3. Bölüm

580 51 91
                                    

Mektubu açmaya başladığımda kapının açılma sesini duydum. Sanırım Beidou gelmişti ama o bunu konularda bana kızmazdı herhalde. O yüzden mektubu açıp okumaya başladım.

Yazanlar:

Seni bulamayacağımı mı sanıyorsun? Hahah cok güldüm. Şansını fazla zorlama bence. Peşimi bırak yoksa intahara kalkışan biri olarak seni adlandıracağım.

Kağıdı okuyup çekmeceye koydum. Ayağa kalkıp mutfağa doğru yürüdüm.

Gerçekten de benim kim olduğumu bulabilecek miydi? Sanmam, yani umarım.. Mutfaktan gelen gülüşme sesleriyle zihnimi bu düşüncelerden biraz uzaklaştırdım.

Beidou: Kazuha hoşgeldin senin burada olduğunu fark etmemişiz. Arka odada birazcık sesli bir şekilde takılacağız senin için sorun olmaz umarım.
Kazuha: Bugün dışarıda takılacağım sorun değil.

Aslında aklımda böyle bir şey yoktu sadece onların takılmasına engel olmak istemedim.

Üstünü değiştirip evden çıktım. Of nereye gidecektim gram planım yoktu. Bende bara gidip kafa dağıtmayı tercih ettim.

Barda

Scaramouche'un Gözünden

Bara sadece belirli günler çalışmak için geliyorum ve bu da akşamlardan biri.

Çalışan biri: A24 olan masaya şu tepsiyi götür.

Pek kalabalık bir ortam değildi. Ama sesler biraz fazlaydı ama ne de olsa bu parayı kazanıp kirayı ödemem lazımdı o yüzden burada yaşanan her şeye mecburen katlanıyordum.

Masaya servisi bırakırken biri omzuma dokundu.

Kazuha: Burada çalıştığını bilmiyordum.
Scara: Bilmemen daha iyi bir şey olurdu zaten.
Kazuha: Okula yaymam merak etme.
Scara: (içinden) Okuldan birinin bilmesi bile rahatsız edici. Kaeya'dan kaçmam yetmiyormuş gibi bir de bu geldi.
Kazuha: Ee ne kadara çalışıyorsun?
Scara: Bu seni hiç ilgilendirmez ve çalıştığım yerden siktirip gider misin?
Kazuha: Haha~ tamam sadece bir içki içip gideceğim

Biraz time skip

Scara: Orospu çocuğu 1 dedin 8.yi içiyorsun.
Kazuha: (başını Scara'nın omzuna dayar) Niye bu kadar atarlısın ki?
Scara: (yüzü kızarır) Başını çek aptal-
Kazuha: Neden yüzün kıpkırmızı~
Scara: Herhalde Kaeyalaştın iyice.
Scara:(içinde) Buradan çıkarmazsam daha çok kafa yapar.

Kazuha'yı elinden çekiştirerek arabama götürdüm.
(Bence Scara'nın arabasının olmasında sorun yok 🤨)

Kazuha: (sessizce) Keşke ben ayıkkende bunları yapsan.
Scara: Bir şey mi dedin?
Kazuha: Hayır.
Scara: (havadaki oksijen seviyesinin amına koyarak derin bir nefes alır)
Kazuha: Ne oldu?
Scara: Ebenin amı oldu evinin adresini ver bırakıcam seni.
Kazuha: Bugünlük bir otelde bile kalsam yeterli eve gitmeyi düşünmüyorum.

E ben otel adresi bilmem zaten yakınlarda otelde yoktur. O yüzden mecbur evime götürüp misafir odasında kalmasını sağlardım.

Time skip yine Scara'nın evine fln varıyolar

Yol boyunca Kazuha'nın bana yavşamasını dinledikten sonra arabadan indim.

Scara: E arabadan inme özürlüsü olacak kadar sarhoş değilsindir amk.
Kazuha: (Arabadan iner) Evet.
Scara: Tamam bak şimdi sessiz oluyorsun ve beni Childe'a rezil etmiyorsun.
Kazuha: (Scara'nın ne dediğini anlamasada başını sallar)

Kapıyı açtığım anda karşımda bir orospu çocuğu gördüm.

Childe: Ahah~ Nerelerdeydin Scara-chan? Seni çok bekledim. Yoksa bir sevgili mi buldun?
Scara: Yatağına yat zıbar niye uyanıksın sen?
Childe: Dediğim gibi seni bekliyordum Scara-chan.
Scara: E o zaman bilsen pek bir şey olmaz artık elinde sonunda öğrenirsin zaten Kazuha bu gece bizde nedenini sorma.
Childe: Peki ama nerede kalmasını planlıyorsun?
Scara: Misafir odası-
Childe: Bugün orada benim bir arkadaşım kalıyor.

En fazla kim kalabilirdi ki diye odaya baktım gördüğüm gibi geri kapattım gitmiş Thoma yatmış oraya amk.

Childe: Eh bence sorun olmaz senin yatağında yatsa~
Scara: Bencede ben salonda yatsam bir şey olmaz en fazla sırtımı hissetmem yarın.
Childe: (içinden) Hayır of aşktan hiç anlamıyorsun gerizekalı beraber yatsanıza çocuk arkanda mal mal dikiliyo.
Childe: Sen bilirsin Scara-chan.

Diyip kendi yatak odasına gitti.

Bende Kazuha'ya kendi yatak odamı verdim.

Scara: İşte burada yat zıbar bu kadar şimdi iyi geceler.

Slm bir süredir bölüm yazamıyorum aslında 3 kere bölümü baştan yazdım sonra kafayı sıyırdım iyice. Bu bölüm baya saçmaladım söz diğer bölümlerde saçmalamamaya çalışçam. Neyse 600 kelimeye iyice yaklaşmışım yeter artık. Bb.

Aşk Mektupları - ScaraKazuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin