Candice
Mesiac prešiel strašne rýchlo. Už mesiac spolu chodíme. Zayn už ma mesiac robí šťastnou. Už mesiac sme najrozoberanejší pár na svete. Naozaj dúfam, že si niekto nájde priateľku alebo priateľa, nech padneme do zabudnutia.Každý deň sa objavuje fotka mňa a Zayna na časopisoch, internetových stránkach alebo na Twitteri. Hatery tiež nešetria svoje sily a píšu mi čo sa im zachce.
Ja to však ignorujem. Mnohí riešia, kto je otec môjho dieťa. Či to je Zayn, alebo či som len zlatokopka, ktorá mu to chce hodiť na plecia. Povzdychnem si, viem, že raz budem musieť s pravdou von.
Malá Scralett sa má narodiť už čoskoro. Neviem ani povedať, aká som šťastná. Izbička už je vymaľovaná, usmejem sa pri spomienke, ako sme ju spolu so Zaynom maľovali.
"Zayn, ja to zvládnem. Preboha, nie som bez rúk, som len tehotná," zasmejem sa, keď mi z ruky vytrhne štetec a sám začne maľovať."Candice, tam si sadni a seď!" Ukázal na stoličku, kde som si neochotne sadla. Po chvíli ma to však prestalo baviť. Zdvihla som sa a zobrala si druhý štetec. Potichu som začala maľovať druhú stenu, tak, aby som bola Zaynovi chrbtom.
Ani nie o dve minúty sa okolo mňa omotali jeho ruky.
"Čo som ti povedal? Ty si strašne tvrdohlavé dievča." Zasmial sa mi do krku, keď ma tam bozkával. Jeho hlavu zaboril do mojich vlasov, keď vdychoval jablkový šampón.Všimla som si, ako jeho ruky zašpinili moje tričko a tak som potichu zavrčala.
"Čo sa deje?" spýtal sa pobavene. Celá som sa otočila, aby som sa mu pozerala z očí do očí. Jeho objatie sa však neprerušilo.
"Zayn, zašpinil si mi tričko!" Tvárila som sa veľmi nahnevane, keď jeho oči klesli k môjmu brušku, kde boli jeho odtlačky. Začal sa smiať. Vyzeralo to naozaj krásne, keďže tie ruky vyzerali, akoby neustále hladkali moje bruško.
"Vrátim ti to!" skríkla som. Nestihol zareagovať, keď som sa mu pomaly vyšmykla z rúk, rýchlo ich strčila do ružovej farby a ruky vopchala do jeho vlasov.
"Toto si nemala!" skríkol, keď si uvedomil, že z jeho úžasných vlasov mu steká krásna, ružová, no dievčenská farba. Po tom to medzi nami vyzeralo, ako vojna. Zayn strčil svoje ruky do kýbľa s farbou, ktorý bol pri jeho štetci. Rýchlo som opäť svoje ruky namočila do farby a keď sa ku mne priblížil, celú ma oprskal. Ja som mu to však s veľkým smiechom vrátila. Bláznili sme sa ako malé deti. Už ma nebavilo chodiť si namáčať furt ruky a tak som schytila kýbeľ a s neskrývanou radosťou som zvyšky na neho vyliala. On sa však ku mne priblížil, roztiahol ruky a objal ma. Bol špinavý, no teraz som bola takisto špinavá. Smiala som sa, keď som mu rukami prehrabla čierne vlasy, ktoré momentálne zdobil ružový melír. Jeho ruky robili nové a nové odtlačky na mojom tričku.Pomaly sklonil hlavu ku mne a vtisol mi ten najkrajší bozk na pery.
"Vieš, že ťa strašne ľúbim," zašepkal. Zahryzla som si do pery a nemo prikývla uvedomujúc si, aké šťastie ma stretlo.Moje spomienky prerušilo silné a nervózne búchanie. Veľmi silné búchanie.
"Otvor, ty suka!" zakričal známy hlas. Vedela som, že je to on.
"Nepočuješ? Otvor! Viem, že si doma!" vrieskal. Bála som sa. Bála som sa otvoriť, hlavne teraz, keď som doma sama. Je to psychicky narušený človek, nechcem, aby bol pri mne. Aby bol pri mojom dieťatku. Som si však istá, že keby neotvorím, rozkope dvere. Opatrne som k ním podišla a otvorila ich.Nahrnul sa dovnútra a svojou nohou ich zabuchol. Chytil ma za zápästie a hodil so mnou o stenu. Všetko mi pripomínalo to, čo mi už spravil. Bolestne som si rukou šúchala miesto na chrbte.
"Č-čo tu robíš?" vykoktala som zo seba, keď sa ku mne priblížil tak, že bol odo mňa sotva dvadsať centimetrov. Jeho ruka opäť chytila moje zápästie a bolestivo ho stláčala.
"Michael, prestaň! Bolí to!" Do očí sa mi nahrnuli slzy, ako už mnohokrát, keď tu bol.
"A bolelo to aj keď ťa tá tvoja popová hviezda šukala?" skríkol a vylepil mi facku. Nechápala som, o čom to hovorí. Zayn, preletelo mi hlavou.Slzy mi už zmáčali tvár.
"Michael! Prestaň! Ja som s ním nespala!" kričala som a plakala. V jeho očiach bolo vidieť hnev.
"Can, zlatko. Myslíš si, že som až taký sprostý? Že neviem, že si to s ním rozdávaš? Sú toho plné správy a noviny!" kričal na mňa, akoby sme spolu ešte stále chodili.
"Stala sa z teba obyčajná šľapka! Fuj!" Odpľul si na mňa. Jeho nechutné sliny boli teraz na mojej tvári.Cítila som, ako sa malá Scarlett zamrvila a nervózne zakopkala svojimi nožičkami. Rukávom môjho dlhého trička som si utrela jeho nechutné sliny. Nerozmýšľala som, keď moja ruka vystrelila na jeho tvár.
Zarazene stál, keď som mu vlepila najsilnejšiu facku, akú som vedela. Nasral sa. Veľmi.
"Ty suka! Toto nerozchodíš!" Chytil ma za plecia a hodil ma o skrinku v chodbe.Potkla som sa a hlavu som si udrela o roh skrinky. Cítila som, že mi to začalo krvácať, ale to bola posledná vec, ktorá ma teraz trápila. Jeho noha kopla do môjho bruška, v ktorom žilo to dieťa. A znovu. A znovu. Plakala som ako nikdy predtým. Neprežijem to, keď sa jej niečo stane. Jeho ruka mi odhrnula vlasy z tváre, keď sa priblížil k môjmu uchu.
"Keď prídeš o toto dieťa, pamätaj si, že za to mohla tvoja facka." Pohladkal ma na líce a odchádzal. Neschopná slova som sa zvíjala v bolestiach so slzami stekajúcimi po mojej tvári.Strácala som vedomie. Chcela som sa postaviť a zavolať si pomoc, ale nevládala som. Nevládala som ani dýchať. Michael je na vine. A ja som si myslela, že sa zmenil. Viečka mi oťaželi, keď sa už nadobro zavreli.
Zayn
"Prečo stále skúmaš ten mobil?" zvedavo sa pýtal Niall, keď som už piatykrát vytáčal Candice.
"Nedvíha. Naozaj dúfam, že nezačala rodiť bez toho, aby mi zavolala." Zasmial som sa pri tej myšlienke, no úsmev mi zamrzol, keď som si uvedomil, že rodiť má až za mesiac.
"Tak choď za ňou a nestoj tu!" Tlieskal Niall a už ma vyháňal z dverí. Má pravdu, nebudem tu len tak čakať, predsa len, je to moje dievča, mám právo sa o ňu báť. Do svojho auta som rýchlo naklusal, otočil kľúčom v zapaľovaní a stúpil som na plyn.
Za pár minút som stál pred jej domom a stláčal zvonček. Z okna som videl, že sa svieti, je doma, tak prečo neotvára? Z nohavíc som vytiahol zväzok svojich kľúčov a snažil sa nájsť ten od jej dverí. Strčil som ho do zámku a pomaly otváral. Moje oči hneď zbadali jej telo.
"Preboha!" skríkol som, keď som sa na kolenách hodil k nej.Btw.Prežije bábätko alebo nie?
YOU ARE READING
16 and pregnant(FF-Zayn Malik)
FanfictionDievča, ktoré nemôže prejsť ani po chodbe školy, aby sa za ňou každý neotočil. Dievča, ktoré nemôže ísť do obchodu bez toho, aby si každý o nej nešepkal, aká je šľapka. Dievča, ktoré si každý človek obzerá a čuduje sa, ako môže byť taká mladá a teho...