190 26 3
                                    

(Tw: ძალიან დიდი დრამა💀😂)
ორი დღე მალე მიილია და ისევ სავარჯიშოდ უნდა სადბრუნდე.
კიდევ ერთი სტრრესი დამემატა, სახლში 14 საათი მარტო ვიყავი ბიჭები დილის 8 ზე გადიოდნენ და ღამის 10 საათზე ბრუნდებოდნენ შინ დაღლილები და ეგრევ დასაძინებლად მიდიოდნენ საერთოდ ვერ დავისვენე ათასნქირი ფიქრი მჭამდა შიგანაგანად.
იმაზე ფიქრი რომ მთელი დღეები ასე მარტოობაში უნდა გავატარო ბიჭების გარეშე იმაზე ფიქრიც რომ ჰისონს მართლა მოსწონს რიუჯინი და მალე შეყვარებულები გახდებიან მე კი გულ გატეხილი დავრჩები.

ბიჭების გარეშე ჩემი თავი არარაობა წარმომიდნენია მართალია რამდენიმე თვე ვიცნობ მათ მაგრამ ეს იმაზე დიდი დროა ჩემთვის ვიდრე სხვა დანარჩენისთვის.
არ ვიცი რა ვქნა კონტრაქტს ვეღარ გადააკეთებენ. ერთადერთი შანსი ის არის რომ ჩვენი პირველი სიმღერა ჩემი ნონაწილეობით გრემის ნომინაციაზე წარსდგება ბითიესის შემდეგ. მართლაც ბევრი ვიწყვალეთ ამისთვის და უამრავი ნახვა და მოწონება აქვს საკმაოდ პოპულარულიც არის ეს ფაქტი ძალიან მახარებს მაგრამ ყველაფერს მეორე მხარე აქვს და ეს მეორე მხარე ჰეითია. იმედი მაქვს კარმა ნამდვილია და მათ მილიანდჯერ ცუდად დაუბრუნდებათ.

***

–ეველინ იეჯი კარინა ვონიონგ სასწრაფოდ წადით სტაფებს გაყევით ტანისამოსი ჩაიცვით დაჯილდოვებამდე რამდენიმე საათი რჩება უნდა წავიდეთ და ყველასთან ერთად ვივარჯიშოთ

-გასაგებია მისს.—როგორც გვითხრეს ისე მოვიქეცით. გამოვიცვალეთ ბოლოჯერ გავივარჯიშეთ და წავედით. ოღონდ ცალ
ცალკე რადგან იქ უამრავი ჟურნალისტი იქნება.
                     _ავტორი_

ბიჭები ეველინთარ და რამდენიმე სტაფთან ერთად დიდ მანქანაში ზის და არაფერს ვაკეთებენ არც კი საუბრობენ ერთმანეთში. უალამზესად გამოიყურებოდა ყველა მათგანი. ალბათ წითელ ხალიჩაზე გავლისას ყველას ყურადღებას მიიქცევენ. ბიჭებს ვერაჩეს ულამაზესი პიჯაკები ეცვათ ზოგს შიგ გამჭირვალე მაისური ეცვა ზოგს კი ყელიანი როლინგი(არ ვიცი რა ქვია)
და ლამაზად გაკეთებული ვარცხნილობა.
ეველინს ულამაზესი თეთრი კაბა რომელიც ძალიან უბრალოა მაგრმ
მის ტანზე იდიალურად  ჯდება. რამდენიდენიკე სამკული და პატარა ჩანთა.

7 PRINCES OF HELL//ENHYPEN (15+)Where stories live. Discover now