Childe: Hop nereye?
Scara: Sana hesap verecek değilim.
Childe: Doğru ama seninle vs atmam lazım.
Scara: Kendine başka heyecan ara.
Childe: Dur gitmiyosun.
Scara: Gidiyorum hatta bak nasıl gidiyorum?(Not: Diyalogta Kazuha konuşmamış olabilir ama Kazuha'nın gözünden)
Scara elimden çekiştirerek beni başka bir yere götürdü. Bu sefer buraları gez gez bitiremeyeceğimizi anlayınca evet gitmeyi teklif ettim.
Kazuha: Bu akşam Beidou yok evde istersen evime gidelim dışarda bir şey yapamıyoruz.
Scara: Haklısın aslında ama sana rahatsızlık olmaz değil mi?
Kazuha: Saçmalama.Scaramouche'un Gözünden
Kazuha'nın evine ilk defa gelmiyordum eskiden gruplu projelerin birinde gelme şansım olmuştu ve daha başka birkaç sebeple... Kazuha evine gelince doğruca mutfağa geçti.
Kazuha: Çay mı kahve mi?
Scara: Kahve ama tuzlu olmasın.
Kazuha: (güler) Daha çok erken onun için zaten.
Scara: Kazuha, şu anla belki biraz alakasız ama bir şey sorabilir miyim?
Kazuha: Tabi.
Scara: Bende ne buldun, yani senin gözünde ne beni diğerlerinden farklı yapıyor?
Kazuha: Aslında her halinle her şeyin mükemmel. Ama inatçı kişiliğin seni daha tatlı yapıyor.Kazuha bunu dedikten sonra kahveye bakmaya gitti. En azından kıpkırmızı olup konuşamadığım halime maruz kalmamıştı.
Kazuha: Ayrıca utanınca da çok güzelsin.
Maruz kalmış.
Scara: İltifat etmeyi kes yoksa köşede oturan bir domates izlemek zorunda kalacaksın.
Kazuha: Ona da lafım yok.Kazuha hazırladığı kahveyi masaya koydu.
Kazuha: Peki ben sana aynı şeyi sorabilir miyim? Beni diğerlerinden ayıran şey ne?
Scara: Büyük ihtimalle senin iltifatların arasında çok sönük kalır ama gözlerin çok güzel tüm gün izleyebilirim. Tabi tek özelliğin o değil ama dış görünüşünde bu hoşuma gidiyor. Kişilik olarakta herkese karşı benim aksime çok naziksin. Seni herkes seviyor. Bir gün onlar arasına karışmaktan korkuyorum.
Kazuha: İltifatın sana göre sönük olsada benim için öyle değil. Ayrıca diğerlerinden çok ayrısın zaten boşuna böyle bir şey için korkma.Kazuha'nın bu sözleri bana kendimi az çok değerli hissettirmişti.
Kazuha: Kahveni içte istersen başka bi odaya geçelim.
Scara: Peki peki.Kahveyi kafama dikip speedrun yaptıktan sonra Kazuha'yla beraber salona geçtik.
Kazuha: İstersen televizyon falan açayım izlemek istediğin bir şey varsa.
Scara: Benim istediğim bir şey yok. Kendi istediğin bir şey varsa aç.
Kazuha: Yok. (çekmeceyi karıştırıyor) Hadi uno oynayalım!
Scara: O uno nerden çıktı ya-
Kazuha: Sorgulama ben çok dağınık biriyim. Neyse kartları dağıtıyom.
Scara: Genelde Childelarla biz bunu biraz daha kumar gibi işin sonuna ödül koyuyorduk.
Kazuha: Yani o tür bir şey mi yapalım?
Scara: Şey belki biraz eğleniriz diye dedim, tabi istemiyorsan sorun değil.
Kazuha: İyi olur. O zaman şöyle anlaşalım kazananın bir hafta boyunca istediği yapılacak.
Scara: Haftaya salı ya kadar mı!?
Kazuha: (başını sallar)Time skip oyunu tamamen yazamayacağım.
Scara: Barely two words in and you already look like you want me dead. You're getting all worked up over nothing. you changed, you're getting weak. Neyse şey uno. Z
Kazuha: (4 kart çek koyuyo) Uno. Renk sarı.
Scara: Siktir.
Kazuha: Haha~ seninle oynamak zevkliydi ama istediğim bir şey yok.
Scara: İyi o zaman.
Kazuha: Gerçi istediğim bir şey varda-
Scara: ( kızarır) Ya daha çok erken manyak mısın!?
Kazuha: Onu dicektim zaten daha erken diye.
Scara: Kusura bakma ben anlık bi tepkiyle...
Kazuha: Sorun yok seni böyle seviyorum.
Scara: Şey ben gitsem iyi olur, evde bana güzelce hesap soracaklar onlarla uğraşayım biraz.
Kazuha: O zaman (sarılır) görüşürüz. Ayrıca onlara hiçbir şey söylemek zorunda değilsin.Utanınca napacağımı şaşırdığımdan öylece kaldım. Bir süre sonra Kazuha'nın evinden çıktım.
Time skip Scaramouche eve geldi
Childe: Ah Scara-chan özlettin kendini.
Scara: Ya manyak mısın oğlum.
Zhongli: Kafana gök taşı atarım.
Scara: Zhongli burada napıyo amk hocayı beni sınıfta bırakmasın diye sikmeye mi getirdin?
Childe: Haha~ Hayır tabiki beni zaten çok seviyor Zhongli ondan burada.
Scara: Aman ne bok yerseniz yiyin sadece azıcık sessiz olun yeter.Slm bi bölüm daha bitti yaşasın. Bu arada kitabı hala bitirmiyorum biraz ilişkilerini yazmak istiyorum yani ben bittiğinde bitireceğimi söylerim zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Mektupları - ScaraKazu
FanfictionScaramouche bir gün dolabında bir metkup bulur ve her şey o gün başlar. 24/07/2023: Kitaba bı baştan düzenleyip devam etmeyi çok dusundum ama sonra vazgeçtim böyle yarim birakiyorum okuyan herkese tesekkurler taslaklarda kalmasın ani olarak isteyen...