Candice
Počujem jeho zrýchlený dych, keď sa ma pýta, či som v poriadku. Jediný človek, ktorý sa o mňa s istotou bojí, je Zayn. Predtým, než odpoviem na túto otázku, poriadne sa napijem z môjho horúceho čaju.
"Ja, nie som si istá..." Snažím sa povedať pár súvislých viet, ale toto je to jediné, čo dokážem v tejto chvíli vysloviť. Moje myšlienky sú absolútne zmiešané a preto sa neviem na nič sústrediť.
"Spravil ti snáď niečo ten hajzel?" Počujem, ako zvýšil hlas, akoby chcel začať kričať, v pozadí toho počujem nejaký buchot, akoby niečo spadlo.
"Nie, nič také. Ja len som zmätená. Prišiel sem a potom proste išiel dnu. A snažil sa mi ospravedlniť." Až teraz si uvedomujem, ako naivne to znie. Človek ako Michael, hviezda školy, namyslený a sebecký, mladý chalan, ktorý má gule na to, aby znásilnil svoje vlastné dievča, s ktorým je vo vzťahu, by nikdy nemohol myslieť vážne nejaké sprosté ospravedlnenie. Ospravedlnenie, ktoré nič nevráti späť. Nezmiznú tie preplakané noci, tie pohľady ľudí, ktoré musím znášať každý deň a nezmizne ani to dieťa, ktoré nosím pod srdcom. Nezmizne nič, nič sa nenapraví a nič sa nezmení jedným prepáč.
"Candice, dúfam, že si mu tie sračky nežrala." Zayn sa naozaj snaží nenadávať, ale práve teraz mu to moc nejde. Ani sa nečudujem, že má nervy, veď aj ja by som mala keby išlo o neho. Možno ma naozaj berie ako kamarátku.
"Nie, teda... Ja neviem. Naozaj to hovoril tak, akoby ho to mrzelo. Mála časť mňa mu verí a dokázala by mu odpustiť. Ale našťastie ta druhá a väčšia časť vie, ako to naozaj bolo. Nedokážem mu len tak odpustiť. Nie potom, čo spravil." Myslím, že takto to naozaj cítim. Keď použil skratku môjho mena, ktorú používal, keď mi hovoril, ako ma miluje, to ma obmäkčilo. Vždy, naozaj vždy som mala pre neho slabosť. To sa však nemôže opakovať. Už nie.Zayn
Naozaj ju ten vymletý idiot chcel prosiť o odpustenie? Prečo mi to až tak vadí? Je to len kvôli jej bezpečnosti? To ani náhodou, Malik. Dobre vieš, prečo to tak je. Ja, aj moje podvedomie si to uvedomuje. Nie je to len o jej bezpečnosti. Myslím si, že žiarlim. Zvykol som si na to, že som jediný človek jej v živote, jediný muž. A zrazu sa prirúti nejaký stroskotaný, idiotský ex priateľ, ktorý ju nechutne znásilnil a spravil jej dieťa? Naozaj si myslí, že má u nej ešte šancu? Samozrejme, že nemá a predsa sa bojím, aby mu nepodľahla. Je to nechutný pocit, žiarlivosť. Nikdy som to nezažil, ale teraz chápem, čo niektorí ľudia zažívajú. Moje myšlienky prerušia jej slová.
"Len to som ti chcela povedať, vážne ďakujem, že si si našiel čas." Podvedome sa usmejem. Mám taký pocit, že pre ňu by som si vedel spraviť čas, aj počas spievania Kiss You na koncerte.
"Počkaj, Candice! Neskladaj." Myslím, že už ma všetci zháňajú, no ja pokrikovanie svojho mena ignorujem a pekne predlžujem svoj telefonát s ňou.
"Chcel som ti povedať, že ma mrzí, že som sa neozval, ale naozaj som chcel." Dúfam, že nie je nahnevaná, lebo to by ma mrzelo a ranilo.
"Ja to chápem, Zayn, máš dôležitejšie veci na práci, ako zaujímať sa o mňa." Nie, snáď si nemyslí, že nemám záujem sa starať o to, čo s ňou je.
"Candice, nepochopila si to. Zaujímaš ma. Momentálne si v mojom živote najzaujímavejší človek, ale to nehovor chlapcom, lebo by sa hnevali." Počujem, ako sa potichu zasmiala a mňa z toho zvuku zahrialo pri srdci.
"Si pre mňa naozaj dôležitá. Malo to byť prekvapenie, ale keď si takáto, tak ti poviem, že už zajtra, možno pozajtra ma uvidíš. A ja teba. Prídem." Cítim ako sa usmieva a ja tiež.
"Dobre, Zayn, som vyčerpaná." Aj ja. Ten Michael odoberá energiu aj mne.
"Okej, maj sa, Candice." Po pár minútach mi od nej došla ešte SMSka.Od: Candice
Ináč, Zayn? Bude to dievčatko :3Dievčatko, ktoré bude tak isto nádherné ako je Can. Také múdre a silné ako je ona. Bojím sa, aby mi môj úsmev neroztrhol kútiky. Takže, malá Scarllet. Budúca baletka s nádhernými hnedými vlasmi a karamelovými očami. To bude malá Scarllet.
YOU ARE READING
16 and pregnant(FF-Zayn Malik)
FanfictionDievča, ktoré nemôže prejsť ani po chodbe školy, aby sa za ňou každý neotočil. Dievča, ktoré nemôže ísť do obchodu bez toho, aby si každý o nej nešepkal, aká je šľapka. Dievča, ktoré si každý človek obzerá a čuduje sa, ako môže byť taká mladá a teho...