaranin kucağına kafasını koyarak uzanir) Yooo
Scara: Belli.!SMUT UYARISI!
Kazuha ayağa kalkıp Scaranin bitisik duran bacaklarini ayırdı.
Scara: Kazuha napiyosun?
Kazuha: Önceden senin yaptıklarını.
Scara: (eliyle yüzünü kapatır) Hayır üstte olan ben olmaliydim.Kazuha kulak asmadi. Scaranin malum yerine biraz dokundu, Scaranin yüzündeki ellerini bileklerinden tutup yukarida birlestirdi. Scarayi dudaklarindan öptü.
Scara: Balkonda yapilmasi pek dogru olmaz.
Kazuha: Evin en üst katindayiz kim görecek amk saçmalama istersen çok ses cikarirsan içeri geçeriz.Scara başıyla onlaylayinca ellerini serbest birakip Kazuha Scaranin pantalonunu aşağı indirdi. Tumsegi görünce pis pis sirtti. Iç çamaşırını da cikartti ve aletini ağzına aldı. Sakso çekmeye başladı. Scara hafif hafif iniltilerle Kazuhanin istegini arttırdi. Kazuha sakso cektikten sonra kendi aletini ona soktu. Hizli hızlı ileri geri yapınca Scara sesli bi şekilde inlemeye başladı.
(Bu arada Kazuhaya kazuha yazmak çok yoruyo kazu yazcam karsilikli diyalogta)
Kazu: (Scaranin ağzını eliyle kapatıp daha hızlı gitgel yapmaya başlar) Sessiz ol.
Sonradan Scarayi kucagina aldi scarada bacaklarini ona doladi içeriye geçtiler. Içeri geçtiklerinde Kazuha Scarayi yatağa bırakti ve çekmeceden kayganlastiriciyi çıkattip aletine sürdü. Kazuha tekrardan oraya soktu ve git gel yaptı, Kazuha git gel yaptikça Scarada daha çok ses cikardi. Kazuha bundan zevk aldığından durmak bilmiyordu. Bıraz daha git gelden sonra Kazuha boşaldı.
Scara: Tatmin oldun mu bari?
Kazu: Henüz değil.Dedikten sonra Scaranin da bosalmasini istiyordu. O da çok sürmedi. Kazuha sakso cekti bı kaç dakikada o da bosaldi.
SMUT BİTTİ 👍👍
Sonradan Kazuha kendini yatağa atip sızdı. Scara ise sizmadi ve ya uyumadi. Ama uzanırken Kazuhayi izledi saçlarına dokundu. (Tanrım nasi özene özene yapmış diye bakiyo herhalde amk)
Kazuha hayatına girdiğinden beri gerçekten mutluydu.
Tamam yeter bitti belki bazen özel bölüm yayinlarim ama seriyi buraya kadar yeterli goruyorum okuduğunuz için teşekkürler😍 Özel bölümlerde görmek istediginiz herhangi bi sey varsa yazarsınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Mektupları - ScaraKazu
FanficScaramouche bir gün dolabında bir metkup bulur ve her şey o gün başlar. 24/07/2023: Kitaba bı baştan düzenleyip devam etmeyi çok dusundum ama sonra vazgeçtim böyle yarim birakiyorum okuyan herkese tesekkurler taslaklarda kalmasın ani olarak isteyen...