Eğer Signora'nın yanında mektubu açsaydım okula dedikoduyayar diye korktum o yüzden bu mektubu sınıfa gittiğimde açtım.
Yazanlar:
Sana olan hislerimden emin olana kadar sana açılmamayı tercih ettim ama artık eminim. Senden hoşlanıyorum Scaramouche. Kim olduğumun farkında bile değilsin şu an ama zamanı gelince fark edeceğinden şüphem yok. Şimdilik ancak yazmaya cesaret edebildiklerim bunlar.
Kağıdı elimin içinde tekrar buruşturduğumda arkamdan bir ses geldi.
Childe: Scara-chan o elindeki ne?
Scara: Bu seni ilgilendirmez.Ayağa kalkıp kağıdı çöpe attım böylece Childe ile aramızda bu konun kapanacağını düşündüm ve ders boyunca onla konuşmamayı tercih ettim.
Childe:(içinden) Sanki çöpten alamayacağım.
Ders bitimi
Childe'ın gözünden
Scara yine hemen toparlanıp çıktı. Bana neden bu kadar sinirli bazen anlayamıyorum ama bu onun doğal hali ve onu sinirlendirmek hoşuma gidiyor. Neyse çıktığında biraz kitaplarımı yavaş topladım. Herkesin çıkmasını bekledim. Üç dakika içinde tüm sınıf çıkmıştı artık çöpe elimi daldırsam dalga geçecek kimse kalmamıştı. Elimi çöpe daldırdım.
Yazılanları okuduğumda şahsen Scara'ya aşık olan birini duymak şaşırtmıştı çünkü yüzünü tekmeleyecek bir erkeği kim ister ki amk.
Neyse çöpten çıkardığım kağıdı geri çöpe attım çünkü pekte şüphe çekerim diye korkuyorum. Yarın Scara'yı biraz gözlemlersem belki kim oldğunu anlardım.
Yarın
Scara'nın gözünden
Okula vardığımda her zaman ki gibi dolabı açtım ve bu sefer mektup görmedim sanırım o gizemli kişi her gün mektup yazıp kendini tehlikeye atmamayı tercih etmişti.
Sınıfa doğru ilerlerken boş boş etrafa bakmaya başladım. Thoma ile Kazuha konuşuyordu. Kazuha nedense kıpkırmızıydı. Ama bunun üzerine düşünürsem tüm gün kafayı yerdim ama öğrenemezsemde sanırım aynı şeyi yaşardım. Bu yüzden onların yanına doğru ilerledim.
Kazuha'nın Gözünden
Thoma bana ilişki tavsiyesi veriyordu ve bunları Scara'ya yaptığımı düşününce ister istemez utandım büyük ihtimalle yüzüm kıpkırmızı olmuştur. Thoma gülmeye başladı bir süre sonra.
Thoma: Ahaha~
Kazuha: Sus artık çok dikkat çekiyoruz!Scara buraya doğru gelmeye başlayınca daha da tedirgin olmaya başladım.
Scara: (içinden) Konuya nasıl giriş yapılır amk.
Kazuha: (Thoma'yı kolundan çeker) Thoma ile bizde gidiyorduk sana rahatsızlık vermeyelim ahahahah-Çok şüphe çektim ama umrumda değil ona bunu daha açıklamaya hazır değilim.
Ona biraz demek istediğim pek çok şey vardı hala ama mektup göndermek için tedirgin olmaya başladım. Çünkü ya ben olduğumu öğrenirse ve benden nefret etmeye başlarsa. Tamam cesaretimi toplayıp yakın bir süre içinde bırakmam lazımdı sanırım.
Biyoloji kitaplarımı alıp sınıfa geldim. Ders boyunca bir kağıt önümde ne yazacağımı düşündüm.
Scara'nın Gözünden
Şahsen mektubu yasan kişi hakkında teoriler üretip üretip duruyordum. Ama pekte bir yol alamıyordum. Ders bitene kadar ders hariç her şeyi düşündüm sanırım.
Aslında mektupları yazan kişi bir şey yapmıyorsa ben onun için bir şey yazıp dolabıma bırakabilirdim ve sanırım bunu bugün çıkışta deneyecektim.
Time skip okul çıkışı ve Scara'nın bu yapacağım dediklerini gerçekleştirdi.
Kazuha'nın Gözünden
Çıkışta Scaramouche'un çıktığından emin olduktan sonra onun dolabına gittim ve bir mektup bırakacaktım ki başka bir mektup gördüm onu alıp kendininkini koydum ve oraya bırakılanında çantama tıktım. Bundan hemen sonra koşarak okuldan çıktım.
Eve gittiğimde Beidou'yu göremedim sanırım yine içki içmeye gitmişti. Neyse odama geçip çantamın içinden mektubu çıkarıp sonradan çantayı bir köşeye fırtlattım. Yatağıma uzandım, elimde mektubu biraz inceledikten sonra açtım.
ARKADAŞLAR BENŞM İLHAM Bİ GELİYO Bİ GİDİYO
Bu bölüm pek içime sinmedi diğer bölümü daha güzel yazmaya çalışıcam. Bu arada sınav haftası yüzünden bi türlü bitirip atamadım özür dilerim ☹️☹️ yine en boktan yerde bitirdim bölümü of boş yapmayı bırakıyom bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Mektupları - ScaraKazu
FanfictionScaramouche bir gün dolabında bir metkup bulur ve her şey o gün başlar. 24/07/2023: Kitaba bı baştan düzenleyip devam etmeyi çok dusundum ama sonra vazgeçtim böyle yarim birakiyorum okuyan herkese tesekkurler taslaklarda kalmasın ani olarak isteyen...