შხაპი მევე მივიღე. მენეჯერიც მოვიდა პროდუქრებით დატვირთული.
-გმადლობ
-კიდევ რამე გინდა? უნდა გავიქცე.
-ნაგავი გაიყოლე—ნაგვის პარკები შევაჩეჩე და კარები წინ მივუხურე.
სამზაეეულოში შევედი და პროდუქრები გადავანაწილე, ზოგი საყინულეში ზოგი კი კარადაში.
მე კი პასტის მომზადება დავიწყე ყველით.
წყალი დავადგი ასადუღებლად.დიდი ხანია ბიჭებს ეძინათ ამიტომ გადავწყვიტე მათ ოთახებში შემეხედა.
არც ვიცოდი რომელ ოთახში იყვნენ ამიტომ რომელიც პირველი მომხვდა თვალში ის კარი ბრთხილად შევაღე და შევიხედე.
სონუ და ნიკი იწვნენ ორივეს გაგუდულებს ეძინათ. ოთახი შევათვარიელე და საკმაოდ მოწესრიგებულები იყვნენ.
სხვაგან აღარც შევსულვარ სმაზარეულოში დავბრუნდი და პასტა გავაკეთე.-უკვე 9 საათია რატომ არ იღვიძებენ.—უკვე დავიღალე და თან მოვიწყინე ამიტომ სამზარეულოდან გავედი. გზად კი უეცრად ჯეიკი შეეგება.
ძალიან მარტივად ვშინდები როგორც სჩანს მასაც შეეშინდა რადგან ორივემ ერთად დავიწყეთ ყვირილი.-შემაშინე აგჰ—ხელი მკერდზე დაიდო- როდის გაიღვიძე? ან რაგემიერი სურნელია ამ სუნრელმა გამაღვიძა და არ მითხრა რომ ეს სახლი შენ დაალაგე.
-კარგი დავიწყოთ კითხვებზე პასუხის გაცემა, გავიღვიძე 3 საათის წინ, გავაკეთე პასტა რომელიც მენეჯენმა მოიტანა და ხო დავალაგე სახლი უაზროდ ვიყავი კიდთხვები კიდევ გაქვს?
-არა უბრალოდ მინდა ვჭამო პასტა.
-ბიჭებს დაველოდოთ, გაიღვიძებენ და ერთად ვჭამოთ კარგი?
-ვიცი როგორც უდა გავაღვიძოთ— თეფშზე პასტას იღებს-ახ ძალიან კარგი სუნი აქვს არ შემიძლია მოთმენა—ოთახებისკენ დაიძარა და მეც უკან გავყევი. ტანზე დავიხედე და არ მქონდა მაისური კარგ მდგომარეობაში, ამიტომ ოთახში შევედი. და გამოვიცვალე.
YOU ARE READING
7 PRINCES OF HELL//ENHYPEN (15+)
Fanfiction❗ყურადღება❗ ფიქციაში იქმება ცენზურა დარღვეული,ვისაც ნერვოზი გაქვთ არ წაიკითხოთ უფრო დანერვოზდებით.⚠️ 🔞(მომენტებში) სცენები. ამიტომ ასეთი ჟანრი თუ არ მოგოწონთ თხოვა იქნება რომ არ წაიკითხოთ