o n e

4.5K 166 2
                                    

Candice

Keď ste v štvrtom mesiaci tehotenstva, bruško už je vidieť. Pomaly začína vytŕčať. Každá milujúca mamička sa teší a radostne poskakuje, zatiaľ čo ja idem po chodbe, kde sa za mnou každý otáča. Teraz, keď mi bruško už vidieť, je všetkým jasné, že to neboli len kecy, že som tehotná.

Pred dvomi mesiacmi

"Môžeš byť rád, že ti to vôbec hovorím! Môžeš byť rád, že som ťa nedala na políciu, ty bastard! To ty si ma znásilnil! To ty si mi spravil decko!" Áno, ten slávny basketbalista našej školy je násilník, ktorý len zneužíva dievčatá. A to som ho milovala. Zrazu na mojom líci pristála jeho obrovská ruka.

"Skús niekomu povedať, že som ťa znásilnil, ty suka, a ver tomu, že ty a tvoje decko budete mať problém." Predtým, než odišiel, sotil ma o stenu, ako nejakú fľandru. Cítila som, ako mi všetky kosti v chrbte praskajú. Svoje líce som si začala šuchať rukávom mikiny.

"Sme na to sami," potichu som pošepkala malému votrelcovi vo mne, v nádejí, že ma počuje. A potom som na svojom líci okrem pálivej bolesti pocítila aj mokré slzy.

Už viem, čoho je Michael schopný, nenechám si zničiť život. Ani život môjho dieťatka. Nemôžem nič robiť, nikomu to povedať. Moja vlastná mama nevie, ako to bolo. Moje najlepšie kamarátky, tak ako aj zvyšok školy, si myslia, že som sa ako opitá vyspala s nejakým chalanom, ktorého meno nikto nevie. Skvele vymyslená historka. Ale komu uveria? Michaelovi, najlepšiemu športovcovi našej školy, alebo nejakej, teraz už tehotnej, úplne obyčajnej babe? Samozrejme, že jemu. A ani som nemala šancu sa obhájiť. Oh. Do uší som si strčila štuple slúchadiel. Začala mi hrať melódia Over Again.

Už zajtra Candice, už zajtra ich uvidíš.

V ďalšej časti už aj chlapci :) Musím to nejako rozbehnúť, xoxo :)

16 and pregnant(FF-Zayn Malik)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang