Z dedykacją dla mojego kochanego Scherlocka <3
A teraz już nie przedłużam, oto rozdział.
-Tony ty idioto! - wrzasnęła Natasha kiedy Stark zaczął tłumaczyć co właśnie zrobił - Ty kretynie jeden...
Miliarder westchnął i spojrzał na nią spod byka.
-Będziesz długo tak marudzić czy pomożesz mi to odkręcić?
Westchnęła przeciągle a na jej twarzy pojawił się grymas kiedy wściekłe na ni go spojrzała.
-Nie musielibyśmy nic odkręcać gdybyś nie był kretynem - warknęła zakładając ręce na klatkę piersiową - Ale tak pomogę ci... Jednak tylko po to aby udowodnić ci że jesteś idiotom i dupkiem.
Stark westchnął.
Przynajmniej mi pomoże - pomyślał rozglądając się jednak nad ewentualną droga ucieczki.
Tak wiedział że zrobił źle. Nie powinien krzyczeć na tego chłopca ani tym bardziej go uderzać a jednak wściekłość i przyzwyczajenie że wszystko może wzięło nad nim górę.
A Stark miał na to mały wpływ bo fala gniewu po prostu przetoczyła się po jego umyśle zabierając resztki racjonalne myślenia w sytuacji radzenia sobie z dziećmi.
A teraz? Teraz tego żałował. Żałował jak diabli jednak nie dało się cofnąć czasu.
Bo żaden człowiek nigdy nie miał wpływu na przeszłośc za to od zawsze mógł stworzyć swoją przyszłość.
Może i Tony zrobił coś złego. Może i tego nie był w stani cofnąć.
Ale mógł to jeszcze naprawić. Przeprosić albo zrobić coś innego, cokolwiek w tej sytuacji byłoby odpowiednie.
Mógł zrobić wiele rzeczy.
Bowiem choć choć nie miał wpływu na swoje dawne czyny to miał za to na przyszłe.
I zamierzał to wykorzystać.
Dzisiaj taki troszkę króciutki rozdział ale nie miejcie mi tego za złe po prostu mam trochę nauki i zadań domowych więc próbuje na wszystko znaleźć czas.
I tak jestem z siebie dumna że codziennie wstawiam rozdział, czy to teen avengers(tak jak wczoraj) czy to jak dzisiaj irondada więc no...
Jak reakcj po dzisiejszej części ff?
Mam nadzieję że pomimo tego że trochę krótka to wam się podobała.
Cierpienie Peterka nadchodzi.
To tyle na dziś.
Miłego dzionka,
LitteAilaEvans
CZYTASZ
Milczeć Nie Znaczy Nie Chcieć Mówić | Irondad |
Fanfiction„Czasem słowa bowiem były tylko ostrzem które można było nieświadomie wbić komuś w serce. A milczenie pozwalało temu zapobiec" ----------- 1 w ,,milczenie" [10 marca 2022] 1 w „Peter" [27 kwietnia 2022] 1 w „Tony Stark" [15 marca 2022] 2 w „irondad"...