Candice
Pobozkal ma.
Jeho jemné a plné pery sa pohybovali na tých mojich.
Dych sa mi zadrhol v krku, ako náruživo ma začal bozkávať. Mala som len dve možnosti. Spolupracovať, alebo ho odtisnúť. Moje myšlienky sa však zastavili, ako náhle jeho ruka začala pomaly hladiť môj chrbát. Silno som sa k nemu pritisla, rukami som mu vošla do vlasov a začala som ho bozkávať, akoby bol to jediné, vďaka čomu môžem žiť. Na začiatku to nebolo nič, len obyčajné bozky, ktoré sa však prehĺbili do vášnivých bozkov, ktoré vyjadrovali všetky pocity a túžby. Niečo tak intenzívne som už dávno nezažila. Jeho ruka sa z môjho chrbta premiestnila na môj krk, za ktorý si ma pritiahol ešte bližšie. A mne sa v tej sekunde začali vynárať spomienky.Chytil ma pod krk, tak silno, až som nedokázala dýchať. Rozkašľala som sa, za čo na moje líce letela ďalšia facka. Svoje pery nechutne prisal na môj krk, kde ma pohrýzol. Možno by to bolo vzrušujúce, ale bolelo to.
"Michael, prestaň! Bolí to!" Slzy mi začali tiecť, no on neprestával. Moje vzlyky boli hlasné, ale nikto ich nepočul. On áno, ale to ho nezastavilo.
"Buď už ticho, kurva! Nerob mi ešte väčšie nervy!" Bolo z neho cítiť alkohol. Nikdy predtým som ho nevidela opitého. Teraz ho však vidím a prevracia sa mi z neho žalúdok. Keď ma k nemu zavolal, nevedela som, že na tom bude takto, inak by som neprišla. Moja myseľ sa prestala zaoberať sprostosťami hneď ako mi stlačil ruky a silno ma pritlačil na posteľ.
"Nebude to také zlé, ver mi." Jeho jazyk sa nechutne vopchal do mojich úst. Rozopol si opasok a stiahol si nohavice aj s trenkami. Zo mňa doslova strhol tričko aj nohavice, moje spodné prádlo roztrhal na kúsky. No ja som stále plakala. A kričala o pomoc. Prosila. No nikto tu pre mňa nebol. Môj priateľ mi spôsoboval bolesť. Fyzickú aj psychickú. Zrazu som zacítila, ako do mňa začal tlačiť a ja som ešte viac začala plakať. Jediné, čo mi ostalo, bolo modliť sa, aby som dnešok ešte prežila.Moje spomienky sa rozplynuli, ale slzy zostali. Cítila som, ako mi po tvári steká niekoľko sĺz. Akoby sa predbiehali, ktorá skôr spadne z môjho líca, tak rýchlo mi tiekli. Odtiahla som sa od Zayna, ktorý otvoril oči a keď videl, že plačem, zreničky sa mu rozšírili od prekvapenia. Jeho ruky automaticky chceli zotrieť moje slzy, ale ja som sa mu uhla.
"Čo je? Čo sa deje, Candice?" Odstúpila som od neho pár krokov a oprela som sa o najbližší strom, aby som vôbec zvládla dýchať. Začala som hystericky plakať. Ramená sa mi pod toľkou bolesťou v srdci a po toľkých spomienkach celé triasli, trhane som dýchala a nedokázala som odpovedať na jednoduchú otázku. Bola som rada, že dýcham.Zayn
Oprela sa o strom, aby sa udržala na nohách. Celá sa triasla, nie však od zimy. Pristúpil som opatrne k nej a pomaly okolo nej obmotal moje ruky. Jej hlava sa opatrne zaborila do mojej hrude. Takto sme stáli pár minút, jej vzlyky sa postupne upokojili a prestali. Jediné, čo som však robil, bolo, že som ju pevne zvieral v mojich rukách. To stačilo, aby pochopila, že jej dokážem dať pocit bezpečia. To stačilo na to, aby jej slzy už nemáčali jej nádhernú tvár.
"Candice," upútal som jej pozornosť. Jej uslzené oči konečne premiestnili pohľad z môjho trička, ktoré tak skúmala a zahľadela sa na mňa.Candice
"Povedz mi, čo sa stalo." V jeho očiach bolo vidieť strach. Strach o mňa. Svojimi rukami šúchal moje ramená a zahrieval ma.
"Zayn, ja..." Zhlboka som sa nadýchla a opäť vydýchla.
"Proste. Bolo to krásne aj všetko. Naozaj. Ale pripomenulo mi to, všetko zlé. Michael tiež začal bozkom. A skončilo to úplne inak. Viem, že by si to nikdy nespravil, ale tie dotyky a bozky mi proste všetko pripomenuli. To všetko, na čo chcem navždy zabudnúť," potiahla som nosom a ešte raz si pretrela oči.
"Hej, no ták..." Opäť ma zovrel vo svojom náručí. "Viem, že to bolí. Ale vieš, že by som to nikdy nespravil."
Prikývla som. Trošku som sa usmiala a videla, že aj on sa vďaka mne trochu usmial. Oprela sa o strom a on sa naklonil ku mne. Len sme stáli a pozerali si navzájom do očí. Jeho ruky sa opäť pohli, ale tento krát nie k mojej tvári, ale k môjmu brušku. Opatrne ich položil na moje bruško a začal ho hladiť cez bundu. Malá Scarlett reagovala kopnutím. Cítil to. Pomaly sa sklonil k môjmu brušku, čupol si a uchom počúval. Po pár minútach sa vytiahol späť na nohy a pramienok vlasov mi zastrčil za ucho.
"Nikdy by som ti to nespravil. Nikdy." Pobozkal ma na čelo a ja som vedela, že Zayn je ten človek, ktorému môžem veriť a milovať ho zároveň, pretože by mi nikdy nič nespravil. Nikdy.
KAMU SEDANG MEMBACA
16 and pregnant(FF-Zayn Malik)
Fiksi PenggemarDievča, ktoré nemôže prejsť ani po chodbe školy, aby sa za ňou každý neotočil. Dievča, ktoré nemôže ísť do obchodu bez toho, aby si každý o nej nešepkal, aká je šľapka. Dievča, ktoré si každý človek obzerá a čuduje sa, ako môže byť taká mladá a teho...