5. Bölüm

503 52 39
                                    

Childe: Ona bu sene sonuna kadar açıldın açıldın yoksa ben söylerim falan yani baya bi kuyunu falan kazarım.
Kazuha: O kuyuya kendin düşmede... Ben asla Scaramouche'a açılmayacağım çünkü o-

Scara: (sınıftan seslenir) Childe kitapları yiyor musun getirsene artık?
Childe: Geliyorum geliyorum. (Kazuha'ya) Bu teklifi düşün bence öğle teneffüsünde benimle bahçede buluş cevabına göre hareket edeceğim.
Şimdi ne yapacağım tamamen çıkmazdayım. Scara bunu öğrense benimle tüm bağlarını keser hatta bir de üzerine zorbalık falan yapardı herhalde.

Flashback (Lise 4 yani 1 yıl önce)

Kazuha: Tamam size kopya vereceğim-
?: Yalancı geçen sınavda aynısını dedin ama kağıda kuluçka kurdun neyi gördük.
??: (güler) Burnu kanayana kadar dövelim mi? (Kazuha'ya doğru elini kaldırır)
Scara: (eli durur) Kazuha'dan uzak durun.
?: Kazuha'nın neyisin ki?
Scara: (elini yumruk yapıp sıkar) eyi olduğum önemli değil boş boş ona zorbalık yapmanız mantıksız sizi aptal sürüsü.
Kazuha: (kolundan tutar) Scara kavga çıksın istemiyorum lütfen.

Flashback bitti

Gerçi geçmişi düşününce Scara'nın bana zorbalık yapacağı düşüncesi yavaş yavaş kayboluyor. Ama elinde sonunda Childe'a bir cevap vermem lazımdı.

Sınıfa gidince Scara'nın ödev yaptığını gördüm ama şu an aşırı derece zihnim bulanmış olduğundan ağzımı bile açmayıp yerime oturmayı tercih ettim.

Scaramouche'un Gözünden

Childe kitapları bir yılda getirdi ve ben yine ödev yetiştirme speedrun yapacaktım.

Childe: Kitabın arasında mektup buldum. Ne bu aşk tüm gün mektup yazıyo herhalde?
Scara: Evet en haklı sensin Childe şimdi kitabımı ver.
Childe: Yedim sanki orospu çocuğu al.

Evet yedin amk.

Ödevi yaparken içeri Kazuha girdi zaten Kazuha artık bu hallerime alışmış herhalde ki bir şey demeden masasına gitti ve kafasını deve kuşu gibi masasına gömdü.

Childe: Tüh, matematikten ödev yokmuş.
Scara: Ne tühü dua etsene amk.
Childe: Ben istediğim kişiye rüşvet karşılığı yaptırırım zaten sende kendim yapçam diye uğraşıp dururdun.
Scara: Evet haklısın ve haklı olmandan nefret ediyorum.

Kimya ödevini bitirene kadar bir süre konuşmadık zaten ağzını da açarsa hayırlı bir şey demiyor zaten. O yüzden konuşmasa daha iyi.

Scara: ÖDEVİ BİTİRDİM SONUNDA!
Childe: NİYE ÇIĞRINIYOSUN AMK KORKTUM!?
Scara: Salak çok çabuk korkuyorsun.

Mektup aklıma geldi bende onu açmaya karar verdim.

Mektupta yazanlar:

Bana yazdığın mektubu okudum. Hiç değişmiyorsun ve senden asla vazgeçmeyeceğim. Gerekirse bana zorbalık yapacak olsan bile umrumda değil çünkü ben seni her şeye rağmen seveceğim. Zaten sana açılmıyorum çünkü senin beni fark etmen nedensizce daha çok hoşuma gidermiş gibi geliyor. Arkadaşlarım bunu çok belli ettiğimi söylüyorlar acaba öyle mi? Sen fark edemediğinden dolayı öyle olduğunu sanmıyorum.

Okurken elimden kağıdın alındığını hissettim.

Hu Tao: Aa bu ne?
Scara: Tao bırak şunu!
Hu Tao: Scara'ma aşık olmuşlar!
Scara: BAĞIRMASANA!
Hu Tao: AAAA SEN DE BAĞIRMAA!
Scara: AAAAAAAA!
Childe: NİYE BAĞIRIYONUZ AAAAAA!?
Kazuha: İki saniye uyuyacaktım ne bağırıyonuz sussanıza?
Hu Tao: Bakın çocuğu rahatsız ettik. Hepsi sizin yüzünüzden.
Scara: Of al şimdi salak bize suç atıyor. Neyse (Hu Tao'nun elinden mektubu alır) bunu okumamış gibi davran yoksa bozuşuruz.

Diyip mektubu çantama attım. Tao ise derin bir nefes alıp sırasına gitti.

Time skip öğle teneffüsü

Kazuha'nın Gözünden

Childe: Yemek ısmarlamamı ister misin?
Kazuha: Hayır Gorou ile yiyeceğime söz verdim zaten diyeceğimi diyip gideceğim.
Childe: Peki, diyeceklerin neymiş beyefendi?
Kazuha: Ben aslında Scara'ya bu mektupları yazarken ilk ona beni onun bulmasını istediğimi söylemiştim. O beni bulamayacaksa sene sonuna söyleyeceğim.
Childe: Haha~ sanırım bu iştende zaferim olmadan ayrılacağım sana zorbalık yapmak kötü olmazdı sanki.
Kazuha: İsteklerinden bir tanesini gerçekleştirdim işte daha ne istiyorsun. Ama artık onu da gerçekleştirmeyeceğim ne yaparsan yap!

Evet yine bir bölüm daha bitirdim. Aslında uzatacaktım ama sonradan zamanım yetmeyecek dedim. Neyse kitabı yazarken zırt bırt nerde kalmıştım ki ben diyip eski bölümleri yazıcık okuyup yazıyorum. Bu arada yıldız denen bir şey var ona basılınca oy sayılıyo herhalde etkileşimi arttıran bir şey siz basmasanızda olur benim için okumalar bir şey ifade etmiyor sadece mutlu oluyom ama okusanızda yeter bana neyse ben niye boş yapıyom bb bu kadar.

Aşk Mektupları - ScaraKazuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin