Öncelikle şok geçirmeyin diye söyleyeyim smut olacak yine atlamanız için başlangıç ve bitiş kısmını yazarım eğer atlamak isteyen olursa. Olaylarla genelde bir bağlantıları olmuyordu ama bu bölüm biraz sohbetlerde bağlantısı var. Orada ne diyo bu salak demek istemiyorsanız smut kısmında Scara, Kazuha'nın boynunun çevresi vs. falan oralara biraz diş izi bıraktı.
Cevabımın hayır olduğunu söyleyince biraz inanmamış bir halde olduğunu düşününce Scara ile temas kurmanın ona bunu kabullendirmek için daha etkili olacağını düşündüm.
Scara: Ah evet ayaklarımın varlığını hatırladığınız için sağolun beyefendi.
Kazuha: Bu kadar kaba olmak zorunda mısın?Scara'yı kendime çekip onu öptüm. Scara da karşılık verdi.
Kazuha: Ağzın içki kokuyor.
Scara: Kapa çeneni. Yoksa bu sefer seni ben beceririm aptal.
Kazuha: Haha~ o zaman hiç susmayacağım.Time skip
Eve gelince Beidou'nun da evde olduğunuö anlayacak sesler işittikten sonra odama geçtim.
Scara: Sanırım evde Beidou var.
Kazuha: Öyle.
Scara: Sessiz olmayı banyoda başarabilecek misin?
Kazuha: Ne?
Scara: Bence bu evet demek.—SMUT BAŞLANGIÇ —
Scara kolumdan tutup beni banyoya getirdi. Aslında yapmaya isteksiz değildim. Sadece içkili olduğundan biraz korkuyordum.
Time skip
Scara suyu açınca arkadan gelip belime dokundu. Boynumu öpmeye başladı. Sonradan diş izleri bırakmaya başladı. İster istemez ses çıkarınca ağzımı kapattı.
Scara: Sessiz olacağın konusunda anlaştığımızı sanıyorum.
Başımı salladım. Scara elini çekip kalçama götürdü. İleri geri hareket etmeye başladı. Alkış sesi çıkmasını umursamadı daha da hızlanmaya başladı. Elimle sesim çıkmasın diye ağzımı kapamaya çalıştım.
Scara beni duvara dayayıp kalçamdan tutarak ileri geri hareketi devam ettirdi. Artık kendimi tutmakta zorlanıyordum kısıkta olsa sesim çıkıyordu. Scara bundan zevk alıyordu. Omzundan destek alarak biraz daha dayanabildim.
Kazuha: Ah~ Scara dur yeter.
Scara: Bana yetmiyor.Scara hızını arttırdı. Artık dayanamayıp kendimi bile tutamıyordum.
Kazuha: S-sanırım boşalacağım.
Scara: Biraz daha dayan.Scara eğilip aletimi ağzıma aldı. Üstten kafasını bastırdım.
Kazuha: Bu sefer gerçekten boşalacağım.
Scara: Biliyor musun bu bana sorun bile olmaz.Ağzını açıp beklemeye başladı. Beyaz sıvı geldiğinde de bir kısmını ağzına aldı.
*aşırı gerekli kapı açılma efekti*
Beidou: Kazuha iyi misin?
Kazuha: Evet, ne alaka bu soru şimdi ben biraz sonra çıkarım.
*aşırı gerekli kapı kapanma efekti*Scara: (Kazuha'nın belinden tutar) Hadi ama biraz daha olmaz mı?
Kazuha: Olmaz. Bu sefer tam baskın yeriz o kadarını sen düşün.
Scara: Bu anı hiç bitirmek istemiyorum.
Kazuha: İyi sadece iki dakika.Scara'nın beni manipüle etmesine inanamıyorum ama sesimi çıkarmadım bu konuda. Scara saçlarımı başka bir yana atıp diş izlerini arttırdı. Boynumdan aşağıya doğru yavaş yavaş ilerledi. Kendini tatmin etmek için ileri geri yapmaya başladı. Boşalınca ise hiç bir şey olmamış gibi devam etti. Bir süre sonra artık durdu durulanıp suyu kapattı. Havluyu beline sardı. Beni kucağına aldı. Odamdaki yatağa bıraktı.
Scara: (Kazuha'nın kulağına eğilip) Kimseye bir şey açıklamak zorunda değilsin.
Kazuha: Ama açıklamak zorunda hissediyorum.Beidou: Kazuha 10 dakikadan fazla bile oldu Kazuha yanıma gelmeyeceksen yarın konuşuruz.
Kazuha: Yarın daha iyi olur.Time skipli yarın (bu nasıl tabir amk neyse aslında yarını yapmadan önce bir time skip var bir şeyler sonra uyuyolar yarın oluyo öyle)
—SMUT BİTİŞ—
Uyandığımda saçımın kırmızı kısmı görüş alanımı kapatıyordu. Scara arkadan sarıldığı için ilerleyemiyordum.
Kazuha: Scara bırakta üstümü giyeyim.
Scara: Ne gerek var?
Kazuha: Saat 7 okula yetişicez daha iyi misin?
Scara: 1 günlüğüne asalım.
Kazuha: Olmaz.Sonunda ikna olup bırakmayı tercih etti. Üstümü giyindikten sonra boynumdaki izlerin açıkta kaldığını fark ettim.
Scara: Kimin umrunda olucak? Çok kafanı takma.
Başımı onaylar şekilde salladım.
Bilin bakalım ne hiç şaşırmayacaksınız ama time skip okulda herhangi bi saat
Öğle yemeğini Childe ile beraber yiyorduk Scara da sonradan gelecekti.
Childe: Kazuha boynuna noldu?
Kazuha: Şey sinek ısırdı.
*Scara ortama giriş yapar*
Childe: Hoş geldin sinek!
Scara: Ne?
Kazuha: (kıpkırmızı bi yüzle) Ya amk.Scara da olanları anlayıp yüzü kızarmaya başladı.
Scara: Neyse şu yemeği yiyip bu konuyu boş verelim ne dersin Childecım yoksa masaya yapıştırayım mı?
Childe: Aslında Signora'nın eline versem bunu var ya ne güzel olur... (kafasını masaya çarpar) Ah! Scara napıyon manyak mısın?
Scara: Evet.Scara yanıma oturup yemeğini yemeye başladı.
Childe: Bedenci boş ders vardı bir tane onu dolduracakmış yemekten sonra beden salonuna gelmeyi unutmayın sonra sınıfta ağaç olursunuz falan. Çok düşünceli bi arkadaş olduğumdan söyleme ihtiyacı hissettim.
Scara: E sen gidiyon mu şimdi daha erken değil mi?
Childe: Erken kalkan yol alır demişler.
Scara: İyi siktir git o zaman.
Childe: Görüşürüz.
Scara: Görüşmeyiz.Time skip (yazacak şey bulamayınca hoop time skip)
Beden dersinden çıkınca herkes kan ter içinde kalmıştı. Herkes üstünü değiştirip sınıfa çıktıktan sonra sınıf çok dolu olmasına rağmen çok sessizdi. Sonunda bu sessizliği Kokomi ve Sara beraber konuşmaya başlayarak bozdu ve herkes konuşmaya başladı.
Scaramouche'un Gözünden
Sınıfça çok ses çıkmış olmalı ki sınıfa hoca girdi.
Raiden: Sesiniz diğer sınıftan duyuluyor sessizce oturun. Venti sıradan in napıyorsun orada? Azıcık Sara gibi olun bakın tam örnek öğrenci ben içeri girince hemen ağzını kapatıp oturuyor.
Hu Tao: (kendi kendine sessiz bir şekilde) Sara da az önce coşuyordu hemen öv amk.Raiden sınıftan çıkınca 5 dakika sonra yine aynı ortam oldu. Savaş alanından uzaklaşmak için sınıftan çıktım. Biraz okul büyük olunca koridorlarda yürüyerek vakit öldürmeyi seçtim.
Selam selam 1 aydır bölüm atmamışım hatta daha fazla aslında okullar açılmadan önce 600 lere ulaştırmıştım kelime sayısını ama uzatırken 1000 yapıcam diye böyle oldu neyse yazmaya devam ediyom merak etmeyin. Okullardan dolayı çok ertelemiştim ama ertelemeden yine bölüm yetiştirmeye çalışıcam ve 15'te bitirmiyorum zaten sondan da anlaşılığı gibi ama 20 ya da ona yakın bi bölüm sayısında bitiricem.
Çünkü Scarakazu yazmak biraz bunaltabilir gibi geliyor başka fanfic yazmak istiyorum artık neyse görüşürüz 😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Mektupları - ScaraKazu
FanfictionScaramouche bir gün dolabında bir metkup bulur ve her şey o gün başlar. 24/07/2023: Kitaba bı baştan düzenleyip devam etmeyi çok dusundum ama sonra vazgeçtim böyle yarim birakiyorum okuyan herkese tesekkurler taslaklarda kalmasın ani olarak isteyen...