14 Żałował że nie był

1.6K 114 57
                                    

Tony Stark nie lubił pożegnań.

-Jesteś pewny że chcesz tam wracać? - spytał spoglądając na chłopca przed sobą.

-Spokojnie! po prostu się pokłucilismy to nic takiego - powiedział Peter - Joen to całkiem spoko facet tylko źle przeżywa śmierć cioci.

Kończąc swą wypowiedź uśmiechnął się w kierunku Starka.

Miliarder westchnął.

-Zjedź z nami chociarz kolację! Žebys nie był głodny.

Czternastolatek spojrzał na niego skonsternowany ale kiwnął głową i poszedł za Starkiem w kierunku kuchni.

-Hej wszystkim! - przywitał się starszy odstrzegajac resztę Avengersów siedzących przy stole - To jest Peter, mój osobisty starzysta.

Powiedział to z dumą większa niż gdy przedstawiał komukolwiek swoje wynalazki.

Dzieciak nerwowo wyszedł zza niego i pomachał ręką w kierunku reszty.

-Dzień dobry.

Wszyscy przywitali się z chłopcem i zasiedli do stołu.

Tego dnia Peper z pomocą Steve'a przygotowała szwedzki stul więc każdy brał co chciał.

Tony spojrzał na talerz Petera dostrzegają tam jedynie jedna sucha kromkę chleba i dwa plasterki ogórka.

-Chcesz herbatę? - spytał nie komentując drobnego posiłku chłopca.

Czternastolatek uniusł wzrok.

-Jeśli to nie będzie problem.

Stark stał, podszedł do kuchennego blatu i nastawił wodę.

Kiedy ta się zagotowała zalał nią herbatę i postawił przed chłopcem.

-Smacznego.

Peter uśmiechnął się do niego.

-Nawzajem.

*****

Kiedy skończyli jeść Peter oznajmił że musi wracać do domu.

Kulturalnie pożegnał się z wszystkimi j razem z Tonym ruszyli do drzwi.

-Pa - pożegnał się Tony.

-Do widzenia Panie Stark - oznajmił i już po chwili miliarder z zmartwieniem patrzył jak Peter znika za framuga drzwi.

Nie chciał by tam wracał.

Ale co miałby niby zrobić. Nie mógł mu zabronić tam iść... W końcu nie był jego ojcem.

Choć czasem żałował że tak nie jest.

Heja wszystkim!

Jak się rozdział podoba?

Mam nadzieję że sporostał waszym wymaganią.

Miłego wieczorku,
LitteAilaEvans

Milczeć Nie Znaczy Nie Chcieć Mówić | Irondad |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz