Zayn
Aj dnes, tak ako aj prvýkrát, sa máme stretnúť o druhej. Možno to znie bláznivo, no nastavil som si budík, aby som sa stihol vyfešákovať. Už od ôsmej pobehujem po byte ako blázon. Stihol som spraviť chlapcom raňajky, naraňajkovať sa a osprchovať. A to všetko len sa necelú hodinu. Keď Niall schádza dole po schodoch do kuchyne, sedím pri stole a čítam si novinky na Twitteri. Oblečený, umytý, komplet pripravený.
"Dobré ránko, Zayn. A ty čo, nemáš čo robiť?" Pretiera si rukou oči a snaží sa zvyknúť si na denné svetlo, ktoré cez okná svieti až sem. Keď si jeho oči zvyknú, všimne si kopu lievancov na stole. Vidím, ako mu v očiach naskakujú hviezdičky radosti.
"Ty si nám spravil raňajky?" Zatiaľ čo iba prikyvujem, jemu sa po tvári rozlieva úsmev detskej radosti. Naozaj detskej. Berie si tanier a nakladá si štyri lievance, ktoré poleje pomarančovým sirupom. Predtým, keď ich však začne jesť, príde ku mne a vtisne mi bozk na líce. Len sa divne zaksichtím.
"Ďakujem, že si mi spravil raňajky, ty BadBoy!" smeje sa a púšťa sa do svojich lievancov. Po chvíli si uvedomí, že mu to nebude stačiť a preto si zoberie ďalšie dva. Niall akurát dojedá svoje raňajky, keď po schodoch schádza Liam, ktorý vôbec nevyzerá, že sa teraz zobudil.
"Dobré ráno," pozdraví nás a kývne nám rukou. Obaja zamrmleme na pozdrav, zatiaľ čo si vyberá z chladničky jablkový džús, ktorý pije rovno z krabice.
"Zayn nám spravil raňajky," vyhŕkne Niall, aby upútal pozornosť Liama. Ten si až teraz všimne, čo všetko je na stole. Zdvihne na mňa obočie.
"A čože sa deje, Zayn? Nikdy nie si prvý hore, vždy čakáš na raňajky, a zrazu toto? Úplný opak?" vyškiera sa na mňa. Dobre vie, že sa niekam chystám.
"Idem za Candice," poviem najtichšie ako viem. Vidím, ako obidvaja napínajú uši.
"Nerozumel som, čo si hovoril." Liamov úsmev sa ešte viac rozšíril. Dobre vedel, čo som povedal bez ohľadu na to, či to počul, alebo nie.
"Dnes idem za Candice." Vychutnávali si to, že mi bolo nepríjemné to rozoberať.
"Samozrejme. A preto tu už nejaký čas beháš ako splašené kura, umývaš sa a dokonca nám robíš raňajky? Fíha, Zayn." Chlapsky ma pobúchal po ramene a sadol si k stolu.
"Nezabudni, Zayn, že čoskoro začíname znovu koncertovať, nezabudni na to, že piatky nebudeš mať voľné. Nevytváraj si teraz nové priateľstvá." Niall má pravdu, čoskoro pokračuje turné. Ale už je neskoro na to, aby mi hovoril, že si nemám vytvárať priateľstvá, keď som si už jedno vytvoril. Smola.
Candice
Spala som viac ako desať hodín, no aj tak sa cítim, ako by som nespala niekoľko dní. Spravila som si čaj, ktorý som dochutila mojím obľúbeným medom. Pomaly som sa teda šuchtala naspäť do postele, na nočný stolík som si položila horúci jahodový čaj. Predtým, ako som sa zakryla teplou, hrubou dekou, zacítila som, ako sa niečo vo mne pohlo.
Preboha, to malé ma koplo. Prvýkrát. Je to úžasný pocit, keď viete, že to dieťa, ktoré vo vás rastie dokáže cítiť, kopne vás, aby vám o sebe dalo vedieť.
Pohladkám si bruško a ako odpoveď cítim ďalšie kopnutie. Zakrývam sa dekou, držím si bruško a pomaly zaspávam s rukou na brušku, so slzami šťastia na tvári a s miernymi kopancami, ktoré vnímam, až kým úplne nezaspím.
Zayn
14:10 a ona tu nie. Sedím v kaviarni a snažím sa jej dovolať, je však nedostupná. Ešte nikdy nemeškala. Čo keď sa jej niečo stalo? Čo keď odpadla? Čo keď jej prišlo zle? Len sa zhlboka nadýchni, Zayn.
Vstal som od stola, zasunul stoličku a opustil som kaviareň. Vybral som sa smerom k jej domu, kde som ju už raz bol odprevadiť. Kráčal som najrýchlejšie ako som vedel, dokonca som skoro utekal. Zastal som pri mohutných hnedých dverách, do ktorých som silno zabúchal. Dvere sa otvorili a stála v nich Candice s rozcuchanými vlasmi na všetky strany, s kruhmi pod očami a veľkým rozťahaným pyžamom, no aj tak bola krásna. Naozaj mi na nej záleží. Možno viac, akoby malo.
Candice
Keď som otvorila dvere, stál pred nimi Zayn. Sakra, zaspala som! Nevyzeral však, že by sa hneval, skôr niečo iné, čo som nevedela identifikovať. Mal biele tričko, ktoré zvýrazňovalo jeho brušné svaly a na ňom čiernu koženú bundu, ktorá mu dodávala obraz toho "BadBoya".
"Ahoj," potichu pozdravil a objal ma.
"Prepáč, Zayn, zaspala som." Len sa usmial a kývol. Dvere som otvorila ešte viac na znak toho, nech ide dnu.
"To je v poriadku, len som sa bál, či sa ti niečo nestalo." Začal sa červenať. Bože, aký zlatý, že sa o nás bojí.
"Nič sa nestalo Zayn, len som bola unavená. Teraz mi nestačí spať ani desať hodín. No tak poď dnu, spravím ti čaj." Nesmelo vkročil snu a dal si dole bundu, ktorú zavesil na vešiak. Topánky pomaly zošuchol z jeho nôh a išiel za mnou do kuchyne.
"Máte to tu pekné, také veľké." Obdivne hovoril a obzeral sa okolo.
"Je to pekné, no väčšinou prázdne. Rodičia sú väčšinou odcestovaní, alebo rozlietaní po svete." Smutne som sa usmiala. Mojim rodičom je jedno, či som tehotná, alebo nie. Odídu si, ani dopredu nepovedia kam a prečo.
Zayn
Naozaj je to tu obrovské na to, že tu žije zatiaľ len trojčlenná rodina. Obrovské a honosné. Izby sú veľké ako triedy v školách, ktoré si ja pamätám. Medzitým ako premýšľam, Candice mi strká do ruky môj hrnček čaju. Spolu si sadáme do obývačky na gauč pred zapnutú telku, kde práve ide rozprávka Toy Story. Liamova obľúbená.
"Zayn, niečo sa stalo.." Začne Candice a ja sa už teraz bojím. Čo sa stalo? Zoberie moju ruku do svojej a mne sa rozbúcha srdce. Doriti, čo sa to so mnou deje? Pomaly si ju položí na svoje bruško a ja cítim, ako sa tam niečo pohlo. Ako keby niečo silno tlačilo proti mojej ruke.
"Dnes prvýkrát koplo." Úsmev sa jej rozlieva po tvári a mne tiež. Moje obe ruky držím na jej brušku, kde cítim to malé, ako kope. Možno sa to zdá absolútne smiešne, ale v tejto chvíli viem, že som šťastný a cítim, že toto je zatiaľ ten najkrajší moment, aký som kedy zažil. Nádherný pocit, keď vám dá dieťa takto o sebe vedieť. Možno nie som jeho otec, ani nikdy nebudem, ale už teraz sa s tým malým čudom cítim byť spojený.
Ďakujem za komentáre a hvezdičkýýýý mám veľkú radosť :))))
KAMU SEDANG MEMBACA
16 and pregnant(FF-Zayn Malik)
Fiksi PenggemarDievča, ktoré nemôže prejsť ani po chodbe školy, aby sa za ňou každý neotočil. Dievča, ktoré nemôže ísť do obchodu bez toho, aby si každý o nej nešepkal, aká je šľapka. Dievča, ktoré si každý človek obzerá a čuduje sa, ako môže byť taká mladá a teho...