Všetkým úžasným ľuďom :)
Candice
Prešiel týždeň, ktorý som strávila aj so Scarlett v nemocnici. Zayn nás chodil pravidelne navštevovať. Dnes príde tiež, ale preto, aby nás odviezol domov. Veci, ktoré mi za ten týždeň priniesol, som napchala do cestovnej tašky, ktorú som zazipsovala. Na nočnom stolíku bola už len posledná vec. Kniha.Pred pár dňami
Ozvalo sa klopanie, zatiaľ čo som malú Scarlett držala v naručí a smiala sa s ňou.
"Vstúpte!" zakričala som. Biele dvere sa otvorili a v nich stáli moji rodičia. Mama rýchlo prešla k mojej posteli a priložila mi ruku k čelu, akoby som mala horúčku.
"Vďaka Bohu! Si v poriadku!" V jej očiach bolo vidno, že sa naozaj bála.
"Aj ja vás zdravím." Otec sa zasmial a prešiel ku mne. Jeho ruka ma pohladila po líci.
"Je nádherná, samozrejme, že po tebe." Jeho oči skenovali Scarlett Ameliu, ktorá sa vrtela v mojich rukách.
"Môžem?" spýtala sa mama. Nevedela som, či jej mám malú Scarlett dať, alebo nie. Je to predsa jej babka, má na to právo. Ale tie reči, ako mi skazí život...
"Samozrejme." Scarlett sa ešte viac pomrvila, keď som ju pokladala mojej mame do rúk. Moja mama sa usmievala. Usmievala sa. Usmievala sa, akoby prvýkrát držala malé bábätko. Boh vie, či ma vôbec niekedy držala. Svoje myšlienky som odohnala. Teraz mal v rukách Scarlett otec, ktorý si sadol do kúta izby na oranžovú sedačku. Mama sa hrabala v kabelke a ja som si myslela, že si chce leskom nefarbiť jej pery, ona však vytiahla knihu.
"Prečítaj si to, možno budeš lepšia matka, ako ja." Smutne sa usmiala a išla si sadnúť k ockovi. Lepšia matka. Dúfajme.Kniha, ktorú som si už stihla prečítať je o mladých mamičkách, ktoré mali rôzne príbehy. Radia, ako sa naučiť žiť s tým, že ste mladá mamička. Aj tak sa to však musí naučiť každý sám. Od života.
Michael
V kŕčoch som sa zvíjal ešte dlho. Na sedačke v mojej obývačke som sledoval futbal a jedol pizzu. Krabicu som hodil do kúta a ďalej sa o to nestaral. Zazvonil zvonček, prišla návšteva, ktorú som očakával.
"Zdravím, Leo." Kamarát na život a na smrť, ako sa hovorí. Kývol na mňa a buchol do môjho ramena päsťou.
"To ťa teda tá hviezdička doriadila." Smial sa, no môj pohľad ho schladil.
"Radšej mi už daj, čo som ti prikázal priniesť." Znudene som zamrmlal.
"Počkaj, počkaj. Koľko toho chceš?" Hm. Toľko, aby som sa jej dokázal vyhrážať.
"Dvojitá dávka stačí. Máš toľko?"
"Že sa vôbec pýtaš. Jasné, že mám." Jeho ruka vošla do jeho vrecka na rifliach odkiaľ vybral priesvitný balíček s bielym práškom.
"Je to pre teba? Nepreháňaj to."
"Nie, kdeže. Candice a pán Malik si užijú zábavičku s týmto svinstvom." Jeho úškrn na tvári mi potvrdil, že s tým súhlasí.
"Ty si sviňa, Michael." Zasmial sa a ja s ním, keď som skúmal ten biely prášok, ktorý môže všetko zničiť. Jeden sáčok toho prášku dokáže toľko zničiť.Zayn
"Daj ju už do toho kočíka. Chcem ísť už domov!" Candice na mňa naliehala, keď som si v rukách čičíkal malú Scarlett. Proste som bol nadšený, že už ide domov.
"Vyčkaj. Ešte pusinku." Na to som sa nahol ku Scarlett, ktorá ma obdarila jej nádherným, detským, zvonivým smiechom. Jej malé našpúlené ústa sa priblížili k mojej tvári, ktorej sa dotkli. Hneď som ju pošteklil a ona na mňa vyprskla jej detské sliny, ako mala vo zvyku.
"Amelia," skríkol som. Teraz sa smiala už aj Candice, ktorá nás vtiahla do jej objatia.
"Som šťastná. Naozaj šťastná." S týmto sme Scarlett dali do kočíka a vyšli z nemocnice, pred ktorou bolo nespočetne veľa fotografov. Nikoho sme však nevnímali, len sa rýchlo posadili do auta a odišli. Candice bola potichu, držala Scarlett, ktorá jej už zaspala v rukách, a pozerala sa z okna.
Presne toto som chcel. Dosiahnuť, aby bola šťastná, aby som ju ja spravil šťastnou. Vyčariť niekomu úsmev na tvári je vraj to najkrajšie, čo človek môže spraviť. Uznávam, je to úžasné. Vidieť ako sa usmieva, kvôli mne... Stisne mi srdce, keď viem, že ma miluje, tak ako ja ju.
***
Candice
"Prosím ťa, Scarlett, neplač." Už dva mesiace sme doma, posledné dni sú však úplný zabijak. Scarlett má horúčku a ani lieky jej to nevedia úplne utlmiť. Plače a plače. A ja plačem s ňou, pretože som unavená, bolí ma hlava a sama som chorá. Rodičia si zase niekde užívajú, zatiaľ čo ja sa doma starám o dieťa. Zayn má plno koncertov. A tak som na to zostala sama. Do fľašky s čajíkom som naliala trochu zo sirupu na horúčku.
"No tak, Scarlett." V rukách som ju hojdala no ona stále plakala. Rukou som jej prechádzala po čele, ktoré bolo stále horúce. Sadla som si na gauč so Scarlett a s fľaškou v ruke. Opatrne som jej ju vložila na pusy a ona začala piť čaj, ktorý milovala. Po pár minútach sa trošku upokojila, keď z neustáleho plaču a kriku zaspala. Vložila som ju do postieľky v jej detskej izbičke a konečne si oddýchla. Dieťa je radosť, tak ako aj starosť. S ťažkým nádychom som opäť dosadla na gauč, vyložila si nohy a zapla televíziu. Po pár minútach som sa z reality presunula do ríše snov.Zayn
V kuchyni som uvidel fľašku sirupu proti horúčke a tabletky proti bolesti hlavy. Sú snáď choré? V obývačke nachádzam Candice, ktorá sladko spí prikrytá červenou dekou. Vo vedľajšej izbe spí zase Scarlett. Candice spala na gauči, ktorý však nebol práve najpohodlnejší. S bolesťou hlavy to určite nie je dobrá kombinácia. Zdvihol som ju z gauču a preniesol ju pomaly do jej postele. Opatrne som si ku Candice ľahol, načo sa pomrvila. Dal som jej pusu na čelo, keď sa usmiala.
"Dobré ránko, zlatko."
"Čo tu robíš?" pýtala sa.
"Prišiel som si pre pusinku." Našpúlil som ústa, na ktoré mi vtisla rýchlu pusu, no ja som si ju pritiahol bližšie a náš bozk predĺžil.Michael
Už čoskoro všetko dobré v ich vzťahu skončí. Už čoskoro.Dobre, ja to skomplikujem! :DDDD Chápete, nemôže byť všetko dokonalé, lebo o čom by to bolo :DD Btw. Ďalšia časť bude naozaj skvelá, to vám môžem zaručiť! :3 Hviezdičky a komentáre? :3 xoxo
YOU ARE READING
16 and pregnant(FF-Zayn Malik)
FanfictionDievča, ktoré nemôže prejsť ani po chodbe školy, aby sa za ňou každý neotočil. Dievča, ktoré nemôže ísť do obchodu bez toho, aby si každý o nej nešepkal, aká je šľapka. Dievča, ktoré si každý človek obzerá a čuduje sa, ako môže byť taká mladá a teho...