t w e n t y t w o

2K 119 0
                                    


Candice
Vyzdvihla som sa nad neho, aby náš bozk trval dlho, on ma však opatrne položil na posteľ a venoval mi malý úsmev. Cítila som v brušku chvejúce sa motýliky, ktoré sa skladali z niekoľkých tisícok.
V tú chvíľu som to vedela. Milujem ho. Milujem ho tak, ako kvetiny vodu, či ako plachetnica vietor. Milujem ho tak, že bez neho by môj život nemal zmysel. Môj život by nebol úplný. Môj život by bol ako vyschnutá kvetina, ktorá sa snaží prísť späť k životu.
Pozrela som sa Zaynovi do tých čokoládových a úprimných očí. Videla som v nich veľa, no sústredila som sa na to jediné. Na lásku, ktorá bola najviac viditeľná. Na lásku, ktorá bola smerovaná len jednej osobe. Mne. Naklonil sa ku mne a jemne má pobozkal. Jeho pery boli jemné a plné, prahli po mojich bozkoch. Bozk som mu samozrejme opätovala a rukami som si ho pritiahla tak blízko, že by sa medzi nás ani papier nezmestil. Ruky som mu obtočila okolo krku, pričom moje prsty zašli do jeho čiernych vlasov, za ktoré som zaťahala. Usmial sa. Tak veľmi som milovala jeho úsmev.
"Milujem ťa," zašepkala som.
"Ja teba viac. Ani nevieš, ako," povedal a znovu ma pobozkal. Tento krát však vášnivejšie. Rukou mi chytil lem trička a pomaly ho začal vyhŕňať hore. Keď som zdvihla ruky, rýchlo mi ho pretiahol cez hlavu. Pomaly mi začal rukou jazdiť po brušku a hrudníku.
"Máš tak nádhernú pokožku," zašepkal. Po celom tele mi prešla husia koža. Zayn mi dal jemnú pusu na kľúčnu kosť a pokračoval cez prsia až k môjmu pupku. Celá som sa triasla z toho očakávania, čo sa bude diať.
"Tak krásna," zahundre a pomaly mi začína sťahovať moje šedé tepláky. Cítim sa z neho ako opitá. Akoby ma začaroval, on mi však absolútne učaroval. Celá sa mu dobrovoľne odovzdám, Zayn si rýchlo vyzlieka tričko aj nohavice, ktoré aj s mojimi odhadzuje niekam za seba. O pár sekúnd som už úplne nahá. Cítim, ako sa celá začínam červenať. Jeho prsty zdvihnú moju bradu, aby som sa mu pozrela do očí.
"Si neskutočne nádherná." Jeho chrapľavý hlas mi šepká lichôtky do ucha.
"Vidíš to otrasné brucho?!" zasmejem sa krátko. "To určite nie je nádherné."
"Je nádherné, skôr najnádhernejšie, než čokoľvek iné, čo som kedy videl. Keď si predstavím, že v ňom bola moja princezná, je to nádherné. Tak ako ty." Pohladká ma po hlave a vlasy mi zasunie za ucho. Neviem, ako dlho si pozeráme do očí, ale je to tak krásne. Pomaly sa proti nemu pohnem. Cítim, aký je vzrušený.
"Keby ťa čokoľvek bolelo, povedz mi. Dobre?" Zayn sa starostlivo pýta, zatiaľ čo ja poslušne prikývnem. Je tak veľmi ochranársky, ale aj to na ňom milujem.
Behom pár sekúnd si stiahne boxerky, jeho oči zablúdia ku mne, akoby si pýtal povolenie. Opatrne prikývnem a vtedy to príde. Snaží sa byť nežný a ide mu to. Prirazí do mňa, ale potom sa opäť zastaví, pretože sa mi na tvári zjaví bolestný úškrn.
"Si v poriadku?" spýta sa ticho.
"Áno, len si musím zvyknúť." Je tak veľký. Naozaj veľký. Po chvíli opäť kývnem hlavou a on sa začne pohybovať. Pasujeme k sebe. Ako kúsky puzzle, ktoré do seba zapadajú.
"Tak veľmi ťa milujem." Jeho slová boli pre mňa ako spúšťač, ktorý vo mne spustil ten ohňostroj.
"Ja teba tiež, Zayn."
Keď sa zvalím na jeho nahú hruď, ešte zrýchlene dýcha. Moje ruky putujú po jeho tele a obkresľujú línie tých najkrajších tetovaní. Pri takejto jednoduchej činnosti si uvedomím, že ma šťastie neobišlo. Mám úžasného priateľa a najkrajšiu dcérku na svete. Zayn nás prikryl dekou a ja som sa k nemu natesno pritúlila. Takto sme ležali a vychutnávali si spoločné chvíľky.

Michael
"Ešte tam je?" pýtal som sa do telefónu. Na druhej strane bol Leo, ktorý mi robil službičku.
"Áno, stále tam je." Čo tam toľko robí?
"Zavolaj mi, keď odíde. Alebo nie, SMSka bude stačiť." Bez toho, aby som počkal, čo odpovie, zložil som.
V ruke som si prehadzoval sáčok s bielym práškom a rozmýšľal, komu ho nacpem do krku. Ta malá štetka miluje toho speváčika, ale svoje dieťa milujú matky ešte viac. Vraj Scarlett Amelia. Pousmejem sa, keď si uvedomím, že túto dokonalú mladú rodinku rozbijem. Zasvieti displej a prichádza SMSka od Lea.
"Odchádza. Idem na to."

Zayn
Po pár hodinách sa rozlúčim s Candice, pobozkám Scarlett a odchádzam cez vchodové dvere. Opatrne schádzam po schodoch, ktoré sú zamrznuté, takže kráčam veľmi opatrne. Moje nohy kráčajú cez tmavý park, keď ma niekto strhne za ruku a buchne ma o strom. Než stihnem zareagovať, chlapec vyšší o pár centimetrov odo mňa do mňa mláti hlava-nehlava. Jeho ruka najprv namieri pod moje oko, ktoré ma začne štípať, potom mi rozbije nos. Cítim sa, akoby som strácal vedomie, ale stále všetko cítim. Jeho ruky opakovane búchajú do môjho brucha. Po strome sa pomaly zošuchnem dole. Cítim sa, akoby ma prešiel parný valec. Chlapec, alebo skôr dospelý muž, neprestáva, a stále do mňa mláti. Nevládzem dýchať, z nosu sa mi neprestáva valiť krv a cítim, že mám vykĺbenú ruku. Keď už cítim, že viac nezvládnem, mladý muž prestane.
"To máš za Michaela. Nabudúce si pamätaj, na koho zdvihneš ruku." Bez toho, aby do mňa ešte raz kopol, ako ja do Michaela, odišiel. Odišiel a mňa tam nechal zakrvaveného a v bolestiach. Rýchlo, kým som ešte vládal, som vytočil číslo, ktoré ma vždy dokázalo zachrániť. Liama.

------------------------

Naozaj dúfam, že to dáva zmysel, pretože som to už po sebe nečítala. Šťastné časy končia, prichádza realita :)
PS:už len 23. a 24. časť a epilóg.Nebojte sa,druhá séria čoskoro :333

16 and pregnant(FF-Zayn Malik)Where stories live. Discover now