Merhaba sevgili okuyucum. Bu kitabı aslında daha önce yayınlamış fakat final yapmadan silmek zorunda kalmıştım. Lakin yeniden farklı senaryolarla yazmaya karar verdim. Umarım beğenirsiniz. Yazarken hatalarım olabilir kusura bakmayın olur mu? 😇💜
Şimdi karakterlerimiz tanıyalım.
Tamay Yalın:
19 yaşında. Küçükken ölümcül bir hastalıkla mücadele etti. Öz abisinden ilik nakli oldu. Şuan 12.sınıf meslek lisesi, grafik tasarım bölümü okuyor.
Mahir Yalın:
Tamay'ın babası. Yaşadığı mahallenin pastahanesini işletiyor.
Nesrin Yalın:
Tamay'ın annesi. Ev hanımı.
Alp Yalın:
30 yaşında. Kendi işlettikleri pastahanede çalışıyor.
Çisil Yalın:
28 yasında. Kendi işlettikleri pastahanede çalışıyor.
Beste Güleç:
19 yaşında. Tamay'ın çocukluk arkadaşı. Aynı okulda okuyorlar.
Aslı Güleç:
Beste'nin annesi. Ev hanımı.
Haluk Güleç:
Beste'in babası. Kaldıkları mahallede marketini çalıştırıyor.
Gülce Acar:
19 yaşında. Tamay ile aynı hastanede tedavi gördü. Küçükken Kalp nakli yapıldı. Tamay ile aynı okulda okuyorlar.
Jale Acar:
Gülce'in annesi. Ev hanımı.
Melih Soyder:
19 yaşında. Akdeniz anemisi hastası. Küçükken Tamay ile aynı hastanede tedavi gördü. Tamay'la aynı okulda okuyorlar.
Bircan Soyder:
Melih'e annesi. Ev hanımı.
İhsan Soyder:
Melih'in babası. Mahallenin muhtarı.
Pamir Atahan:
19 yaşında küçükken trafik kazası sonucunda ailesini kaybetmiştir. Büyük bir patlama sonrası kulaklarında hasar oluştuğu için işitme cihazı takıyor. Tamay ile aynı hastanede tedavi görmüştür. Halası ile yalnız yaşıyor. Tamay'la aynı okulda okuyorlar.
Melda Yeşil: Pamir'in halası.
Aydın Sorel: Psikologdur. Torununa çok düşkündür ve torununun tedavisini kendisi yapıyordur. Kızı psikopat eşi tarafından mahzende tutup öldürülmüştür.
Altan Sorel: 19 yaşında. Dissosiyatif kişilik bozukluğu, psikolojik bir hastalığı vardır. Çoklu kişilik bozukluğudur. Tamay ile hastane arkadaşıdır.
Akal Yıldız:
24 yaşında. Altan'ın baskın kötü kisiliğidir.
Batu Yaman:
İntihar girişimine eğilimli kişiliği. 17 yaşında.
Simay Abacı:
15 yaşında. Şımarık bir karaktere sahiptir.
Yine yine yine tekrardan merhaba arkadaşlar ahahahhah.
Neyse karakterlerlerimin çoğunu çok ayrıntı vermedim çünkü siz okudukça tanımanızı istedim. :)
Bomba gibi bir kitap yazacağıma eminim umarım sizde çok seversiniz.
Yeni bölümde görüşmek üzere hoşçakalın.💜😇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAŞAMAK İSTİYORUM
ChickLitHayat çok zalim ve dayanılmaz bir evrendi. Ben çocukluğumu hastane köşelerinde geçirip, dünyaya ikinci kez gözlerimi açmıştım. Bu zalim dünya beni küçücük yaşta hastalıkla savaşmayı öğretmişti. Tüm gücümle hastalığa göğüs gerip tekrar yaşamaya karar...