6. Bölüm

500 48 93
                                    

Childe: (içinden) Demek Scara'ya birisini ayarlama vakti gelmiş.

Sınıfta

Gorou: Kazuhaa! Nerelerdeydin?
Kazuha: Bir işim vardı. Neyse hadi öğle yemeğini hemen yiyelim Kokomi'ye kütüphanede yardım etmeye gitmeyecek miyiz?
Gorou: Evet.

Time skip öğle yemeğini yedikten sonra

Kokomi: Gorou sağolun gerek yoktu Mona yardım etti. Ama yarın başka raf için iki koli daha kitap gelecek o zamana yardım etmek isterseniz gelebilirsiniz.
Gorou: Tüh. Olsun başka zamana yardım ederiz. Değil mi Kazuha?
Kazuha: (Mona ile Scara'yı beraber konuşurken görüyor)
Gorou: KAZUHA!
Kazuha: Ah pardon- Evet aynen öyle.
Gorou: Bizi dinlediğine emin misin? Öğle yemeğinden beri pek iyi değilsin.

Scaramouche'un Gözünden

Mona: Ödevlerin için yardım ister misin Scaramouche?
Scara: Şu an buna hayır diyebilecek bir durumda değilim. Neyse kaç mora istersin ödevler için?
Mona: Bu sefer mora istemiyorum.
Scara: Ücretsiz ödev yaptığını bilmiyordum.
Mona: (gülümser) Sana özel diyelim.

Mona genelde para isteyip ödev falan yapıyor. Aslında zeki kız azıcık enayi gibi geliyor bana bu davranışı.

Mona: Aslında senden istediğim bir şey var.
Scara: E ne istiyorsun o zaman?
Mona: Bunu.

Mona bir anda dudaklarıma yapıştı. Ne yapmalıyım bilmiyorum. Bir süre sonra onu ittim.

Scara: Ne yaptığını sanıyorsun!?
Mona: Senden bir süredir hoşlanıyorum Scaramouche.
Mona:(içinden) 5000 moraya bu kadar yeter herhalde Childe için.
Scara:Ben senden hoşlanmıyorum!

Anında orayı terk ettim.

Kazuha'nın Gözünden

Mona ve Scara'nın öpüştüğünü gördüm. Bir anda gözüm dolmaya başladı. Kimsenin beni ağlarken görmesini istemediğimden oradam ayrılmam lazımdı.

Kazuha: Gorou benim gitmem lazım.
Gorou: Nereye daha karpuz kesecektik.

Oradan koşarak ayrıldığımda direk tuvalete gittim. Arkamdan Gorou hiçbir şeye mantık bulamayarak arkamdan seslendi ama ben bunları umursamadım. Tuvalette gittiğimde karşımda Childe vardı. Sırıtıp planını başarıya ulaştırmışçasına bir ifade vardı suratında.

Childe: Sana demiştim Kazuha.
Kazuha: Ben... Şu an hangi anlaşmayı dersen kabul ederim!
Childe: Bir şansın vardı Kazuha. Ama aynı teklifi yine mi yapsak acaba...
Scara: (Tuvalete girer) Kazuha? Childe? Ya sizin burada ne işiniz var?
Childe: Yok bir şey Kazuha'yla biraz sohbet ediyorduk. Sanırım sohbetimizi sonlandırma vakti gelmiş. Görüşürüz Kazuha!!!

Childe çıkınca ikimiz kaldık. Ben kafamı yere eğmiş bir biçimdeydim konuşmak bile istemiyordum.

Scara: Kafanı neden eğiyorsun? Ben karşındayım yerde değil.
Kazuha: Bu halimi görmeni istemiyorum. (Bir süre beklemenin ardından) Ben gitmeliyim.
Scara: Bekle nereye gidiyorsun!?

Scaramouche'un Gözünden

Aslında Mona'yı reddettiğimde ve Kazuha'nın peşinden koştuğumda bir şey fark etmiştim. Kazuha'nın üzülmesi benim için bir şeyler ifade ediyordu. Onun üzülmesini istemiyordum. Bekle yoksa ben...

Kazuha'dan mı hoşlanıyorum?

Öğle Teneffüsü

Childe ve Kazuha şu sıralar öğle teneffüslerinde bir araya geliyorlar ve Childe'ın azından her bir kelimenin çıkışı Kazuha'nın üzülmesine yetiyordu. Ama onlar izlediğim mesafe onları duymama çok müsait değildi.

Onları izlerken yanıma Tao geldi.

Hu Tao: Kime bakıyorsun? Bu arada yine fakir yiyeceği yiyorsun ya desene ben zana ısmarlarım bir şeyler.
Scara: A- Tao sen ne zaman geldin buraya?
Hu Tao: 2-3 dakika önce. Kimi dikizliyorsun? A hayır sen söyleme... Kazuha'yı dikizliyorsun.
Scara: Tüh çok mu belli ettim?
Hu Tao: Biraz. Birazın sonsuz katı.
Scara: Saçmalama kim benim Kazuha'ya karşı bir şeyler hissettiğimi düşünecek?
Hu Tao: Ben bir şeyler hissettiğini söylememiştim... Bekle yoksa sen oha aşık olmuş Scaram. Ay ne zaman bu kadar büyüdün Scara.....

(Scara uzaktan izlediğinden duyamadığı konuşma)

Kazuha: Childe ben daha itiraf etmeye hazır değilim.
Childe: Bas baya bayadır mektup gönderiyorsun çocuğa sonra ben hazır değilim. Neyse ne yaparsan yap umrumda değil düzgün bir anlaşma yapamayacağız.
Kazuha: Ben hep Scara'ya göre arka planda olan bir aptalın tekiyim ben bunu söylediğim anda beni reddecek ve beni arkadaş olarak bile görmeyecek.
Childe: Haklısın bu yüzden seni bu durumda bırakıyorum. Kendine zaman kazanman bile bir işe yaramayacak çünkü her türlü aynı cevabı alacaksın. Ama hala yıl sonu teklifim geçerli. Kabul ettiğinde bana söylersin.

(Scara'nın duyamadığı konuşma bitti.)

Scara: Aptal Tao senin yüzünden konuşmaları hakkında bir tahminim bile yok.
Hu Tao: Uf tamam... Neyse aşk tavsiyesi arıyosan gelirsin.
Scara: Aşk tavsiyesi alacağım son kişisin.
Hu Tao: İyi bok ye Scara.

Tao gittikten sonra Kazuha'ya bakmak için döndüğümde Childe gitmiş Kazuha tek başına durmuş gözündeki yaşları siliyordu. Onun yanına gitmeli miydim yoksa sadece seyirci olarak kalmalı mıydım?

İçimdeki ses gitmememi yoksa her şeyi belli edip rezil olacağımı söylüyordu ama bir yandan da onu o halde bırakmakta istemiyordum. Sanırım sadece seyirci kalacağım.

Bir kaç gün sonra

Dolabımda bu sabah mektup buldum. Bir süredir gelmeyip şimdi gelmeyi başarmıştı sanırım ben ders kitabının arasına koyup sınıfa gittim çünkü nerede mektubu açsam bok oluyordu. En azında derste açsam en fazla Childe görüyordu,

Selammm nasılsınız? Bi bölüm daha bitirdim şükğr. Of gece gece bunu yazıp yatmak istedim yoksa aklım burada kalacaktı. E öyle işte kitaptan memnun musunuz?

Aşk Mektupları - ScaraKazuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin