f i v e

2.6K 178 3
                                    

Tento diel by som chcela venovať NATT:*

Candice

Už prešla snáď aj hodina a ja stále rozmýšľam nad tým, čo robiť s tým číslom. Volať, či nevolať? Preboha, nad čím vôbec uvažujem? Zavolať chalanovi, ktorého poznám len z televízie, časopisov či internetu, je úplne na hlavu. Naozaj mi chce niekto, ako Zayn Malik pomôcť? Prečo by to robil? Čo by z toho mal?


Zayn

Neprešlo už dosť času? Mohla by mi zavolať. Proste by sme boli kamaráti. Možno nie prirodzenou cestou, ale boli by sme. Také dohodnuté kamarátstvo, ktoré by sa stalo nakoniec skutočnosťou. Možno.


Candice

Dobre, fajn, som rozhodnutá. Nezavolám mu. Ale napíšem mu SMSku. Ale čo mu v nej napíšem? Bože, je to také ťažké, ešte ťažšie, keď máte písať nejakej vašej obľúbenej popovej hviezde. Nie je to také jednoduché, ako sa zdá. Rozhodla som sa však, začať písať. Ťukala som do mobilu písmenka, ktoré zo mňa len tak liezli.


Zayn

Zapípal mi mobil, došla SMSka.


Od: Neznáme

Potrebujem pomoc. - Candice


Ona sa naozaj ozvala! Naozaj ma nechá jej pomôcť? Možno len potrebuje kamaráta. Som pripravený tu pre ňu byť? Jednoznačne. Oči sú zrkadlom do duše. Verím, že raz v nich bude len šťastie a láska. Aspoň sa o to pokúsim.

Stretneme sa v piatok? V Starbucks Coffee na 10 Kingsway. O druhej poobede? - Zayn

Stlačil som odoslať a čakal som na odpoveď. Jej číslo som si už uložil. Tak, aby som nezabudol, kto to naozaj je.


Od: Tehotná Candice

Vidíme sa. Neber so sebou paparazzi. :D - Candice


Len som sa zasmial. Nebrať zo sebou paparazzi a novinárov. Snáď to zvládnem, pretože v dnešnej dobe je pre mňa ťažké, ísť aj na záchod bez toho, aby to niekto nevedel.


Michael

Ak si tá malá suka myslí, že ma s tým dieťaťom a znásilnením bude vydierať, mýli sa. Ak sa mi ešte raz ozve, prisahám, že život znepríjemním jej, ale aj tomu malému faganovi. Som hviezda, ona je len obyčajná spodina tohto sveta. Koniec, hotovo. Má šťastie, že sa neozvala, že som ju vraj znásilnil, pretože to by som si zavolal svoje kontakty a bolo by.


Candice

Piatok. To bude môj najlepší deň v živote. Byť sama so Zaynom Malikom. Ako ďalší splnený sen. Nie je to však divné, aby takýto človek len tak rozdával čísla a len tak chcel niekomu pomôcť? Možno, že je ešte lepší človek, ako si všetci myslíme.


Ďakujem za hviezdičky a komentáre :3 Bola otázka, či to už chcem ukončiť. Nie nechcem, len chcem vedieť, na čo sa mám pripraviť. A ja som sa tak tešila, že hlavnú hrdinku zabijem a vy chcete happy-end :D Príbeh bude mať určite aspoň 30 častí :3 Ak máte nejaké otázky na mňa, tak mi napište správu a rada s vama pokecám, xoxo

16 and pregnant(FF-Zayn Malik)Where stories live. Discover now