Mektuba şiir yazcaktım ama şiir yazma skillim açık değil arkadaşlar🥀🥀🥀 ondan şiir yok. Ama şiir yazma skillim açılırsa burayı tekrar yazcam. Şu an olayın gidişatında hiç bir etkisi yok zaten o yüzden şiiri okumuş gibi davranalım😭😭.
Kazuha: Niye öyle bakıyorsun beğenmedin mi?
Scara: Hayır alakası yok. Öhm pardon bok gibi olmuş bi daha yazma.
Kazuha: Tamam daha çok yazarım.Yüzüm kızarınca arkamdan Childe seslendi.
Childe: Flörtleşmeniz bitti mi?
Scara: Ya sus bi anında içine etme geliyorum ben.
Kazuha: Eh yarın görüşürüz o zaman bende Xiaolarla takılıcam zaten.
Scara: Peki o zaman Childe biraz daha zırlamadan gideyim artık.Childe: Eee niye beklettin bu kadar bari değdi mi?
Scara: Evet. Gidelim artık gitçeksek.
Signora: Ben niye bu arkadaş grubundayım. Benim material girllerle takılmam lazım.
Scara: Siktir git takıl o zaman Childe'ı da bi ben çekeyim sonra intahar haberimi gör.
Signora: Aman be sanki yaşamana çok hevesliyiz.Bar gibi bir yere geldik. Kalabalıktı ama çokta değil. Arkamdan tanıdık bir ses duydum.
Kazuha: Venti şarabı fazla kaçırırsa taşıma görevini aramızdaki en kaslılara bırakıyorum.
Aether: Mesela bi çılgınlık yapıp herkes taşımaya yardım edebilir.
Venti: Saçmalamayın ben yürüyemeyecek kadar sarhoş olmam ki hiç.
Aether: İnanmadım.Kazuha hiç buralara gelecek insan değildi neden gelmişti ki büyük ihtimalle tekte bir damla içki içtiğinde sarhoş olacaktı. Hem beni de burada görmesini çok istemezdim sanırım. Yavaştan topuklasam.
Childe: (Scara'yı ensesinden yakalar) Hop nereye gece içip bana ağlarken eşlik edeceğine söz vermiştin.
Scara: Öyle bir şey mi demişim?
Childe: Dedin ve gidersen hayatı sana dar ederim.
Scara: Diyeceğim şeye sokayım.Kazuha'nın Gözünden
Xiao: Kazuha daldın mı neye bakıyorsun?
Kazuha: Ah hayır. Sadece tanıdık birileriyle karşılaştım diyelim. Neyse hadi diğerlerinin yanına gidelim.Aether ve Venti'nin yanına gittik. Masa Scaraların masaya çokta uzak sayılmazdı hatta bence o bile beni fark etmiştir.
Aether: Bi rahat dur daha yeni geldik hemen içkilerin yarısını sipariş etmişsin. Hesabı kim ödeyecek hepsi de çok pahalı.
Venti: A şu işe bakın cüzdanımı yanıma almamışım.
Xiao: Bölüşelim o zaman üçümüz Venti bize borçlu olsun.
Aether: Kaç bininci borcu bilmiyorum.
Venti: Aman arkadaşım değil misiniz ya biraz siz ısmarlarsınız nolcak? Hem biz Kazuha'yla vs atacaktık değil mi Kazuha?
Kazuha: Evet. Ama ikinci soruya evet.
Venti: Sen kazanırsan hesabı ben öderim ama ben kazanırsam tam tersi.
Kazuha: Anlaştık.
Xiao: Kazuha bence sıçtı.Garson içkileri getirene kadar biraz sohbet ettik.
Hala siparişler gelmediği için artık Venti biraz sabırsızlık etmeye başlamıştı. Artık onun son 10 saniye daha sakin kalmasını sağlayarak sınıra dayanırken sonunda servislerimiz gelmişti.
Venti: SONUNDA!!!
Xiao: Bazen neden bu arkadaş grubuyla geziyorum ben de bilmiyorum.Venti daha ismine bile bakmadan bir şişeyi kafaya dikti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Mektupları - ScaraKazu
FanfictionScaramouche bir gün dolabında bir metkup bulur ve her şey o gün başlar. 24/07/2023: Kitaba bı baştan düzenleyip devam etmeyi çok dusundum ama sonra vazgeçtim böyle yarim birakiyorum okuyan herkese tesekkurler taslaklarda kalmasın ani olarak isteyen...