s i x

2.9K 179 2
                                    

Túto časť by som chcela venovať všetkým verným čitateľom.


Candice

Hoci len teraz končí tropické leto v celej Európe, tu v Anglicku je v septembri pekná zima. Môj bavlnený sveter, ktorý je už vyťahaný presne na moju terajšiu veľkosť som si pretiahla cez hlavu. Okolo krku som si obviazala čiernu šatku, ktorá bola celkom hodvábna, ale teplá. Na svoje od tehotenstva opuchnuté nohy som si obula tenisky. Tie moje laby sa mi tam zmestia len tak-tak. Čo to so mnou robíš, dieťa moje?

Hneď, ako som vyšla z domu, vietor mi začal fúkať do vlasov. Porozhadzoval ich na všetky strany a preto som bola neskutočne vytočená, že som sa snažila si spraviť skvelý účes, ktorý mi vydržal dve minúty. Prečo sa vlastne tak snažím vyzerať dobre? Je to len jedna káva. Alebo skôr čaj, keď si tehotná. Jeden čaj so Zaynom Malikom. Nie je to čaj len tak s hocikým, je to čaj so Zaynom Malikom. Snažím sa pravidelne dýchať, keď si uvedomujem tú realitu týchto slov.


Zayn

Je presne 13:50 a ja už sedím na stoličke v rohu kaviarne. Zvládol si to Malik, fotografi ťa nezbadali. Rozmýšľam nad tým, ako bude prebiehať toto stretnutie. O čom sa vlastne budeme baviť? Bože, toto bol nápad, Malik. Dať svoje číslo dievčaťu, ktoré si stretol raz v živote. Tehotnému dievčaťu. Možno mám len zbytočne predsudky, tak ako určite aj mnoho ďalších. Ale dnes som tu preto, aby som tie predsudky nemal, aby som spoznal to dievča, ktoré sa skrýva za tým falošným úsmevom. Som tu, aby som spoznal tú bolesť, ktorú ona nosí v srdci.


Candice

Otváram dvere do kaviarne a poobzerám sa okolo. Všade cítiť tú úžasnú vôňu kávy. Je to tu pokojné, tiché. Ľudia držia svoje šálky a rozprávajú sa, smejú sa, niektorí si čítajú knihy. Každý je zabraný premýšľaním vo svojom vlastnom svete. Pár ľudí zdvihne zrak, keď počujú, že sa otvoria dvere. Niektorí nechajú svoje oči spadnúť na moje bruško, no keď vidia, ako sa zatvárim, rýchlo sklopia oči. Moje oči zablúdia do rohu kaviarne, kde ho zbadám. Sedí tam, na červenej stoličke a práve kontroluje čas. Usmejem sa. Je tu prvý, nie ako hviezda, ktorá na seba nechá čakať, ale ako chlapec, ktorý má byť pravý gentleman. Pomalými krokmi prechádzam k stolu, kde sedí.


Zayn

Práve sa pozerám na hodiny, aby som zistil, koľko je hodín, keď si niekto pri mne odkašle. Zdvihnem hlavu hore a uvidím ju predo mnou stáť. Candice. Neviem, čo mám robiť, tak sa postavím a objímem ju. Sakra, Malik, čo to robíš? Zarazí sa, prekvapená mojím náhlym rozhodnutím, ale objatie mi opätuje. Keď sa odo mňa odtiahne, usmejem sa.

"Ahoj." To je to jediné, čo ma napadlo po tomto objatí. Objal som ju, akoby som ju poznal roky. A tak som sa aj pri tom objatí cítil.

"Ahoj, Zayn." To, ako vyslovila moje meno, mi doširoka otvorilo oči. Povedala to s nádherným prízvukom, ktorý som nevedel, odkiaľ má. Všimla si moju reakciu a preto sa len hanblivo usmiala. Sadla si na stoličku oproti moje a tak som si sadol aj ja.

"Dáš si niečo?" Preboha, tie jej oči sú naozaj nádherné. Nie len tak pre nič za nič sa hovorí, že oči sú zrkadlom do duše, pretože práve teraz som pochopil, čo tým všetci myslia. Doslova som cez ne videl jej dušu.

"Asi čaj. Jahodový." Môj najobľúbenejší. Už máme jednu spoločnú vec. Obidvaja milujeme jahodový čaj.

"Prinesiem ti ho, dobre?" Nenechám ju predsa sa namáhať.

16 and pregnant(FF-Zayn Malik)Where stories live. Discover now