°

225 29 8
                                    

იმ დღის შემდეგ რაც ეველინს ბოლო შეტევა ჰქონდა თითქმის 2 თვე გავიდა. MMA ს დაჯილდოვებისთვის ყველაფერი მზად ჰქონდათ. ყველაზე თავ დაუზოგავად კი ეველინი მუშაობდა და ვარჯიშობდა. ამ ორი თვის მანძირლზე ბიჭები უფრო ბრთხილად დაკარგად ექცეოდნენ ეველინს ეველინიც რათქმაუნდა.
კი ხშირად კამათობდნენ მაგრამ ამ მოკლე დროში ოჯახად შეიკრენ და უკვე იმაზე ფიქრიც კი აშინებდათ რომ ეველინი მომავალ წელს დატოვებდა რადგან კონტრაქტი ესეთი იყო.
გარდა ამისა ეველინის მონაწილოებით პირველი ქომექი აქვთ. ქორეოგრაფია სიმღერა შესრულება ყველაფერი მომზადებულები აქვთ, ემევიც გადაღებული აქვთ რომეკიც საშინლად კარგი გამოვიდა.

ეველინი

ეს ორი თვე ჩემთვის ყველაზე სტრესული და რთული იყო.
დავიწყე სკოლაში სიარული რაც კიდევ უფრო დიდი ტვირთი იყო,
სკოლის შემდეგ პირდაპირ ვარჯიშზე მივდიოდით დიდ ხნიანი ვარჯიშის შემდეგ კი სახლში ვბრუნდებოდით და გაკვეთილების კეთებას ვიწყებდი.
ჭამისთვის დრო სულ არ მრჩებოდა. რამდენიმე დღე უჭმელი გავატარე, სამაგიეროდ საგრძნობლად დავიკელი და გავლამაზდი.

დღეს შესვენება გვაქვს რადგან კვირაა ამიტომ ყველანი სახლში მისაღებში ვზივართ და საშინელებათა ფილმს ვუყურებთ.
ისეთი დაძაბული სიტუაციიაა, ჩვენთანაც და ფილმში,. ძალიან სააშიშია და მე და ჯეიკი ერთმანეთზე ჩახუტებულები შიშისგან ვკანკაკებთ.

მზად ვიყვით ყველანი რომ საიდანღაც, მოჩვენებაა ან სული გამოხტებიდა მაგრამ ამ უკანასკნელმა ბავშმა(ნიკიმ) ბოლო ხმაზე დაიკივა, მოულოდნელად. მე და ჯეიკს ისე შეგვეშინდა რომ ერთმანეთს თავები მაგრად მივარტყით.

-შევეეეციიი—თავზე ხელი მოვიკიდე დანარჩენები კი ჩვენ დაგვცინოდნენ-ნიკი დებილი ხარ შვილო?

-ბ..ბო..დი.დიში ნ.უ..ნ.უნა—სიცილით ძვლივს ამოილაპარაკა. ჯეიკი კი არ ინძრეოდა. მოკვდა მგონი მერე რაღა ჩემ ყლედ მინდა.

7 PRINCES OF HELL//ENHYPEN (15+)Where stories live. Discover now