t h r e e

3.1K 183 9
                                    

Chcem sa poďakovať za krásny komentár od BarboraOra,veľmi ma potešil a preto chcem túto časť venovať jej. Dúfam že sa jej bude páčiť ale samozrejme aj vám.


Candice

Stála som pred nimi. Naozaj, možno jeden meter. Keby že natiahnem ruku, dokážem im prehrabnúť vlasy. Cítim, ako mi šklbe rukou, spravila by som to, ale nechcem byť za nejakú úchyláčku. Zrazu si spomeniem, že som tu preto, aby som získala autogram, spravila si s nimi fotku. Som tu, aby som si tento moment zapamätala na vždy. Do konca môjho života. Ale ja tu len stojím. Zažmurkám očami a usmejem sa. Čudujem sa, že sa mi neroztrhli kútiky úst.

"Ahojte, chcela by som autogram. Prosím." Preboha, práve som pozdravila One Direction. Stále sa usmievam, akoby som mala niečo v sebe. Oni sú pre mňa ako droga, čiže som závislá.

"Samozrejme. Pre koho to bude?" Liam sa snaží byť zdvorilý, ale vidím, ako všetci pozerajú na moju ruku, ktorá je na mojom brušku. Vždy sa všetci pozerajú na mňa, na mladú tehotnú dievčinu.

"Candice." Usmejem sa a on mi dá venovanie. Naozaj mi napíše autogram. Vidím, ako k nemu kreslí srdiečko a myslím, že som sa práve roztopila. Liam Payne mi nakreslil k venovaniu srdiečko. Ich fotku posiela ďalej, teraz ju má Niall. Zdvihne na mňa oči, predtým než stihne čokoľvek napísať.

"Si tehotná, však?" Pýta sa ma to, akoby to nebolo samozrejmé. Ale pýta sa ma to s láskou. Pýta sa to jemne, nie tak nepríjemne, ako ostatní. Usmieva sa na mňa, vidím tie jeho nádherné oči. Ostatní sa tvária zarazene a zároveň vidím, ako sa boja mojej reakcie. Či nevybuchnem, alebo sa neurazím. Lenže toto bola najlepšia reakcia a najkrajšie položená otázka k tomu, či som tehotná. Nehnevám sa, práveže som rada.

"Áno, som. Nie je to vidno?" Zasmejem sa, ale pri spomienke, ako som otehotnela, mi úsmev z tváre zmizne.

"Pýtam sa len preto, že chcem aj tomu dieťatku napísať autogram. Nebolo by fér, keby to venujem len tebe, keďže nie si sama. Tak, čo to bude? Chlapec či dievčatko?" Niall Horan chce môjmu ešte nenarodenému dieťatku napísať autogram. Aww, šťastné dieťa si, pomyslím si.

"Ehm. Ešte neviem, som v štvrtom mesiaci. Na poslednej kontrole to nebolo poriadne vidno." Prečo sa s nimi rozprávam o mojej kontrole u gynekológa, namiesto toho, aby som im hovorila ako ich milujem a ako mi zmenili život? Ako rozsvietili aj tie najtemnejšie miesta v mojej duši? Výborne Candice, stretneš ich raz za život a ty im tu budeš v podstate rozprávať o gynekológovi.

"Máš fotku?" Teraz žiaria oči Louisovi. Prikývnem a z malej modrej tašky vyberám peňaženku, z ktorej vyberám fotku z ultrazvuku. Položím ju na stôl pred nich, kde sa stretnú moje a Zaynove ruky, pretože sa po ňu nahne. Cítim, ako medzi nami prešli vibrácie. Pozerám sa mu do očí a doslova sa v nich topím. Odvrátim zrak skôr, ako by som povedala, alebo spravila nejakú hlúposť. Človek sa dokáže ľahko zamilovať pohľadom z očí do očí. To je to posledné čo teraz potrebujem. Byť zamilovaná do pop hviezdy.

"To je nádherné, takéto dieťa aj ja raz budem mať." Rozplýva sa Harry. Moje malé bábätko očarilo One Direction. Naozaj.

"Tak čo tam mám napísať? Chcem dať autogram aj tomu malému čudu." Niall sa opäť ozval. Je taký zlatý, že chce dať autogram aj môjmu dieťatku. Je to sladké.

"Napíš, pre Candice a Scarllet alebo Travisa." Takže to bude buď, Scarllet alebo Travis. Skvelé, vybrať meno, behom minúty.

"Krásne mená." Nie, Zayn, ty si krásny. Postupne mi tam každý niečo napíše. Naozaj to nie je sen. Je to realita. Splnený sen, ktorý sa stal naozaj skutočným a reálnym.

"Prosím, odfotíte sa so mnou?" Prikývnu a začnú sa zdvíhať zo stoličiek. Prechádzajú okolo stola a cítim tú vôňu, ktorá sa okolo nich vzniesla. Postavia sa okolo mňa. Každý sa ma dotýka plecom, alebo sú za mnou ako keby opretí. Harry poprosil jedno dievča, ktoré čakalo na autogram, aby nás odfotilo. Je veľmi ochotné a samozrejme nadšené, že Harry oslovil práve ju. Spravila nám už aspoň desať fotiek. Obetovali mi naozaj veľa času. Pre nich je toto veľa. Samozrejme, trávila by som s nimi ešte hodiny, spýtala sa ich na všetko, ale beriem to, čo príde.

"Počkať! Ešte jednu fotku! Prosím! Aj do môjho mobilu, aj do tvojho!" Nechápem, prečo chce mať Louis fotku tehotnej fanúšičky. Podá tomu dievčaťu čo nás fotí mobil. Rozžiaria sa jej oči. Drží mobil Louisa Tomlinsona. Fúha, to je veľa.

"Chalani, teraz sa všetci chyťte jej bruška a pozerajte sa do mobilu, ďalšia fotka bude, ako dávame pusinku budúcej malej Directionerke, alebo teda Directionerovi."

Bolo to to najkrajšie čo som kedy zažila. Držali mi bruško, tlačili sa okolo seba a smiali sa. Ja som sa cítila ako nikdy predtým. Toto bolo viac, ako splnenie môjho sna. Dievča nás odfotilo aj do môjho aj do Louisovho mobilu. Ten pocit, keď majú všetci ruky pre vašom bábätku... Je to neopísateľné. Predtým, než som stihla odísť a zbaliť si naspäť fotku z ultrazvuku, mobil a autogramy, objali ma. Sami od seba. Postupne mi každý z nich dal pusu na čelo. Ich pery sa dotkli môjho čela! Mám chuť to všade vykričať. Skôr než sa spamätám, Niall mi šepká čosi do ucha.

"Si silné dievča. Nevzdávaj to, takýchto ľudí tento svet potrebuje." Usmial sa a ja som sa definitívne otočila na odchod. Keď som si uvedomila čo všetko sa práve stalo, slzy sa mi pustili po tvári, no tentoraz to bolo od šťastia.

Zayn

To, čo som spravil, som spravil pre to, lebo to dievča je silné. Zaslúži si pomoc. Práve preto som jej napísal k autogramu odo mňa aj moje číslo. Verím, že ho nezneužije. Keď sa náhodou ozve, budem pripravený jej pomôcť.

Ďalšia časť na svete :3   VOTE&COMMENT


16 and pregnant(FF-Zayn Malik)Where stories live. Discover now