PS: Dopredu sa ospravedlňujem, ale o pôrode, či predčasnom pôrode nič neviem. Berte to s rezervou. A takisto tie zranenia.
Candice
Len letmo zacítim, ako sa ma niekto dotýka a kričí moje meno. Chcela by som niečo povedať, ale neviem ako. Nevládzem. Snažím sa prehovoriť, ale je to akoby sa niekto mŕtvy snažil o niečo medzi živými. Tak sa cítim.Zayn
Držal som ju v rukách a kričal na ňu. Nereagovala. Nahýbala sa. Skúsil som jej nahmatať pulz a keď som zistil, že ho stále cítiť, aspoň trochu som si vydýchol. Na hlave mala krvavú ranu a bola opretá o stenu, kde bol teraz krvavý fľak. Jej tričko bolo natrhnuté a na tvári sa rysovala veľká fialová modrina. Ten hajzel tu bol. Rýchlo som vytočil 999. Pohotovosť.
"Dobrý deň. Dovolali ste sa na 999," začal rozprávať ženský hlas.
"Potrebujem sanitku na The Mall 37." Vynechal som pozdrav a rýchlo som repotal, až sa mi plietol jazyk.
"Stav pacienta?" Vravela rýchlo už aj ona.
"Pacientky. Candice. Candice Manning. Šestnásť rokov, tehotná. Našiel som ju v bezvedomí. Nejaká rana na hlave." Bolo mi zle už len z toho, ako som to hovoril.
"Posielam vám sanitku." Chystala sa zložiť, ale môj hlas ju prerušil.
"Ako rýchlo tu dokážete byť?" spýtal som sa nedočkavo.
"Do dvadsať minút." Zhlboka som sa nadýchol, aby som sa nerozkričal.
"To nestačí. Prinesiem ju sám." Zložil som, bez toho, aby žena na druhej strane stihla ešte niečo povedať. Opatrne som Candice zdvihol zo zeme. Hoci bola tehotná, moje ruky trénované v posilňovni, ju dokázali celkom ľahko zdvihnúť. Nohou som zakopol vchodové dvere a rýchlo ju uložil na zadné sedadlá môjho auta. Pripútal som najprv ju, potom som rýchlo sadol na miesto vodiča, zapol pás a stúpil na plyn.
***
Nemocnica nás očakávala. Všetci boli pripravení, aspoň tak to vyzeralo. Candice dali na lôžko na kolieskach. Ešte stále bola v bezvedomí a mne z toho pohľadu bolo do plaču. Pribehol k nám doktor v dlhom bielom plášti, ktorý ju okamžite začal prezerať. Po chvíli ju zobral na kompletné prešetrenie. O pár minút sa vrátil.
"V ktorom je mesiaci?" Jeho oči našli moje.
"V ôsmom." Nervózne som odpovedal.
"Nemáme inú možnosť," vyslovil dosť nahlas, že som to počul aj ja, nielen doktori okolo neho.
"Ako to myslíte?" Začal som sa báť. O Candice. O Scarlett.
"Slečna si udrela veľmi silno hlavu. Síce to tak nevyzerá, ale hrozí otras mozgu, či dokonca môže mozog prestať pracovať, komunikovať. To by mohlo veľmi ohroziť dieťa. Mohla by skončiť v kóme a v takom stave dieťa nemôže v ženskom tele pracovať. Budeme musieť spraviť cisársky rez."
"Cisársky rez?" zdesene som vykríkol. Preboha, nie. Predčasný pôrod.
"Pán..." Odmlčal sa, keď nevedel, ako ma osloviť.
"Malik." Sucho som povedal.
"Pán Malik, nemáte sa čoho báť. Osemdesiat päť percent predčasných pôrodov končí dobre." Ale tých pätnásť nie. Čo keď bude práve ona v tých pätnásť percent?
"Potrebujeme však súhlas jej rodičov. Aspoň, aby nám to potvrdili po telefóne. A čím skôr. Tu ide aj o minúty." Rýchlo som prikyvoval, keď som vytiahol z vrecka mobil, v ktorom už boli našťastie čísla jej rodičov.
Vydesený otec povedal, že sa hneď vrátia z Francúzska a nakázal všetko, aby sa zachránila jeho jediná dcéra. S tým doktor vzal Candice a kopu doktorov do sály na operáciu. Svoj zadok som umiestnil na tvrdú stoličku, kde som sklonil hlavu do dlaní. A čakal. A čakal. A čakal.Candice
Žijem ešte? Prvá myšlienka, keď som sa opäť cítila, ako pri vedomí. Moje oči však ostali zatvorené, pretože som ich nedokázala otvoriť.
Pocítila som na svojom bruchu niečo ostré. A potom štipľavú bolesť. Toto má byť skvelý život? Radšej smrť, ako túto bolesť. Bolelo to. Veľmi, až kým som opäť neprestala vnímať.Zayn
"Si v poriadku?" pýtal sa Niall, keď ma silno objal a pritom pobúchal po chrbte. Objatie som mu opätoval, pretože momentálne mi skvele padlo.
"Nie som. Operujú ju, už niekoľko hodín. Cisársky rez. Predčasný pôrod." Slzy som mal zaliate očami. Človek, ako ja, ktorého takmer nič nerozplače, sa teraz cítil ako troska. Áno, cítil som sa ako troska. Zničený. A so strachom o dve moje lásky.
Zo sály vyšiel doktor, jeho plášť bol pokvapkaný krvou a keby ma Niall nedržal za plece, zložil by som sa tu. Okamžite som k nemu s točiacou sa hlavou vykročil.
"Pán doktor, je všetko v poriadku?" Pomaly si zložil jednorazové rukavice, ktoré odhodil do koša.
"Dieťa je zdravé a šťastné na tomto svete. Momentálne ju sestričky z detského oddelenia kontrolujú a starajú sa o ňu. Čoskoro pôjde do inkubátora." Vydýchol som si.
"A Candice?" Jeho výraz tváre sa okamžite zmenil.PSS:AK VIETE MENÁ CHALANOV NA SNAPCHATE TAK MI ICH NAPÍŠTE DO KOMENTÁROV
PSSS:Som nahnevaná na Louisa že má dievča(je škaredá(obrázok hore))
YOU ARE READING
16 and pregnant(FF-Zayn Malik)
FanfictionDievča, ktoré nemôže prejsť ani po chodbe školy, aby sa za ňou každý neotočil. Dievča, ktoré nemôže ísť do obchodu bez toho, aby si každý o nej nešepkal, aká je šľapka. Dievča, ktoré si každý človek obzerá a čuduje sa, ako môže byť taká mladá a teho...