s e v e n

2.5K 164 11
                                    

Zayn

Po príchode do štúdia som bol zadýchaný. Naozaj som sa ponáhľal. Vyzliekol som si bundu a pomaly som otvoril dvere do miestnosti, v ktorej sa nachádzali chalani.

"Kde si bol, Malik?" pýta sa Liam, ktorý ma chlapsky objíma a búcha ma po chrbte.

"Ja, ehm, bol som v kaviarni." Videl som, ako sa Niall usmial. Videl, že to je len časť toho, čo som chcel povedať.

"V kaviarni? Málokedy piješ doma kávu, tak mi nehovor, že si bol v kaviarni." Aj Harrymu to začalo dochádzať. Kto by to bol povedal, že je taký inteligentný? Liam a Louis do mňa zapichli svoje pohľady a čakali na vysvetlenie. Prečo im proste nestačí to, že som bol v kaviarni? A prečo ma tak dobre poznajú? Treba ísť celou pravdou von.

"Proste som bol v kaviarni s jedným dievčaťom." A zrazu začali pišťať. Ako malé deti. Začali ma objímať a hlasno kričali a smiali sa. Boli nadšení z toho, že som bolo vonku s dievčaťom. Od môjho posledného rozchodu už prešli štyri mesiace a preto sú asi takí nadšení. Ibaže, toto nebolo rande.

"Tak, kto to bol? Hovor!" Louis je nadšený, mám pocit, že je zo mňa absolútne nadšený. Nebudem predsa klamať, normálne im to poviem.

"Viete, čo bola tá tehotná fanúšička na koncerte? S ktorou sme sa aj fotili?" Vidím, ako sa im doslova otáčajú kolieska v hlave. Vtipné.

"Zayn, my chceme počuť o dievčati, s ktorým si bol na rande, nie o mladej šesťnásťročnej babe." Komentuje uštipačne Harry.

"Nie, Harry, ty to nechápeš. S ňou som dnes bol. A nebolo to rande, skôr len priateľské stretnutie." Všetci na mňa vyvaľujú oči. Toto nečakali.

"Teda, vedel som, že chceš mať rodinu, ale že si nájdeš frajerku, ktorá je už rovno tehotná..." Bože, Niall. Čo na tom proste nechápu, že sme neboli na rande?

"Nie je to moja frajerka. Len som jej chcel proste pomôcť a tak som k autogramu napísal aj moje číslo. Nemohli ste to vidieť, keď som sa podpisoval posledný. Proste sme si napísali pár esmesiek, stretli sme sa a spoznali. Je to fajn dievča, milé a úprimné. A po dnešku by som jej naozaj rád pomohol." Myslím, že im to dochádza. Liam okolo mňa prejde a pobúcha ma po ramene.

"Som na teba hrdý, Zayn." A ja viem, že to myslí úprimne.


Candice

Vyšla som z kaviarne a vybrala sa cestou domov. Doma ma čakal len lístok na stole.


Súrne sme museli ísť do Francúzska. Jedlo máš v chladničke. Ozveme sa.

-Mama s ockom


Každý normálny teenager by sa z takejto situácie tešil a hneď by organizoval party, ale ja nie. Radšej budem sedieť pred telkou a pozerať romantické komédie. Aj tak by som nemohla žúrovať. A ani by som nemala koho pozvať. Momentálne mám však a jedného kamaráta viac, ako včera. Už sa počet mojich priateľov zvýšil z nuly na jeden. Naozaj mám jedného kamaráta! To by chcelo prípitok.Nemôžeš.

Zapla som Twitter, aby som skontrolovala, či ma Zayn už Followol. Dúfam, aj keď je určite zaneprázdnený. Posledné na čo určite myslí, je aby si niekoho ako mňa pridal na Twitter. Keď som sa prihlásila, skoro mi vypadli oči. Kde som, sakra, nabrala 2698 Followers?


Ďakujem za hviezdičky a komentáre :) xoxo

16 and pregnant(FF-Zayn Malik)Where stories live. Discover now